Millainen kyseinen firma on työpaikkana, että kannattaako ottaa yhteyttä, miten maksavat, työterveys järjestetty yms? Onko joku joka ollut kys firmassa, hyvät/huonot puolet?
Oulun Betonikuljetus Oy työpaikkana?
42
3849
Vastaukset
- Anonyymi
Taas näitä kirjoituksia ,jossa pyydetään kommentteja Suomi 24 sivustolta. Täältä et saa koskaan totuuden mukaista mielipidettä, koska vain mielensä pahoittajat vastaavat sinun kysymyksiisi.Rohkeutta ja hyvää itsetuntoa ja soitto kyseiseen yritykseen asenteella "minä olen särmä äijä". Pidä huoli ,että kirjallinen työsopimus tehdään jossa palkka-asiat ovat eritelty . Vähintään AKT:n sopimus. Myös kaikki sopimuksen lisät kirjattu( ylityö, ruokaraha, osapäivärahat jne). Työterveyshuolto on ihan lakisääteinen asia joka jokaisen yrityksen kuuluu hoitaa työntekijälleen. Kirjallinen työsopimus on tärkeä kullan arvoinen asia jos haluat pitää kiinni sovituista asioistakun jostain syystä sukset menee ristiin työnantajasi kanssa ja AKT:n jäsenyys auttaa lakiasioissa sillä kun raastupaan joudutaan työasioissa niin niitä on itse todella vaikea ajaa eteenpäin.
- Anonyymi
Parhaat ajot on oulu-jyväskylä ja Oulu-Tampere väli betonin ajo nupilla,kuorma päivässä 1-2 purkua.
- Anonyymi
Betoni mylläri saastuttaa ilmastoa, eiks savimajat ja puusillat olisivat hienoo?😮
- Anonyymi
Ihan kauhee paikka kun siellä töitä pitää paiskia koko ajan. Nukkua ei saa vaikka kuinka väsyttäis ja nukuttais. Tulevat ja herättävät. Eikä ees muutamaa kaljaa ja lonkeroa eikä ees pieniä ryyppyjä saa siellä ottaa. Ja jos ees muutaman tunnin myöhästyy töistä niin heti alkavat siitä naputtaan. Sama töistä lähdön kanssa. Yhtä raatamista se siellä on. Elä mee sinne. Kierrä kaukaa. Pistävät töihin. Ihan totta.
- Anonyymi
No jos haluat ajella vanhoilla romuilla jotka haisee tuhkakupilta niin sinne vaan. Vielä jos et halua ylitöistä saada korvausta etkä päivarahoja niin sinne vaan. Mukava se on katella kun on mahtavaa jenkkiautoa hallissa.
- Anonyymi
Saako edes varustella autoa ja pitää viikonloput kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako edes varustella autoa ja pitää viikonloput kotona?
Totta helevetissä saa.
- Anonyymi
Itse kierrän kaukaa kyseisen firman,sen verran rotanhäntä täynnä itseään.
- Anonyymi
Ei niin vähänä ole työpaikat että tälle tai "kertsille" lähtisin ajamaan 😈
- Anonyymi
Sanoohan se jo nimikin,betoniKUSETUS.
- Anonyymi
No kierrä kaukaa kyseinen firma, eivät maksa ylitöitä, eikä päivärahoja oikein. Vittuilut ja selän takana paskanpuhumiset saa vain palkaksi vaikka miten teet.
- Anonyymi
Aikansa nämäkin onnettomat kiertävät työaika/ajoaika yms lakeja ja sitte loppuu.
- Anonyymi
No paljon kertoo työnantajasta kun jakoi facessa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi. Ei järjen hiventäkään moisessa touhussa.Ja uskalletaan koulupojilla ajattaa yksinään kuormia, liekkö vakuutukset kunnossa. Tappiota tekevä puljuhan se on, paskoja vehkeitä piha täynnä.
- Anonyymi
Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.
Tältä työnantajalta on turha odottaa mitään kriisiapua tai mitään muutakaan positiivista.
Uskoisin ,että tämän viestiketjun aloittajakin halusi lähinnä mustamaalata kyseistä yritystä.
Hän oikeasti ei edes etsinyt työtä tästä yrityksestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.
