Eriskummallisia tapahtumia

Anonyymi-ap

Nuori nainen käveli kauppakeskuksessa ohitseni. Istuin penkillä ja luin kaupan mainosta. Naisella oli tuollainen 5 vuotias pikkupoika mukana. Poika repi ja riuhtoi naisen otteessa. Nainen pysähtyi kohdallani ja kysyi kohteliaasti, voisinko katsoa hänen poikansa perään 5 minuutti. Hän kävisi tuossa kymmenen metrin päässä olevassa vaatekaupassa sovittamassa ja kaveri on sellaisessa vauhdissa, että hän ei voi ottaa poikaa mukaan kauppaan. Mikäs siinä, vastasin. Poika istui viereeni ja paiskasi ylävitosen ja sanoi, mä oon Antti. Toki minäkin esittelin itseni. Poika jutteli koko ajan ja kyseli kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Vastailin parhaan kykyni mukaan.

Hetkeä myöhemmin ohitsemme kipitti korkkareissa ja avokaulaisessa t-paidassa minihameinen n. 35 v. nainen. Poika huikkasi kovalla äänellä, kato tolla lyytillä on hyvät raisarit, tarkoitti isoja rintoja, jotka olivat puoliksi ulkona. Nainen kuuli pojan huomautuksen ja tuli luoksemme ja sanoi. Kuules vesseli tälläisestä daisarista sinäkin olet muutama vuosi sitten imenyt maitoa. Nainen nostii rintaansa sen serran että nänni näkyi . Isäsikö sut on opettanut huutelemaan naisille tuollaisia ? Poika sanoi, että ei toi on mun iskä, se on mun kaveri. Selitin naiselle olevani vain lastenvahti. Nainen nauroi.

Poika lähti äitinsä mukaan. Hetken kuluttua tapaamamme seksipommi tuli takaisin ja pysähtyi kohdalleni. Onko sunkin mielestä hyvät ?... nyökkäsin myöntävästi, Nainen pysähtyi ja tuli istumaan viereeni. No siinä ehdimme jutella viitisen minuuttia, niin tuo Anttipoika tuli takaisin äitinsä kanssa. Juoksi eteemme ja kysyi, antaak toi täti sulle tussua ? No sitten piti pojan Äidille selittää koko tapahtunut episodi. Naisilla oli hauskaa ja poika ihmetteli, mitä nyt naureskellaan. Nainen istui vieressäni ja muutaman lauseen päästä sanoi... kyllä. Minä kysyin mitä ? Hän sanoi, että saat sitä tussua, jos haluat. No niin... sellaista se.

6

5008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jihaaa mille tuntui?

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18020482v

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      U­u­­s­­­i s­­­ek­sitea­­­tteri ava­­utu­­­u Su­omeen! Ku­­tsu­­­mme kai­­kk­­i­­. Il­­­mo­ittau­­tum­ine­­n ry­hmä­ämme tääl­­­lä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/R1i2U1

    • Anonyymi

      Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­­umme sinut kä­­­ym­­­ään u­­ude­ssa chatis­­sa! Meitä on yl­i mil­jo­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/E3h3S7

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe