Äitini ja minä seksiorjina

Anonyymi-ap

Kun olin 16-vuotias pojankoltiainen, asuin äitini kanssa pienessä kerrostalossa Itä-Helsingissä. Isäni ja äitini olivat eronneet jo aikaa sitten ja näin isääni kovin harvoin. Myöskään suuria elatussummia ei siltä suunnalta herunut, joten elimme äitini kanssa vaatimatonta arkea, kuten köyhän yksinhuoltajaperheen sopiikin olettaa. Äitini oli seksikäs yli 40-vuotias nainen, ja hormoonieni hyrrätessä olinkin usein alkanut katsella häntä ja ennen kaikkea hänen runsaita muotojaan. Hänen kevyesti riippuvat c-kupin rintansa ja hänen leveä lantionsa puettuina seksikkäisiin sinkkunaisen käyttämiin asuihin tekivät tuosta tummatukkaisesta kypsästä kaunottaresta yleisimmän seksifantasiani. Usein huomasinkin masturboidessani ajattelevani häntä, omaa äitiäni, omanikäisten pikkupissisten sijaan. Kävin usein pyykkikorilla penkomassa hänen alusasujaan ja purin paineeni salaa hänen silkkisen pehmeisiin, naisellisilta tuoksuviin pikkupöksyihinsä.
Syksyn tullen äitini oli alkanut seurustella viisikymppisen rakennustyöläisen Maken kanssa. Make oli karski perusraksaäijä, mutta hän tuntui tulevan hyvin toimeen äitini kanssa ja alkoikin viettää enemmän aikaa luonamme. Äitini oli korviaan myöten rakastunut ja halusi tehdä kaikkensa, jotta Make olisi tyytyväinen heidän suhteeseensa. Make alkoi olla öitä luonamme myös yhä useammin. Monesti kun he luulivat minun jo nukkuvan, he aloittivat öiset lemmenleikkinsä ja minä kuuntelin salaa huoneessa käsi peiton alla. Joskus otin myös äitini likaiset pikkuhousut mukaani peiton alle ja nuuhkin niitä kuunnellessani samalla äitini voihkintaa, kun Make nai tätä.
Päivien ja ennen kaikkea öiden kuluessa heidän seksielämänsä muuttui entistä kiihkeämmäksi ja myös s/m-leikit tulivat mukaan. Näistä leikeistä pystyin helposti kuulemaan juonenkulun ohuiden seinien lävitse. Juoni oli selvä: Make oli totaalisessa vallassa ja äitini oli hänen seksiorjansa. Samoihin aikoihin löysin myös uusia asuja pyykkikorista ja äitini kaapeista; niistä alkoi löytyi seksiliikkeistä ostettuja eroottisia asuja. Äitini laatikkoja penkoessani käsiini osui lateksihameen, pitsisettien ja nahkasaappaiden lisäksi myös anustappi, piiska, nipistimiä, naruja, liukuvoidetta ja iso, ainakin 20 cm pitkä musta dildo. Nämä tavarat saivatkin siitä eteenpäin suurimman huomion omissa masturboinneissani. Aloin kuvitella, kuinka äitini oli sidottuna ja avuttomana anustappi syvällä pepussa ja Make piiskaamassa häntä ja huorittelemassa juuri niin kuin olin monesti kuullut nuo Maken huudot: ”Siitä saat lutka, ime kyrpää niin kuin kunnon huora, joka olet!” Joskus kuulin myös äitini vaikeroinnin ja alistuneen äänen: ”Kyllä, herra; mitä tahansa, herra; olen sinun narttusi”. Kiihotuin äärimmilleni kuullessani tuota irstasta aikuisten leikkiä. Jostain syystä minua ei ollenkaan häirinnyt, että äitini oli tuollainen lutka makuuhuoneessa. Ehei, päinvastoin, ainakin pikkukaverini nautti siitä kovin.
Hiljalleen valta-asetelma alkoi siirtyä makuuhuoneesta myös muuhun arkeemme. Make käskytti äitiäni keittiössäkin, jopa minun edessäni: ”Tuo minulle uusi kylmä olut, Jaana!” tai ”Hiero hartioitani” ja äitini teki kaiken, mitä piti. Make otti henkisen yliotteen myös minusta, milloin sain tiskata, milloin imuroida tai viedä roskat. Äitini ei näistä asioista enää puhunut, vaan Make jakoi minulle käskyt ja kilttinä poikana minä toteutin ne. Seksileikkien kulku äitini makuuhuoneessa muuttui yhä härskimpään suuntaan ja pystyin kuulemaan, että äitiäni naitiin peppuun ja ruoskittiin entistä kovempaa. Jos äitini ei halunnut tehdä jotain, siitä seurasi hänelle aina rangaistus, joka oli kivulias. Joskus kuulin äitini nyyhkyttävän ”leikin” jälkeen. Hän ei enää nauttinut kaikesta, kuten Maken uusimmasta harrastuksesta, joka oli fistaaminen anaaliin. Niillä kerroilla en enää kuullut äitini ääntä laisinkaan; Make oli sitonut hänen suunsa, oli kai kyllästynyt itkemiseen. Sen sijaan kuulin selkeästi Maken ylimielisen äänen: ”Kolme sormea, neljä sormea, ja sinne upposi huoran perseeseen”.
jatkuu...

