Suomea Amsterdamissa?

Minea

Onko porukkaa paljonkin tulossa tanne pain kesalla? Olen parikymppinen neitokainen ja Amsterdamissa melkein koko kesan. Olisi kiva valilla paasta puhumaan suomeakin, joten jos yksinaisia (vaikkei damissa voi edes olla sellainen) matkalaisia tulossa, niin infotkaa!

7

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

Mitäpä teet siellä? Sittenhän sinusta tulee hyvä matkaopas jos satun sinne päin kesän aikana lentämään! :)

• hengailen...

voi olla etta jotain paikkoja osaan nayttaa :) Riippuu tietysti mita sita kukakin haluaa lomaltaan ;)

• Urge to fly

Joo! Tottakai ollaan tulossa! Rootsfestarit 19.6 alkaen...Can`t be missed!

• dam(n)

Hienoa!Mina myos mukaan tahtoo!Ei haittaa ku ajatteee englanniksi, mut ku alkaa jo puhuu yksikseen sita!:)

• Nimetön

Lähdetään kavereiden kanssa viikon päästä kiertämään eurooppaa ja damissa olisi tarkoitus viipyä yksi yö.. joten jos olet maisemissa silloin niin olisi mahtavaa jos siellä olisi joku joka voisi esitellä paikkoja. =)

• cookie

Hollannissa asustellaan vaihtariporukalla ja Damin reissulle yoelamaan suunta ke 15.6.

Eli sitten siella sun suunnalla!

p.s.Oisko ehdottaa hyvia clubeja sattumoisin?

• cookie kirjoitti:

Hollannissa asustellaan vaihtariporukalla ja Damin reissulle yoelamaan suunta ke 15.6.

Eli sitten siella sun suunnalla!

p.s.Oisko ehdottaa hyvia clubeja sattumoisin?

Jos oikeesti tarvitte opasta joka on onnistunut hukkaamaan pyoransa useemmin ku kerran kolmen viikon aikana, olen kaytettavissa! Soitelkaa vaikka mun paikallisee numeroo, yritan pitaa sita nyt kaytossa: 06 2234 7174

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2065
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1876
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      327
      1696
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      91
      1231
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1227
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1052
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe