Elätte vanhaa maailmaa

Anonyymi-ap

Noiden poliitikkojen,presidenttien kanssa. Minulle ei kelpaa mikään ehdokas. Minä ajattelen ja odotan uutta.

14

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä, vanhoja kääkkiä kaikki tyynni.

• Anonyymi

AINOSATAAN

SARI ESSAYJA ON AINOA JOTA VOI ja KANNATTAA
      ÄÄNESTÄÄ PRESIDENTIKSI !

• Anonyymi

Olisi parempi kun hihhulisuskovaiset pysyisivät lahkoissaan.
      Essayan taloustaidot eivät riitä kyökkiä pitemmälle.
      Hän vain jankkaa ja toistaa sitä mitä muut on sanoneet.
      Yksinkertainen ihminen.

• Anonyymi

ITTE OLET YKSINKERTANEN
        et huomaa omaa tyhmyyttäsi, PYH, kaikenlaisia idiootti huuhaa kundeja täällä
        teksitä vääntääki, hah, ja pyh tommoselle pöljälle,

• Anonyymi

Ei tule enää UKK:n veroista, turhaan odotat.

• Anonyymi

Miten olis Halla-aho presidenttinä edustamassa suomea jossain maassa.

• Anonyymi

ALOITUS TARKOITTI udenlaista maailmaa jossa korruptoidut poliitiot ja salaseurat eikä rikollis mafiat päätä meidän ihmislajin asioista.
      Hallintoon suuri kevennys ja pieni joukko hoitaa asiat. Turhat tutkijat vale tutkintoinen ulos joka paikasta.
      Ihmisiä jotka ovat suomalaista varten ja julkisista palvelijoita joilla pitää olla selvä rikketön menneisyys ja heidät voi erottaa jos tekevät pahojaan. Mitään ikuisia virkoja ei saa olla. Meiltä ihmisiltä on tahan varastaminen ja verojen keräily lopettaapa. Emme ole psykopaatti johtajia varten.
      Lainsäädäntö joka toimii ihmisten edun mukaisesti eikä peitä hallinnon rikoksia. Kovemmat tuomiot käyttöön. Tiettyjen asioiden kielto jotka vahingoittavat ihmisten terveyttä
      Uskonto ja Politikka ovat saatanan zionin keksintöjä.
      Jumala,suuri Luoja ei tehnyt uskontoja van ne ihmisten tekemiä ihmislajin kontrollia ja rahastusta varten.

• Anonyymi

Odotatko siis Raamatussa luvattua uutta taivasta ja uutta maata?
      Aloituksesi otsikko viittaa siihen.

kylmätotuus

• Anonyymi

Otsikko viittaa juuri siihen. Mutta ei perustu raamatun tietoon vaan muihin lähteisiin mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otsikko viittaa juuri siihen. Mutta ei perustu raamatun tietoon vaan muihin lähteisiin mitä on.

Tiedonhaluisena ihmisenä tahtoisin tietää, mistä lähteistä olisi mahdollista saada tietoa asiasta.
        Voisitkohan sinä jeesata minua edes vähän?

kylmätotuus

• Anonyymi

Jokainen ehdokas omasta mielestään sopiva.

• Anonyymi

Varmasti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mysteriis Dom Sathanas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      511
      1908
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1586
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1377
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      982
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      939
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      936
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      773
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    Aihe