Voiko palstan ikisinkku miehet olla

Anonyymi-ap

Naisten unelmamiehiä?

54

493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakaan sen perusteella mitä olen täällä heidän juttujaan lukenut, niin kukaan ei ole (vielä) vaikuttanut unelmamieheltäni. Ajattelutavat ovat niin kovin erilaisia kuin omani, että ei toimisi.

      • Anonyymi

        kurk kurk sano samakko ja loikki menojaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kurk kurk sano samakko ja loikki menojaan

        Muuten en ole etsininyt KOSKAAN mitään.Tulee jos on tullakseen,ei tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten en ole etsininyt KOSKAAN mitään.Tulee jos on tullakseen,ei tarve.

        Muista et kaupasta ostettu tuorekurkku ja siihen päälle laitettu kondomi ei ole poikaystävä niin veikkaan että tarve olis oikealle miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista et kaupasta ostettu tuorekurkku ja siihen päälle laitettu kondomi ei ole poikaystävä niin veikkaan että tarve olis oikealle miehelle

        Sulla on oudot fantasiat. Kaalimadosta saa miestä parempia, jos tollasia kaipaa. Mulle riittää ihan 🖐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on oudot fantasiat. Kaalimadosta saa miestä parempia, jos tollasia kaipaa. Mulle riittää ihan 🖐

        Sinusta näkee nyt että karmiva puute oikeasta miehestä eli iki omasta miehestä ja aidosta makkarasta ei muovi leluista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on oudot fantasiat. Kaalimadosta saa miestä parempia, jos tollasia kaipaa. Mulle riittää ihan 🖐

        Oletko miettinyt esim mikkojohania se on sinkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista et kaupasta ostettu tuorekurkku ja siihen päälle laitettu kondomi ei ole poikaystävä niin veikkaan että tarve olis oikealle miehelle

        Up 👆. Tää töksäytys oli vaan niin hauska ja tuli puun takaa :D. Eihän tuota voi ottaa tosissaan vahingossakaan. - Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Up 👆. Tää töksäytys oli vaan niin hauska ja tuli puun takaa :D. Eihän tuota voi ottaa tosissaan vahingossakaan. - Sivusta.

        No leikkimielisesti oli tarkoitettukin


      • Mistä tiedät jonkun olevan mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta näkee nyt että karmiva puute oikeasta miehestä eli iki omasta miehestä ja aidosta makkarasta ei muovi leluista

        En omista yhtään lelua. Ne on selvästi sun juttus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt esim mikkojohania se on sinkku

        En. Mä mietin ennemmin vaikka eksääni, sekin on edelleen sinkku.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mistä tiedät jonkun olevan mies?

        Mulle on ihan ok luottaa siihen, jos joku sanoo olevansa mies. Jos ei ole, niin ei hänen identiteettiongelmansa mulle kuulu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan ok luottaa siihen, jos joku sanoo olevansa mies. Jos ei ole, niin ei hänen identiteettiongelmansa mulle kuulu.

        Entä jos rakastuisitkin palstalla, ja sitten olisikin nainen livenä vastassa? (Mulla on kyselyikä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Mä mietin ennemmin vaikka eksääni, sekin on edelleen sinkku.

        Sit ei kannata miettiä mikkojuhania mut on täällä paljon muitakin sinkkumiehiä


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Entä jos rakastuisitkin palstalla, ja sitten olisikin nainen livenä vastassa? (Mulla on kyselyikä)

        Mä ylipäänsä ihastun TODELLA hitaasti, että ei liene pelkoa. Ei ole kukaan ollut vielä edes kiinnosta. Jos nyt edes siihen kohtaan päästään, niin mietitään sitte jotain todennusmenetelmää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä ylipäänsä ihastun TODELLA hitaasti, että ei liene pelkoa. Ei ole kukaan ollut vielä edes kiinnosta. Jos nyt edes siihen kohtaan päästään, niin mietitään sitte jotain todennusmenetelmää.

        Viimeaikoina on ollut paljon puhetta rekkautumisesta vs. anonyymina olemisesta. Entä jos kiinnostuisit jostakusta palstalla, mutta tällä ei olisi mitään hajua kuka sinä olet ja ei sitten vastaisikaan lemmenkutsuun.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Viimeaikoina on ollut paljon puhetta rekkautumisesta vs. anonyymina olemisesta. Entä jos kiinnostuisit jostakusta palstalla, mutta tällä ei olisi mitään hajua kuka sinä olet ja ei sitten vastaisikaan lemmenkutsuun.