Varmaankin sellaista kriisiapua että menit sitten parhaimman auton hajottaan 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin sellaista kriisiapua että menit sitten parhaimman auton hajottaan 😔
Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen.Ihmettelen suuresti miten tämä Oulun Betonikuljetus Oy suhtautuu kuolemaan. Jos tämä edellä mainittu kirjoitus on yrityksen virallinen kanta asiaan. Yrityksen paras auto tuhottiin ja siksi yrityksen henkilöstö ei ole pahoillaan kuolemasta vaan siitä , että paras auto tuhottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen.Ei tuolla moista aatella, sitä vain että menetään ajoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.
No poistuipa nuo kuvat facesta pään selvittyä, mutta ehkä pitäs miettiä humalassakin.
- Anonyymi
Oulu-Raahe ajo oli hyvä kaksi kuormaa päivässä ja päivähomma.
- Anonyymi
Miks et sit enää aja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks et sit enää aja?
Ajan kyllä vieläkin ja nyt pitempiä keikkoja Oulu-Kokkola ja Vaasa ja yksi päivä viikossa lähialueilla.
Hyvä talo on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan kyllä vieläkin ja nyt pitempiä keikkoja Oulu-Kokkola ja Vaasa ja yksi päivä viikossa lähialueilla.
Hyvä talo on.Ja lehmätkin lentävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lehmätkin lentävät.
Kyllä jotain on kuitenkin yrityksen johdossa pahasti vialla ,jos tällaisia kolarikuvia julkaistaan netissä jossa vastapuoli on menehtynyt. Miksi tällaista tehdään ????
Kyllä jokaisen kuljetusalan ammattilaisen niin yrittäjän kuin kuljettajan pitäisi ymmärtää
,että kuolema on vakava asia jokaiselle osapuolelle ja ymmärrettäisiin pitää matalaa profiilia esim. juuri tällä sivustolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jotain on kuitenkin yrityksen johdossa pahasti vialla ,jos tällaisia kolarikuvia julkaistaan netissä jossa vastapuoli on menehtynyt. Miksi tällaista tehdään ????
Kyllä jokaisen kuljetusalan ammattilaisen niin yrittäjän kuin kuljettajan pitäisi ymmärtää
,että kuolema on vakava asia jokaiselle osapuolelle ja ymmärrettäisiin pitää matalaa profiilia esim. juuri tällä sivustolla.No niinhän sitä pitäisitajuta, mutta ei niin ei. Itse en ainakaan yrittäjänä pystyisi sanomaan työntekijällä päin naamaa, edes vitsinä että sinä se auton hajotit.
- Anonyymi
No mielestäni kertoo jotain se että kuljettajien vaihtuvuus on ollut noinkin kova. Jopa lastauspaikoilla ihmettelee väki että miten se joka kuormalle tulee eri kuski, sitten kun kuulee että edellinen on ottanut loparit niin ihmetellään että no miksi? Ei kait se aina voi kuljettajassa olla että väki vaihtuu, vai voiko?
- Anonyymi
Onko tämmöinen yritys enää edes pystyssä? Itse en ole nähnyt ainoatakaan ajoneuvoa liikenteessä.
- Anonyymi
Itse en ainakaan menisi töihin heille, mitä firman tulosta katselee niin ei varmaan pysty oikein maksamaan.
- Anonyymi
No voi hemmetti teitä Oulun immeisä. Ootteko tyhmiä vai mitä. Hemmetin suuri kuljettaja pula Oulussakin ja Betonikuljetus Oy:n perään haikaallaan. Menkää töihin ihan oikeasti yrityksiin joissa noudatetaan työehtosopimuksia ja palkka tulee ajallaan. Tämä Oulun Betonikuljetus Oy ei varmasti ole sellainen joka pelastaa Suomen kansantalouden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi hemmetti teitä Oulun immeisä. Ootteko tyhmiä vai mitä. Hemmetin suuri kuljettaja pula Oulussakin ja Betonikuljetus Oy:n perään haikaallaan. Menkää töihin ihan oikeasti yrityksiin joissa noudatetaan työehtosopimuksia ja palkka tulee ajallaan. Tämä Oulun Betonikuljetus Oy ei varmasti ole sellainen joka pelastaa Suomen kansantalouden.
Minun silmään tämä näyttää paremminkin siltä että tässä ollaan enempi vastaan kuin puolesta.
