en oikein tiennyt miltä palstalta kannattais kysella, mut kokeillaan. mun ongelmana on se, että niska- ja yläselkälihakset ovat aivan jumissa ja tulehtuneet. En viitsi edes mennä lääkäriin niitä näyttämään, kun 2 viikkoa sitten menin lääkäriin palaneiden vatsakalvojen takia (kyllä, cola on myrkkyä) ja sain kyllä happosalpaajia, mutta en saa syödä tulehduskipulääkkeitä tai edes tavallista buranaa. joten tuskin pystyvät siellä minua auttamaan. ihmettelen vain, että mikäs nyt sitten eteen? auttaisiko akupunktio? vai olisiko jollain ystävällisellä ihmisellä jotain ajatusta mitä mun kannattaisi tehdä? kiitos :))
auts :((
3
1020
Vastaukset
- Niina
Kyllä akupunktio auttaa ja sitä kannattaa aina kokeilla. Niska- hartiaseudun kipuihin akupunktio on todella hyvä hoitokeino, samoin kuin iskias- ja muihin selkäsairauksiin jne jne.. Migreeniin se auttaa ja siitä on omakohtaisia kokemuksia kuin myös edellisistä.
Akunpunktio on kokonaisvaltaista hoitoa, joten hoitavat sen vatsasikin kuntoon. Etsi HYVÄ akuhoitaja ja hoidata itsesi. - himmu-77
Miten huomasit että tuo tuntuu?? Palaneet vatsakalvot?? oliko siis jotain ekoi ns. oireita??
Voiko se tulla myös stressistä??
T:Ompahan tämäkin nyt tiedossa - Nattu
Akupunktio auttoi mulla todella hyvin niska- ja hartiajumiin! Apu tuli heti ensimmäisestä hoitokerrasta ja nyt on jumi pysynyt poissa jo monta kuukautta vaikka samaa työtä teen edelleen. Alaselän ongelmiin akupunktio ei auttanut, mutta siihen tehosi sähköhoito.
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097