Saunassa luokkakaverien kanssa oli noloa, kun kaikilla muilla yhdellätoista oli posliini ja itsellä karvatuhero.
Se ei taida olla nykyään kovin trendikästä, että on alapäässä karvat? Jos jollain, joka lukee tän, on ollut, mikä on paras keino saada pois
Huom. vain tytöiltä haluan vastauksia.
Posliinin teko (kysymys tytöille)
20
641
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ainakin teen posliinin ihan perinteisesti höylän kanssa ajamalla, vaahtoa tietysti karva-alueelle.
Vähän tarkemmin tietysti laittaa häyhuulien alueelle/niiden lähettyville, ettei vaahtoa mene pimpan sisään. Mutta sujuu noin hyvin ja iho on jo tottunut tuohon höyläämiseen.
Tietty sitten, jos puska on tuuheampi, niin alun voi parturoida saksilla tai hiustrimmerillä tm koneella ja höylän kanssa viimeistely. - Anonyymi
Niin, ei kai nyt vuonna 2023 enää paljon ole tyttöjä, joilla on karvat.
Kannattaa toimia kuten edellinen vastaaja neuvoi. Ja ennen sitä leikata saksilla karvat noin 1 cm:n pituisiksi,
Miten saat karvoista pissan pois?
Vähän ärsyttää joskus ihoa.
Ei mulla sen kummempaa kokemusta ole karvoista
Onko samoja ajatuksia?- Anonyymi
Ei mulla ole karvoja ollut, joten vähän huono olen vastaamaan. Mutta höyläys on ihan hyvä tapa. Ei vaahto ole ihan ehdottoman pakollinen, mutta kyllä se helpottaa
- Anonyymi
Meet laaserhoitoon, ei kasva enään ikinä karvat.
- Anonyymi
Kuinka monella nykyään on karvat?
- Anonyymi
Aika harvalla kai, ei ainakaan mun luokkakavereista kellään eikä muistakaan kavereista. Ikää 16
- Anonyymi
Tää kai riippuu paikkakunnasta kun meiän luokalla taas kaikilla on enempi vähempi karvaa siellä
- Anonyymi
Perinteinen höyläys on ihan hyvä tapa.
- Anonyymi
minä ajelen tyttöystävältä aina pimpsakarvat pois
- Anonyymi
KEramiikka-astiat tehdään vetelästä savesta ja sitte ne poltetaan uunissa. Niihin voidaan laittaa uunissa myös pinnoitus.
- Anonyymi
Karvat suojaavat tulehduksilta
- Anonyymi
Voit itse päättää oletko luonnoton nykyajan luonnos vai luonnollisempi karvoinesi kaikkinesi. Se on yksityisasiasi. Aina ei tarvitse olla kuten kaikki muut. Toiselle toinen on hyvä ja sopii, ei kaikille kuitenkaan. Sama muunkun laittautumisen kanssa, kannattaa miettiä minkä ajan ja rahan on valmis siihen kuluttamaan. (Malleilla toinen juttu, saavat siitä elantonsa.) Ja tässä kuvafilttereiden aikakaudella turha ottaa stressiä yhtään kenenkään nettikuvien takia. Aitoutta niissä ei ole.
Hyvä itsetunto on paras suojautumiskeino kaikenmaan hömpötyksiä vastaan.
Ketään miellyttääkseen eikä hyväksyntää saadakseen tule toimia ulkonäköasioissa vaan sen vuoksi että itse siitä pitää ja saa parempaa oloa ja hyvää mieltä. - Anonyymi
Kysyn vielä, että onko se noloa, jos on ainoa, jolta posliini vielä puuttuu? Jos se on jo kaikilla luokkakavereilla, kaikilla muillakin kavereilla jne..
- Anonyymi
Ei ole, karvainen on ihan yhtä hyvä ja kaunis katseltava kuin posliinikin.
Tietty vähän siistii rajoilta ja pitää karvoituksen muutenkin sopivan mittaisena, ettei rehota kuin villiintynyt puutarha.
Niin sekin riittää.
- Anonyymi
Ja vielä: jos teillä on ollut karvat muttei enää, miten ne kutiavat näppylät, joist puhutaan, välttää
Olisko niin, että melkein kaikilla tyttöpuolisilla nuorilla on posliini koko ikänsä ja siksi alkaa olla jo aika vaikea löytää tuohon neuvoa?- Anonyymi
Ja vielä: olen enimmäkseen tyytyväinen mun ulkonäköön, mutta yksi juttu, posliini, puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä: olen enimmäkseen tyytyväinen mun ulkonäköön, mutta yksi juttu, posliini, puuttuu.
On saunaillan aloituksen yksi suurimmista nautinnoista molemmille, kun mies ajelee ensin rajaajalla ja lopuksi Gilletellä vaahdon kera. Ja arvaas mitä sen jälkeen , , ,
- Anonyymi
Ajoin nyt posliiniksi. Olin kaveripiirin viimeinen, jolta posliini puuttui vielä. Hassu olo kun koko ajan alasti ollessa tuntuu kuin pikku ilmavirta hyväilisi pillua. Kiihottaa
- Anonyymi
Mutta miksihän se (pillu) peilistä katsoen näyttää niin pieneltä?
- Anonyymi
Perinteinen ajo on paras tapa alakerran karvojen poistoon ellei sitten teetä pysyvää posliinia sähköisellä menetelmällä (laser tai valoimpulssi kai).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse1663376Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s3921833Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu43844- 101781
Eläköönhuuto veteraaneillemme!
Huomenna 6.12. valtiojohto kutsuvieraidensa kera juhlii jotain olematonta - itsenäisyyttämme, jota ei enää ole! Tuon ol289773Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut
tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä21756- 59754
Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton82733Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni
Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh75685Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t246678