- Anonyymi
Näyttää olevan myynnissä vehkeitä, liekkö jo harrastaminen ruvennut näkymään jossakin 🤭
- Anonyymi
On päivän selvää,että vehkeitä on myynnissä. Jos tämän palstan lukijat ovat ajantasalla Suomen valtion taloudellisesta tilanteesta niin jokainen lukija ymmärtää ,että kalustoa on myytävä ja paljon ja nopeasti. Rakennusteollisuus ja omakotitalo rakentajat ovat lyöneet lähes kaikki uudishankkeet jäihin , eli suomeksi rakennusala on täysin hiljentynyt. Fiksu kuljetusyrittäjä pyrkii pääsemään eroon tarpeettomasta kalustosta ,jotta kulut pystytään optimoimaan siedettävälle tasolle. Suomen talous on niin kuralla ,että kestää todella monta vuotta ,että rakennusala elpyy sille tasolle jossa se oli esim. 2020. Toisaalta itä-euroopan maat Viro, Liettua, Latvia jne tarve kyseiselle kuljetuskalustolle on suuri ja markkinat vetävät tuohon suuntaan. Miksi yrittäjä ei myisi tuottamattoman auton vaikka ulkomaille jos kysyntää on. Terveisin Tilastonikkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On päivän selvää,että vehkeitä on myynnissä. Jos tämän palstan lukijat ovat ajantasalla Suomen valtion taloudellisesta tilanteesta niin jokainen lukija ymmärtää ,että kalustoa on myytävä ja paljon ja nopeasti. Rakennusteollisuus ja omakotitalo rakentajat ovat lyöneet lähes kaikki uudishankkeet jäihin , eli suomeksi rakennusala on täysin hiljentynyt. Fiksu kuljetusyrittäjä pyrkii pääsemään eroon tarpeettomasta kalustosta ,jotta kulut pystytään optimoimaan siedettävälle tasolle. Suomen talous on niin kuralla ,että kestää todella monta vuotta ,että rakennusala elpyy sille tasolle jossa se oli esim. 2020. Toisaalta itä-euroopan maat Viro, Liettua, Latvia jne tarve kyseiselle kuljetuskalustolle on suuri ja markkinat vetävät tuohon suuntaan. Miksi yrittäjä ei myisi tuottamattoman auton vaikka ulkomaille jos kysyntää on. Terveisin Tilastonikkari
Miten osasitkin sotkea fiksun kuljetusyrittäjän tähän 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten osasitkin sotkea fiksun kuljetusyrittäjän tähän 🤭
Kas jokaisen yrityksen takana on tilitoimisto ja kirjanpitäjä. Jos kuljetusyrittäjä on osannut valita kuljetusalaan erikoistuneen tilitoimiston jossa kirjanpitäjä on ajantasalla niin olen ymmärtänyt ,että kirjanpitäjät antavat hyvinkin tiukkoja ohjeita yrittäjälle miten kannattaa toimia. Tietysti yrittäjä tekee lopullisen päätöksen. Hyvä niin koska suurella osalla kuljetusyrittäjiä tuntuu talousasioiden ymmärtäminen olevan täysin retuperällä ja ei osata hahmottaa missä yrityksessä mennään talousasioissa. Ei nämä SKAL yrittäjäkurssit mene tajuntaan ,jos joka ilta opiskelujaksossa ajatukset sumennetaan oluella.
Menestyvä kuljetusyrittäminen on taitolaji, myös haasteellisina aikoina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas jokaisen yrityksen takana on tilitoimisto ja kirjanpitäjä. Jos kuljetusyrittäjä on osannut valita kuljetusalaan erikoistuneen tilitoimiston jossa kirjanpitäjä on ajantasalla niin olen ymmärtänyt ,että kirjanpitäjät antavat hyvinkin tiukkoja ohjeita yrittäjälle miten kannattaa toimia. Tietysti yrittäjä tekee lopullisen päätöksen. Hyvä niin koska suurella osalla kuljetusyrittäjiä tuntuu talousasioiden ymmärtäminen olevan täysin retuperällä ja ei osata hahmottaa missä yrityksessä mennään talousasioissa. Ei nämä SKAL yrittäjäkurssit mene tajuntaan ,jos joka ilta opiskelujaksossa ajatukset sumennetaan oluella.