8

6715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin usein miettinyt, miltä tuo kaikki synti, jota äitini sängyssä harjoitettiin, näyttäisi ja monien arpomisien ja takaisinkääntymisien jälkeen uskaltauduin viimein hiipiä heidän ovensa taakse ja varovasti kurkistaa sisään. Näky oli vielä irstaampi kuin olin kuvitellutkaan: äitini oli kontillaan sängyllä, hänen jalkansa oli sidottu nilkoista yhteen, narujen alta paljastui pitkät mustat nahkasaappaat, myös hänen kätensä oli sidottu toisiinsa. Hänen naisellista ylävartaloaan ei peittänyt muu kuin narut, jotka oli kiristetty hänen roikkuvien rintojensa ympärille. Lisäksi hänellä oli päällään lateksihame, muttei pikkuhousuja. Make oli tukkinut hänen suunsa kapulalla. Herra itse oli hänen vierellään takavasemmalla koko nyrkki äitini perseessä. Samalla Make totesi äidilleni, että ”Tänään tehdään uusi syvyysennätys, mitäs siihen sanot, huora?” Äitini nyyhkytti ja ynisi suukapulansa takaa hiljaa, mutta saman tien Maken nauru peitti äänet. Minä kaivoin esille pyykkikorista nappaamani mustat pitsiset pikkupöksyt ja laitoin ne naamalleni. Samalla aloin vetää käteen ja ihailin tuota pervoa, likaista, mutta niin kiihottavaa näkyä. Aloin olla täydellisen hurmion vallassa ja tahtia kiihdyttäen vedin esinahkaani ylös alas imien äitini tuoksuja sieraimiini, kunnes yllättäen Make käänsi katseensa oven suuntaan ja huomasi minut.
      - Mitä vittua! huusi Make. Valahdin täysin punaiseksi ja yritin lähteä kohti omaa huonettani, kunnes Make huusi käskevään sävyynsä. - Pysähdy, runkkari!
      Auktoriteetin käskiessä pysähdyin siihen paikkaan. Äitini yritti ynistä jotain, muttei päässyt naruistaan irti. Samalla Make asteli huoneen ovelle ja tempaisi sen kokonaan auki.
      - Jaahas, että tälläinen harrastus tällä äpärällä, tirkistelee huoraäitiään ja runkkaa mamman pikkareihin. Vittu että on säälittävää, halveksui Make.
      - Minä vain... sain sönkötettyä.
      - Sinä vain, saatanan äpärä, haluat katsella. Tule sitten ja katso, sanoi Make ja veti minut kädestä huoneeseen. Make laittoi minut istumaan sängylle itkevän äitini viereen ja jatkoi: - Siitä voit aitiopaikalta ihailla, kun sinut synnyttänyt huora ottaa nyrkkiä perseeseen.
      Make alkoi upottaa nyrkkiään uudestaan äitini perseeseen tämän pyristelyistä huolimatta. Sentti sentiltä käsi upposi jo löystyneeseen anaaliin. Minä käänsin pääni pois häpeillen, mutta Make nappasi minua hiuksista kiinni ja veti pääni kiinni äitini pakaraan ja painoi sitä vasten.
      - Kato nyt saatana, kun siitä tykkäät ja runkkaa sitä pikku piliäsi, huoranpenikka! Make käski. Varoen otin yhä kivikovana seisovasta mulkustani kiinni ja hipelöin sitä. Tilanne oli minulle täysin uusi. Se oli samalla pelottava, hävettävä, mutta silti kiihottavin tilanne, jossa koskaan olin ollut. Makelle tilanne ei ilmeisesti vieläkään ollut riittävän hävytön, sillä hän sai uuden idean.
      - Kuulehan, pikku poika, siirryhän äitisi tissien alle ja ime niitä. Pitäähän tämän lutkankin saada nauttia, Make nauroi.
      - Enhän minä voi oman äidin tissejä... valitin. Saman tien Make läimäytti minua avokämmenellä kovaa kasvoihin ja korotti ääntään.
      - Kyllähän tuollainen äitiä katseleva runkkari voi. Ihan niin kuin pikkuvauva menet vain ja imet!
      jatkuu...

      • Jatkoa odotellen...
        Mitä Pikku Runkkari joutuu Maken käsittelyssä tekemään?


      • Anonyymi

        Kiihottava! Toivon lisää pian. Nyt jo fantasioin, mitä Make saa pojan tekemään äitinsä kanssa.. Seisoo ja runkkailen niitä fantasioidessani...


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­y­­­m­f­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18021767O

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Olet 16-vuotiaana Maken sunteen laillisessa iässä.
      Kiinnostava aloitus.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sairasta mutta kiinnostavaa

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe