Suomea Amsterdamissa?

Minea

Onko porukkaa paljonkin tulossa tanne pain kesalla? Olen parikymppinen neitokainen ja Amsterdamissa melkein koko kesan. Olisi kiva valilla paasta puhumaan suomeakin, joten jos yksinaisia (vaikkei damissa voi edes olla sellainen) matkalaisia tulossa, niin infotkaa!

7

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

Mitäpä teet siellä? Sittenhän sinusta tulee hyvä matkaopas jos satun sinne päin kesän aikana lentämään! :)

• hengailen...

voi olla etta jotain paikkoja osaan nayttaa :) Riippuu tietysti mita sita kukakin haluaa lomaltaan ;)

• Urge to fly

Joo! Tottakai ollaan tulossa! Rootsfestarit 19.6 alkaen...Can`t be missed!

• dam(n)

Hienoa!Mina myos mukaan tahtoo!Ei haittaa ku ajatteee englanniksi, mut ku alkaa jo puhuu yksikseen sita!:)

• Nimetön

Lähdetään kavereiden kanssa viikon päästä kiertämään eurooppaa ja damissa olisi tarkoitus viipyä yksi yö.. joten jos olet maisemissa silloin niin olisi mahtavaa jos siellä olisi joku joka voisi esitellä paikkoja. =)

• cookie

Hollannissa asustellaan vaihtariporukalla ja Damin reissulle yoelamaan suunta ke 15.6.

Eli sitten siella sun suunnalla!

p.s.Oisko ehdottaa hyvia clubeja sattumoisin?

• cookie kirjoitti:

Hollannissa asustellaan vaihtariporukalla ja Damin reissulle yoelamaan suunta ke 15.6.

Eli sitten siella sun suunnalla!

p.s.Oisko ehdottaa hyvia clubeja sattumoisin?

Jos oikeesti tarvitte opasta joka on onnistunut hukkaamaan pyoransa useemmin ku kerran kolmen viikon aikana, olen kaytettavissa! Soitelkaa vaikka mun paikallisee numeroo, yritan pitaa sita nyt kaytossa: 06 2234 7174

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1518
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1421
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1233
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1169
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1004
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      981
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      976
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      921
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      828
    Aihe