        Tuohon pätee sama vastaus kuin edellä. Sillä lisäyksellä, että mun ihastumiseeni yhden viestin perustella todennäkösyys on korkeintaan 1:100 000 000, että onnea yritykseen. Miksikö yhden ... koska mä en linkitä täällä yhteen anonyymejä viestejä. 🙂


    • Anonyymi

      Kyllä sopisivat toisilleen olisivat täydellisiä pareja

    • Anonyymi

      Ikisinkku, onko sellainen edes kiinnostunut seurustelusta? Ainakaan silloin, kun kokee olevansa ikisinkku? Ehkä jos, kiinnostus herää johonkin naiseen voi mieli muuttua, mut aina se pitää olla molemminpuolista.

      Itse en innostu naisesta, joka ei ole herättänyt sitä halua minussa häneen ja silloin tunne lähtee toisen kiinnostuksesta minuun aina liikkeelle. Heppoisin eväin sitä ei synnytetä. Siksi tunnen olevani ikis.

      Ehkä naisetkin kiinnostuvat haasteista ja ikisinkku varmaankin voi olla aikamoinen haaste heille? Itse en koe olevani helppo, minulla on oikkuni ja tottunut jo olemaan sinkkuna.

    • Ehk joku voi ollakin jonkun naisen unelmamies. Minulla taas ei ole unelmamiehiä olemassakaan, edes siis mielikuvaa sellaisesta. Sen otsikon kohdalla unelmamies on tyhjää.

      • Anonyymi

        Sää sitten oot joka ketjussa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää sitten oot joka ketjussa...

        Mitä sitten?


    • Anonyymi

      No sopivuudestahan siinä olisi yksilöiden kohdalla kyse, kuten aina muutenkin. Ihmiset toivoo niin erilaisia juttuja, ja miksi ei. Täälläkin on sinkku miehistä vedetty joku karikatyyri joka on lopulta yhtä kaukana todellisuudesta, kuin jokainen yksilö on erilainen.

    • Anonyymi

      Tuskin ovat; muutenhan heidät olisi jo napattu... ja kahlittu!
      trollikka

    • Mun mielestä voi, mutta ei tietenkään perussinkku.

    • Paha sanoa kun en näe täällä muita kuin rekattuja anonyymejä ja rekkaamattomia anonyymejä

    • Anonyymi

      En tiedä keitä sellaisia miehiä täällä on, jotka ovat 50+ miehiä, joten en pidä yhtäkään palstalla kirjoittavaa unelmamiehenä.

      • Anonyymi

        On heitä ainakin 2-3.


    • Anonyymi

      Jos sellainen em ihminen aiheuttaa jotain kompensaation tarvetta, .. se olisi aika erikoista kaikilla mittareilla mitattuna. Ja herättää luonnollisesti lisäkysymyksiä joissain piireissä.

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että naispuoliset ikisinkut ovat niitä, joille ei kelpaa muut kuin ukkomiehet. Hehän eivät sitten kuitenkaan helposti jätä perhettään vaikka pitävätkin seuraa sinkkunaiselle.
      Ennekuin tällainen muiden naisten miesten perään oleva nainen huomaakaan hän on 50-70- vuotias ikisinkku. 😢

      • Anonyymi

        Jos nainen sellaisen tien valitsee, niin sille ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen sellaisen tien valitsee, niin sille ei voi mitään.

        Totta, se voi olla tietoinen valinta, sinkkumies ei kelpaa, jos ei oikeasti tahdokaan miestä ikuisesti vaivoikseen. He vain vähän "lainaavat". :)
        Voiko olla niin että tietyntyyppille naisille varatun miehen valloittaminen on päämäärä? Että täytyy saada jotain, joka on jo toisellekin naiselle kelvannut?
        Parikin tällaista ukkomiehiin rakastunutta naista tunteneena olen jäänyt miettimään, että elävätkö he ikuista teiniaikaa, jolloin rakastuttiin johonkin saavuttamattomaan idoliin?


    • Anonyymi

      Eivät voi olla jos mies ei juo viinaa baareissa niin mies ei voi naisiin tutustua ja unelma parisuhteesta jaa toteuttamatta.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Kyllä naisia voi tavata muuallakin kuin baarissa, jos on rohkeutta mennä juttusille.


      • Anonyymi

        Sanoit jaa 😀


    • Anonyymi

      Jos kenenkään selän takaa ei kuulu itkua ja mussutusta, aasit ja asiat on oikeassa järjestyksessä. Kaverin mielipide.

