Oulun Betonikuljetus Oy työpaikkana?

Anonyymi-ap

Millainen kyseinen firma on työpaikkana, että kannattaako ottaa yhteyttä, miten maksavat, työterveys järjestetty yms? Onko joku joka ollut kys firmassa, hyvät/huonot puolet?

39

2657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas näitä kirjoituksia ,jossa pyydetään kommentteja Suomi 24 sivustolta. Täältä et saa koskaan totuuden mukaista mielipidettä, koska vain mielensä pahoittajat vastaavat sinun kysymyksiisi.Rohkeutta ja hyvää itsetuntoa ja soitto kyseiseen yritykseen asenteella "minä olen särmä äijä". Pidä huoli ,että kirjallinen työsopimus tehdään jossa palkka-asiat ovat eritelty . Vähintään AKT:n sopimus. Myös kaikki sopimuksen lisät kirjattu( ylityö, ruokaraha, osapäivärahat jne). Työterveyshuolto on ihan lakisääteinen asia joka jokaisen yrityksen kuuluu hoitaa työntekijälleen. Kirjallinen työsopimus on tärkeä kullan arvoinen asia jos haluat pitää kiinni sovituista asioistakun jostain syystä sukset menee ristiin työnantajasi kanssa ja AKT:n jäsenyys auttaa lakiasioissa sillä kun raastupaan joudutaan työasioissa niin niitä on itse todella vaikea ajaa eteenpäin.

    • Anonyymi

      Parhaat ajot on oulu-jyväskylä ja Oulu-Tampere väli betonin ajo nupilla,kuorma päivässä 1-2 purkua.

    • Anonyymi

      Betoni mylläri saastuttaa ilmastoa, eiks savimajat ja puusillat olisivat hienoo?😮

    • Anonyymi

      Ihan kauhee paikka kun siellä töitä pitää paiskia koko ajan. Nukkua ei saa vaikka kuinka väsyttäis ja nukuttais. Tulevat ja herättävät. Eikä ees muutamaa kaljaa ja lonkeroa eikä ees pieniä ryyppyjä saa siellä ottaa. Ja jos ees muutaman tunnin myöhästyy töistä niin heti alkavat siitä naputtaan. Sama töistä lähdön kanssa. Yhtä raatamista se siellä on. Elä mee sinne. Kierrä kaukaa. Pistävät töihin. Ihan totta.

    • Anonyymi

      No jos haluat ajella vanhoilla romuilla jotka haisee tuhkakupilta niin sinne vaan. Vielä jos et halua ylitöistä saada korvausta etkä päivarahoja niin sinne vaan. Mukava se on katella kun on mahtavaa jenkkiautoa hallissa.

      • Anonyymi

        Saako edes varustella autoa ja pitää viikonloput kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako edes varustella autoa ja pitää viikonloput kotona?

        Totta helevetissä saa.


    • Anonyymi

      Itse kierrän kaukaa kyseisen firman,sen verran rotanhäntä täynnä itseään.

    • Anonyymi

      Ei niin vähänä ole työpaikat että tälle tai "kertsille" lähtisin ajamaan 😈

    • Anonyymi

      Sanoohan se jo nimikin,betoniKUSETUS.

    • Anonyymi

      No kierrä kaukaa kyseinen firma, eivät maksa ylitöitä, eikä päivärahoja oikein. Vittuilut ja selän takana paskanpuhumiset saa vain palkaksi vaikka miten teet.

    • Anonyymi

      Aikansa nämäkin onnettomat kiertävät työaika/ajoaika yms lakeja ja sitte loppuu.

    • Anonyymi

      No paljon kertoo työnantajasta kun jakoi facessa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi. Ei järjen hiventäkään moisessa touhussa.Ja uskalletaan koulupojilla ajattaa yksinään kuormia, liekkö vakuutukset kunnossa. Tappiota tekevä puljuhan se on, paskoja vehkeitä piha täynnä.

      • Anonyymi

        Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.

        Tältä työnantajalta on turha odottaa mitään kriisiapua tai mitään muutakaan positiivista.
        Uskoisin ,että tämän viestiketjun aloittajakin halusi lähinnä mustamaalata kyseistä yritystä.
        Hän oikeasti ei edes etsinyt työtä tästä yrityksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.