Menestyvä kuljetusyrittäminen on taitolaji, myös haasteellisina aikoina.Hyvä kommentti. Hyvin pätevän kirjanpitäjän neuvosta tämäkin yritys pyrkii eroon turhasta kalustosta ja siksi seuraajien ei kannata kantaa huolta Betonikuljetus Oy:n tulevaisuudesta. Ymmärrämme ,että markkinatilanne on hankala rakennusalalla. Siksi panostamme jatkossa elintarvikealaan , onhan päivän selvää ,että kaikesta huolimatta ihmisten on syötävä ja pyyhkittävä peppunsa WC paperiin. Tulevaisuudessa kyseinen yritys todennäköisesti koristaa Keskon tai Inex partnerin autojen ovissa. Olihan Espoossakin aikoinaan yritys Lokapalvelu Eerola jonka auton kyljessä luki Laadukasta Valio piimää. Ja tämä tarina on täysi tositarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti. Hyvin pätevän kirjanpitäjän neuvosta tämäkin yritys pyrkii eroon turhasta kalustosta ja siksi seuraajien ei kannata kantaa huolta Betonikuljetus Oy:n tulevaisuudesta. Ymmärrämme ,että markkinatilanne on hankala rakennusalalla. Siksi panostamme jatkossa elintarvikealaan , onhan päivän selvää ,että kaikesta huolimatta ihmisten on syötävä ja pyyhkittävä peppunsa WC paperiin. Tulevaisuudessa kyseinen yritys todennäköisesti koristaa Keskon tai Inex partnerin autojen ovissa. Olihan Espoossakin aikoinaan yritys Lokapalvelu Eerola jonka auton kyljessä luki Laadukasta Valio piimää. Ja tämä tarina on täysi tositarina.
Kyseisen yrityksen kaluston ikää kun katselee niin pääsee pian käsitykseen että ajetaanko tuon ikäisillä vehkeillä elintarvikkeita, ei ajeta.. Ja ei ajeta vaikka myis nuo kaikki pois ja koittas ostaa edes yhden sen ikäisen että vois ajaa.. Miksikö?.. No siksi että ole sellaisia rahoja, eikä saa. Ja toinenkin asia on, jos ei pysty TESsiä maksamaan edes noista ajoista niin miten muutenkaan pystyis. Tai tietty voi niillä koulupojilla ajattaa, onhan se ilmaista työvoimaa.. Hetken voitto on hetken voitto.
- Anonyymi
Olen kuljetusyrittäjä. En kuitenkaan rakennusalalla. Suhdanteet nyt vain ovat semmoiset että parempi vähentää velkaa myymällä kalustoa kuin takamettää. Vaihtoehtona tietty kiilata kaverin tontille ajamaan.
Kirjanpitäjät osaavat kirjanpidon. Kirjanpitäjät eivät osaa johtaa kuljetusliikettä. Nähty on. Itse olen järjestänyt asian niin vaimon kuoleman jälkeen, että kauppatieteenmaisteri hoitaa teknisen toteutuksen kirjanpidosta, itse teen talouden todelliset ratkaisut.
Omilla rahoillanihan pelaan.
Jos mulle joku yomerkonomi tulis ehdottaan että tee näin tai noin... niin vastaukseksi hän saa:"Aja nyt ensin 45 vuotta rahtia ja tuu sitten neuvomaan".
Agendaan!
Aloittajan kysymys on perusteellinen. Osaan kysymyksistä löytyy vastaus jo lainsäädännöstä mutta noin päällisin puolin yhtiötä sivusta seuranneena tekijälle löytyy paikka.
Ja ensimmäiseen kommenttiin huomautan, että meitä on alalla myös sellaisia jotka perimme palkkasaatavamme ihan itse. Kaksi kertaa olen niin joutunut tekemään ja toteutan aivan samaa kaavaa yrittänäkin. Toimii. - Anonyymi
Pysykää kaukana. Känninen hullu omistaja joka vetää kännivideoita Tik Tokissa :)
Konkurssi kypsä firma ja tulokset miinuksella olleet jo kauan. Omistaja värkkää kännissä omia jenkki autojaan ja jutut on kovaa luokkaa. Hohhoijaa..- Anonyymi
Käsittääkseni omista ei edes juo, eikä varsinkaan rakentele jenkkiauto. Sen ukko kylläkin
- Anonyymi
Ja kaiken maailman häntäheikkejä kiertää hallilla, ovat mielen kielin. Sitten selän takana puhutaan paskaa, puolin ja toisin..
- Anonyymi
Viestejä lukemalla olen oppinut tuntemaan Oulun alueen yrittäjä maailman. Kännissä tehdään TikTOk videoita , jenkkiautoja rakennetaan kännissä ja myös esitellään kännissä. Jotain häntäheikkejä kiertää hallilla , toivottavasti eivät ole sellaisia "homsuja", kovaa meininkiä Oulussa , kun kyseessä on kuitenkin yksi oulun merkittävimmistä alan yrityksistä. Kiitos vinkistä pysyn jatkossa hyvin tiivisti täällä Turussa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908