Onko porukkaa paljonkin tulossa tanne pain kesalla? Olen parikymppinen neitokainen ja Amsterdamissa melkein koko kesan. Olisi kiva valilla paasta puhumaan suomeakin, joten jos yksinaisia (vaikkei damissa voi edes olla sellainen) matkalaisia tulossa, niin infotkaa!
Suomea Amsterdamissa?
7
938
Vastaukset
- mie vaan
Mitäpä teet siellä? Sittenhän sinusta tulee hyvä matkaopas jos satun sinne päin kesän aikana lentämään! :)
- hengailen...
voi olla etta jotain paikkoja osaan nayttaa :) Riippuu tietysti mita sita kukakin haluaa lomaltaan ;)
- Urge to fly
Joo! Tottakai ollaan tulossa! Rootsfestarit 19.6 alkaen...Can`t be missed!
- dam(n)
Hienoa!Mina myos mukaan tahtoo!Ei haittaa ku ajatteee englanniksi, mut ku alkaa jo puhuu yksikseen sita!:)
- Nimetön
Lähdetään kavereiden kanssa viikon päästä kiertämään eurooppaa ja damissa olisi tarkoitus viipyä yksi yö.. joten jos olet maisemissa silloin niin olisi mahtavaa jos siellä olisi joku joka voisi esitellä paikkoja. =)
- cookie
Hollannissa asustellaan vaihtariporukalla ja Damin reissulle yoelamaan suunta ke 15.6.
Eli sitten siella sun suunnalla!
p.s.Oisko ehdottaa hyvia clubeja sattumoisin? cookie kirjoitti:
Hollannissa asustellaan vaihtariporukalla ja Damin reissulle yoelamaan suunta ke 15.6.
Eli sitten siella sun suunnalla!
p.s.Oisko ehdottaa hyvia clubeja sattumoisin?Jos oikeesti tarvitte opasta joka on onnistunut hukkaamaan pyoransa useemmin ku kerran kolmen viikon aikana, olen kaytettavissa! Soitelkaa vaikka mun paikallisee numeroo, yritan pitaa sita nyt kaytossa: 06 2234 7174
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281518- 371421
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 73921
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828