    • En varmasti ole kenenkään unelma. en muuten olisi yksin.

      • Anonyymi

        ohan sulla prinssessa kaverina joten mitä iniset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ohan sulla prinssessa kaverina joten mitä iniset.

        Minä tarkoitin tässä nyt seurustelukumppania. Prinsessa ei halunnut minusta sellaista, se tuli selväksi jo alkumetreillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä tarkoitin tässä nyt seurustelukumppania. Prinsessa ei halunnut minusta sellaista, se tuli selväksi jo alkumetreillä.

        prinsessa ei edes kaverina halua sua nähdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        prinsessa ei edes kaverina halua sua nähdä.

        Se on vapaaehtoista.


    • Anonyymi

      Eivät voi olla koska naisten kriteerit on top 10 ja miehet on lihavia ja huonokuntoisia palstalaisia.

    • Anonyymi

      45 kyykkyä minuuttiin.

    • Anonyymi

      Ei täällä muunlaisia miehiä olekaan. Vain priimaa. 😉

    • Anonyymi

      Naisten unelmamies on komea pelimies, jolla on muitakin naisia. Nainen ei huomioi miestä, jota toinen nainen ei ole esivalinnut. Sillä tavoin kummallisia haaremiolentoja ne ovat.

    • Epäilen.

      Siis en sillä sano, etteikö he ihan mukavia ihmisiä voisi olla noin muuten, mutta suhde heidän kanssaan voisi olla todella raskasta.

      Itsekin oon ollut vuodesta 2014 sinkku, jos vähän välissä yritellyt jonkun vuoden jotain romansseja, mutta en pitäis niitä edes varsinaisena parisuhteina, vaan romansseina...seurusteluina...
      Niin en mä tiedä edes onko minusta enää mihinkään parisuhteeseen enää? Tai haluankokaan sellaista enää?

      Sitten jos mun ikäinen tyyppi ei ole ollut ikinä suhteessa, niin tähän vaiheeseen elämää taipuisko se mihinkään suhteeseen enää tasavertaisena puoliskona? Jltenkaan en jaksa uskoa...

    • Anonyymi

      Ehkä jollekkin ikisinkkunaiselle🤷‍♀️💩

    • Ehkä valitettavasti ei unelmamiehiä..
      Minulle sopii se, että mies on minua jonkin verran, vaikka 10 vuotta vanhempikin.
      Ja jos sen ikäinen mies ei ole koskaan joutunut ottamaan toista ihmistä päivittäin huomioon, ehkä äitiään lukuun ottamatta, ei se ole ihan paras mahdollinen lähtökohta tasapainoiseen suhteeseen.

      Toinen kysymys onkin se, kuinka vanhoja miehiä tällä palstalla edes keskustelee, ketkä eivät koskaan ole seurustelleet naisen kanssa.

      Kyllä yksi edesmennyt lasteni sukulaismies meni naimisiin ensimmäistä kertaa 55-vuotiaana ja eli sen jälkeen lähes onnellisena yli 15 vuotta. Käsittääkseni hän ei ennen tuota ollut ollut parisuhteessa. Kyllä sitäkin siis tapahtuu. 🙂

    • Anonyymi

      Ei voi.
      Miesten Mies.

    • Anonyymi

      Homolandia Finland.

      • Anonyymi

        Tiedän.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa näkee, miten ihminen aliarvioi ja yliarvioi niin itsensä, kuin muut...Lopulta ollaan enemmän samanlaista perusmassaa kuin luullaankaan, ihan jokainen...Toki niitä ääripäitä löytyy, mutta sekin kuuluu siihen massaan...Mielestäni. Sillä yksinkertainen totuuden pahulainen on siinä, että kaikkeen tottuu...Ja aina löytyy samaistumispintaa riittävästi enemmän, kuin sitä, mille ei...Lopulta on kyse enää mukavuudesta, ja omasta halusta...Ja sitten on turha puhua muusta, kuin mistä on kyse...

    • Anonyymi

      On vaan menny niin vaikeaksi tuo parisuhteen etsiminen tämmöisellä tavan miehellä jolla kaikki olisi valmiina tarjota mutta naiset vaan oottaa sitä prinssiään heitä mouruamaan niin oon todennu helpommaksi ostaa sitä seuraa kun tarvetta ilmenee , ei musta oo potaskan jauhajaksi ja palveliaksi kelleen prinsessalle , niin on suuret luulot monella naisella itsestään , sitten löytävät lopuksi itsensä yksinhuoltajana .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe