Onko porukkaa paljonkin tulossa tanne pain kesalla? Olen parikymppinen neitokainen ja Amsterdamissa melkein koko kesan. Olisi kiva valilla paasta puhumaan suomeakin, joten jos yksinaisia (vaikkei damissa voi edes olla sellainen) matkalaisia tulossa, niin infotkaa!
Suomea Amsterdamissa?
7
967
Vastaukset
- mie vaan
Mitäpä teet siellä? Sittenhän sinusta tulee hyvä matkaopas jos satun sinne päin kesän aikana lentämään! :)
- hengailen...
voi olla etta jotain paikkoja osaan nayttaa :) Riippuu tietysti mita sita kukakin haluaa lomaltaan ;)
- Urge to fly
Joo! Tottakai ollaan tulossa! Rootsfestarit 19.6 alkaen...Can`t be missed!
- dam(n)
Hienoa!Mina myos mukaan tahtoo!Ei haittaa ku ajatteee englanniksi, mut ku alkaa jo puhuu yksikseen sita!:)
- Nimetön
Lähdetään kavereiden kanssa viikon päästä kiertämään eurooppaa ja damissa olisi tarkoitus viipyä yksi yö.. joten jos olet maisemissa silloin niin olisi mahtavaa jos siellä olisi joku joka voisi esitellä paikkoja. =)
- cookie
Hollannissa asustellaan vaihtariporukalla ja Damin reissulle yoelamaan suunta ke 15.6.
Eli sitten siella sun suunnalla!
p.s.Oisko ehdottaa hyvia clubeja sattumoisin? cookie kirjoitti:
Hollannissa asustellaan vaihtariporukalla ja Damin reissulle yoelamaan suunta ke 15.6.
Eli sitten siella sun suunnalla!
p.s.Oisko ehdottaa hyvia clubeja sattumoisin?Jos oikeesti tarvitte opasta joka on onnistunut hukkaamaan pyoransa useemmin ku kerran kolmen viikon aikana, olen kaytettavissa! Soitelkaa vaikka mun paikallisee numeroo, yritan pitaa sita nyt kaytossa: 06 2234 7174
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303807Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83079Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322844Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122602Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322403- 411828
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611185"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821119Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361079Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 771071