        Varmaankin sellaista kriisiapua että menit sitten parhaimman auton hajottaan 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin sellaista kriisiapua että menit sitten parhaimman auton hajottaan 😔

        Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
        Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
        Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen.

        Ihmettelen suuresti miten tämä Oulun Betonikuljetus Oy suhtautuu kuolemaan. Jos tämä edellä mainittu kirjoitus on yrityksen virallinen kanta asiaan. Yrityksen paras auto tuhottiin ja siksi yrityksen henkilöstö ei ole pahoillaan kuolemasta vaan siitä , että paras auto tuhottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
        Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen.

        Ei tuolla moista aatella, sitä vain että menetään ajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.

        No poistuipa nuo kuvat facesta pään selvittyä, mutta ehkä pitäs miettiä humalassakin.


    • Anonyymi

      Oulu-Raahe ajo oli hyvä kaksi kuormaa päivässä ja päivähomma.

      • Anonyymi

        Miks et sit enää aja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et sit enää aja?

        Ajan kyllä vieläkin ja nyt pitempiä keikkoja Oulu-Kokkola ja Vaasa ja yksi päivä viikossa lähialueilla.
        Hyvä talo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan kyllä vieläkin ja nyt pitempiä keikkoja Oulu-Kokkola ja Vaasa ja yksi päivä viikossa lähialueilla.
        Hyvä talo on.

        Ja lehmätkin lentävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lehmätkin lentävät.

        Kyllä jotain on kuitenkin yrityksen johdossa pahasti vialla ,jos tällaisia kolarikuvia julkaistaan netissä jossa vastapuoli on menehtynyt. Miksi tällaista tehdään ????
        Kyllä jokaisen kuljetusalan ammattilaisen niin yrittäjän kuin kuljettajan pitäisi ymmärtää
        ,että kuolema on vakava asia jokaiselle osapuolelle ja ymmärrettäisiin pitää matalaa profiilia esim. juuri tällä sivustolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jotain on kuitenkin yrityksen johdossa pahasti vialla ,jos tällaisia kolarikuvia julkaistaan netissä jossa vastapuoli on menehtynyt. Miksi tällaista tehdään ????
        Kyllä jokaisen kuljetusalan ammattilaisen niin yrittäjän kuin kuljettajan pitäisi ymmärtää
        ,että kuolema on vakava asia jokaiselle osapuolelle ja ymmärrettäisiin pitää matalaa profiilia esim. juuri tällä sivustolla.

        No niinhän sitä pitäisitajuta, mutta ei niin ei. Itse en ainakaan yrittäjänä pystyisi sanomaan työntekijällä päin naamaa, edes vitsinä että sinä se auton hajotit.


    • Anonyymi

      No mielestäni kertoo jotain se että kuljettajien vaihtuvuus on ollut noinkin kova. Jopa lastauspaikoilla ihmettelee väki että miten se joka kuormalle tulee eri kuski, sitten kun kuulee että edellinen on ottanut loparit niin ihmetellään että no miksi? Ei kait se aina voi kuljettajassa olla että väki vaihtuu, vai voiko?

    • Anonyymi

      Onko tämmöinen yritys enää edes pystyssä? Itse en ole nähnyt ainoatakaan ajoneuvoa liikenteessä.

    • Anonyymi

      Itse en ainakaan menisi töihin heille, mitä firman tulosta katselee niin ei varmaan pysty oikein maksamaan.

      • Anonyymi

        No voi hemmetti teitä Oulun immeisä. Ootteko tyhmiä vai mitä. Hemmetin suuri kuljettaja pula Oulussakin ja Betonikuljetus Oy:n perään haikaallaan. Menkää töihin ihan oikeasti yrityksiin joissa noudatetaan työehtosopimuksia ja palkka tulee ajallaan. Tämä Oulun Betonikuljetus Oy ei varmasti ole sellainen joka pelastaa Suomen kansantalouden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hemmetti teitä Oulun immeisä. Ootteko tyhmiä vai mitä. Hemmetin suuri kuljettaja pula Oulussakin ja Betonikuljetus Oy:n perään haikaallaan. Menkää töihin ihan oikeasti yrityksiin joissa noudatetaan työehtosopimuksia ja palkka tulee ajallaan. Tämä Oulun Betonikuljetus Oy ei varmasti ole sellainen joka pelastaa Suomen kansantalouden.

