Nuori nainen käveli kauppakeskuksessa ohitseni. Istuin penkillä ja luin kaupan mainosta. Naisella oli tuollainen 5 vuotias pikkupoika mukana. Poika repi ja riuhtoi naisen otteessa. Nainen pysähtyi kohdallani ja kysyi kohteliaasti, voisinko katsoa hänen poikansa perään 5 minuutti. Hän kävisi tuossa kymmenen metrin päässä olevassa vaatekaupassa sovittamassa ja kaveri on sellaisessa vauhdissa, että hän ei voi ottaa poikaa mukaan kauppaan. Mikäs siinä, vastasin. Poika istui viereeni ja paiskasi ylävitosen ja sanoi, mä oon Antti. Toki minäkin esittelin itseni. Poika jutteli koko ajan ja kyseli kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Vastailin parhaan kykyni mukaan.
Hetkeä myöhemmin ohitsemme kipitti korkkareissa ja avokaulaisessa t-paidassa minihameinen n. 35 v. nainen. Poika huikkasi kovalla äänellä, kato tolla lyytillä on hyvät raisarit, tarkoitti isoja rintoja, jotka olivat puoliksi ulkona. Nainen kuuli pojan huomautuksen ja tuli luoksemme ja sanoi. Kuules vesseli tälläisestä daisarista sinäkin olet muutama vuosi sitten imenyt maitoa. Nainen nostii rintaansa sen serran että nänni näkyi . Isäsikö sut on opettanut huutelemaan naisille tuollaisia ? Poika sanoi, että ei toi on mun iskä, se on mun kaveri. Selitin naiselle olevani vain lastenvahti. Nainen nauroi.
Poika lähti äitinsä mukaan. Hetken kuluttua tapaamamme seksipommi tuli takaisin ja pysähtyi kohdalleni. Onko sunkin mielestä hyvät ?... nyökkäsin myöntävästi, Nainen pysähtyi ja tuli istumaan viereeni. No siinä ehdimme jutella viitisen minuuttia, niin tuo Anttipoika tuli takaisin äitinsä kanssa. Juoksi eteemme ja kysyi, antaak toi täti sulle tussua ? No sitten piti pojan Äidille selittää koko tapahtunut episodi. Naisilla oli hauskaa ja poika ihmetteli, mitä nyt naureskellaan. Nainen istui vieressäni ja muutaman lauseen päästä sanoi... kyllä. Minä kysyin mitä ? Hän sanoi, että saat sitä tussua, jos haluat. No niin... sellaista se.
Eriskummallisia tapahtumia
Anonyymi-ap
2
6679
Vastaukset
- Anonyymi
jihaaa mille tuntui?
- Anonyymi
Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751949- 1711690
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241383Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys981325Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1531021Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017- 991004
Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228846Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,55759