Eihän YK ole tunnustänut kuin Yhdysvaltai ja Naton hajottamien maiden valtioosia,ei luhanskia ja Donetskia tasavertaisesti, on puolueellinen kuin kansainliitto aikanaan !? Meidän ammatti valehtelia Sauli Niinistökin klui Sanna Marin kanssa,Trumpin junailemaa Ventzuelan vaalisortoon, tosin häviten rökäletappiplla,maan jäädessä oljynsä ostokietoon !? Missä Yk:n paskahousut silloikin luuhasi !?
Puolueetonta ja pelokasta YK jäsenystö koolla ja moniala terroristi Yhdysvaltain maaperällä !?
7
195
Vastaukset
- Anonyymi
YK ei tunnusta valtioita, varsinkaan, kun Luhansk ja Donetsk eivät sellaisia ole.
YK:n jäsenvaltiolta edellytetään itsenäisyyden tunnusmerkkejä.- Anonyymi
Eihän nemika ole valtioita ,jonka vain Venjä tunustanut,entä onko Suomi,alan epäollä vastavuoroisesti !? YK oli kannustamassa libyan sotaa Yhdysvalloille ja Natolle,joten kummallinen tarrorijärjestö !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nemika ole valtioita ,jonka vain Venjä tunustanut,entä onko Suomi,alan epäollä vastavuoroisesti !? YK oli kannustamassa libyan sotaa Yhdysvalloille ja Natolle,joten kummallinen tarrorijärjestö !?
Ylität jo sekoilussa avaajankin.
Hienoa!
- Anonyymi
YK:han oli mukana Jukoslaviaakin hajottamassa taustalla, ja Libyan pommitusten sparraajana,kävi pääsihteeri Halostakin siihen taivuttelemassa,pasjiainen !?
- Anonyymi
Vaeikijaa on tuho oekeenkriotus, kun persdukoelukin meni kiville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaeikijaa on tuho oekeenkriotus, kun persdukoelukin meni kiville.
Ensimmäinen selkeä mielipide.
Upeaa!
- Anonyymi
Se on maailman järjestys Suomellekkin,sinne ne pennosetkin on matkanneet,eikä perään huudeta !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026