        Minun silmään tämä näyttää paremminkin siltä että tässä ollaan enempi vastaan kuin puolesta.


    • Anonyymi

      Näyttää olevan myynnissä vehkeitä, liekkö jo harrastaminen ruvennut näkymään jossakin 🤭

      • Anonyymi

        On päivän selvää,että vehkeitä on myynnissä. Jos tämän palstan lukijat ovat ajantasalla Suomen valtion taloudellisesta tilanteesta niin jokainen lukija ymmärtää ,että kalustoa on myytävä ja paljon ja nopeasti. Rakennusteollisuus ja omakotitalo rakentajat ovat lyöneet lähes kaikki uudishankkeet jäihin , eli suomeksi rakennusala on täysin hiljentynyt. Fiksu kuljetusyrittäjä pyrkii pääsemään eroon tarpeettomasta kalustosta ,jotta kulut pystytään optimoimaan siedettävälle tasolle. Suomen talous on niin kuralla ,että kestää todella monta vuotta ,että rakennusala elpyy sille tasolle jossa se oli esim. 2020. Toisaalta itä-euroopan maat Viro, Liettua, Latvia jne tarve kyseiselle kuljetuskalustolle on suuri ja markkinat vetävät tuohon suuntaan. Miksi yrittäjä ei myisi tuottamattoman auton vaikka ulkomaille jos kysyntää on. Terveisin Tilastonikkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On päivän selvää,että vehkeitä on myynnissä. Jos tämän palstan lukijat ovat ajantasalla Suomen valtion taloudellisesta tilanteesta niin jokainen lukija ymmärtää ,että kalustoa on myytävä ja paljon ja nopeasti. Rakennusteollisuus ja omakotitalo rakentajat ovat lyöneet lähes kaikki uudishankkeet jäihin , eli suomeksi rakennusala on täysin hiljentynyt. Fiksu kuljetusyrittäjä pyrkii pääsemään eroon tarpeettomasta kalustosta ,jotta kulut pystytään optimoimaan siedettävälle tasolle. Suomen talous on niin kuralla ,että kestää todella monta vuotta ,että rakennusala elpyy sille tasolle jossa se oli esim. 2020. Toisaalta itä-euroopan maat Viro, Liettua, Latvia jne tarve kyseiselle kuljetuskalustolle on suuri ja markkinat vetävät tuohon suuntaan. Miksi yrittäjä ei myisi tuottamattoman auton vaikka ulkomaille jos kysyntää on. Terveisin Tilastonikkari

        Miten osasitkin sotkea fiksun kuljetusyrittäjän tähän 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten osasitkin sotkea fiksun kuljetusyrittäjän tähän 🤭

        Kas jokaisen yrityksen takana on tilitoimisto ja kirjanpitäjä. Jos kuljetusyrittäjä on osannut valita kuljetusalaan erikoistuneen tilitoimiston jossa kirjanpitäjä on ajantasalla niin olen ymmärtänyt ,että kirjanpitäjät antavat hyvinkin tiukkoja ohjeita yrittäjälle miten kannattaa toimia. Tietysti yrittäjä tekee lopullisen päätöksen. Hyvä niin koska suurella osalla kuljetusyrittäjiä tuntuu talousasioiden ymmärtäminen olevan täysin retuperällä ja ei osata hahmottaa missä yrityksessä mennään talousasioissa. Ei nämä SKAL yrittäjäkurssit mene tajuntaan ,jos joka ilta opiskelujaksossa ajatukset sumennetaan oluella.
        Menestyvä kuljetusyrittäminen on taitolaji, myös haasteellisina aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas jokaisen yrityksen takana on tilitoimisto ja kirjanpitäjä. Jos kuljetusyrittäjä on osannut valita kuljetusalaan erikoistuneen tilitoimiston jossa kirjanpitäjä on ajantasalla niin olen ymmärtänyt ,että kirjanpitäjät antavat hyvinkin tiukkoja ohjeita yrittäjälle miten kannattaa toimia. Tietysti yrittäjä tekee lopullisen päätöksen. Hyvä niin koska suurella osalla kuljetusyrittäjiä tuntuu talousasioiden ymmärtäminen olevan täysin retuperällä ja ei osata hahmottaa missä yrityksessä mennään talousasioissa. Ei nämä SKAL yrittäjäkurssit mene tajuntaan ,jos joka ilta opiskelujaksossa ajatukset sumennetaan oluella.
        Menestyvä kuljetusyrittäminen on taitolaji, myös haasteellisina aikoina.

        Hyvä kommentti. Hyvin pätevän kirjanpitäjän neuvosta tämäkin yritys pyrkii eroon turhasta kalustosta ja siksi seuraajien ei kannata kantaa huolta Betonikuljetus Oy:n tulevaisuudesta. Ymmärrämme ,että markkinatilanne on hankala rakennusalalla. Siksi panostamme jatkossa elintarvikealaan , onhan päivän selvää ,että kaikesta huolimatta ihmisten on syötävä ja pyyhkittävä peppunsa WC paperiin. Tulevaisuudessa kyseinen yritys todennäköisesti koristaa Keskon tai Inex partnerin autojen ovissa. Olihan Espoossakin aikoinaan yritys Lokapalvelu Eerola jonka auton kyljessä luki Laadukasta Valio piimää. Ja tämä tarina on täysi tositarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Hyvin pätevän kirjanpitäjän neuvosta tämäkin yritys pyrkii eroon turhasta kalustosta ja siksi seuraajien ei kannata kantaa huolta Betonikuljetus Oy:n tulevaisuudesta. Ymmärrämme ,että markkinatilanne on hankala rakennusalalla. Siksi panostamme jatkossa elintarvikealaan , onhan päivän selvää ,että kaikesta huolimatta ihmisten on syötävä ja pyyhkittävä peppunsa WC paperiin. Tulevaisuudessa kyseinen yritys todennäköisesti koristaa Keskon tai Inex partnerin autojen ovissa. Olihan Espoossakin aikoinaan yritys Lokapalvelu Eerola jonka auton kyljessä luki Laadukasta Valio piimää. Ja tämä tarina on täysi tositarina.

        Kyseisen yrityksen kaluston ikää kun katselee niin pääsee pian käsitykseen että ajetaanko tuon ikäisillä vehkeillä elintarvikkeita, ei ajeta.. Ja ei ajeta vaikka myis nuo kaikki pois ja koittas ostaa edes yhden sen ikäisen että vois ajaa.. Miksikö?.. No siksi että ole sellaisia rahoja, eikä saa. Ja toinenkin asia on, jos ei pysty TESsiä maksamaan edes noista ajoista niin miten muutenkaan pystyis. Tai tietty voi niillä koulupojilla ajattaa, onhan se ilmaista työvoimaa.. Hetken voitto on hetken voitto.


    • Anonyymi

      Olen kuljetusyrittäjä. En kuitenkaan rakennusalalla. Suhdanteet nyt vain ovat semmoiset että parempi vähentää velkaa myymällä kalustoa kuin takamettää. Vaihtoehtona tietty kiilata kaverin tontille ajamaan.
      Kirjanpitäjät osaavat kirjanpidon. Kirjanpitäjät eivät osaa johtaa kuljetusliikettä. Nähty on. Itse olen järjestänyt asian niin vaimon kuoleman jälkeen, että kauppatieteenmaisteri hoitaa teknisen toteutuksen kirjanpidosta, itse teen talouden todelliset ratkaisut.
      Omilla rahoillanihan pelaan.
      Jos mulle joku yomerkonomi tulis ehdottaan että tee näin tai noin... niin vastaukseksi hän saa:"Aja nyt ensin 45 vuotta rahtia ja tuu sitten neuvomaan".
      Agendaan!
      Aloittajan kysymys on perusteellinen. Osaan kysymyksistä löytyy vastaus jo lainsäädännöstä mutta noin päällisin puolin yhtiötä sivusta seuranneena tekijälle löytyy paikka.
      Ja ensimmäiseen kommenttiin huomautan, että meitä on alalla myös sellaisia jotka perimme palkkasaatavamme ihan itse. Kaksi kertaa olen niin joutunut tekemään ja toteutan aivan samaa kaavaa yrittänäkin. Toimii.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3928
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      213
      2196
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2113
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1494
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1245
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      93
      1158
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1110
    Aihe