Saat mut olemaan paras versio itsestäni

Anonyymi-ap

Sun näkeminen on aina voimaannuttavaa. Vain läsnäolosi saa mut olemaan paras versio itsestäni. Aurinko paistaa sisäisesti monta päivää kun olemme nähneet. Tunsin todella vahvasti yhteyden heti ensi hetkestä kun kohtasimme.

En vain tiedä tunnetko samoin, annat todella ristiriitaisia signaaleja.

34

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniisti sanottu 🌷

      Minne suunnin tämä menee?

      • Anonyymi

        Pk-seudulle 🙂


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aivan kuin minun ajatukseni hänestä, jota niin rakastan ❤️

    • Anonyymi

      Häntä ajatellen. Anna vuosi niin olen paras versio itsestäni. Hyvää yötä...

    • Anonyymi

      Oletko sinä aloittaja häntä reilusti vanhempi?

      • Anonyymi

        Valitettavasti ei osu, olen ehkä kymmenisen vuotta nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei osu, olen ehkä kymmenisen vuotta nuorempi.

        Tottakai edistät hyvinvointiani

        Tsemppaat minua monin tavoin

        Erityisesti pyrin käyttämään päihteitä vähemmän

        Ja vähemmän

        Kun pyrit parempaan elämässäsi

        Olen niiiin iloinen

        Edistys parempaan kannattaa aina

        Toistetaan hyviä tekoja

        Itseä ja toisia kohtaan

        Kunnes nisstä tulee tapa


    • Anonyymi

      Aloitus ei ole omani eikä vastausten perusteella hänen, jota ajattelen, mutta: Jokaiseen sanaan itsekin samaistuin ❤️ Toivottavasti tavoitat kohteesi.

    • Anonyymi

      Hän on harvoja naisia joita voisi jopa odottaa. Tuntuma että hän tuo suhteeseen henkisesti enemmän kuin ottaa. Kypsyys. Katsotaan. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ajattelet myös minua.

    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla lisää. Itsellä samankaltainen tilanne. Olen juuri lähtenyt pitkästä parisuhteesta exän narsismin vuoksi ja vaikka tuntuu nyt, että en kykene enää parisuhteeseen, eräs ihana nainen voisi olla sen arvoinen että uskaltaisin vielä kerran laittaa itseni alttiiksi sydänsuruille, toivottavasti myös onnelle.

      • Anonyymi

        Oliko entinen kumppanisi mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko entinen kumppanisi mies?

        Ei, mikä tuskin yllättää tällä palstalla 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mikä tuskin yllättää tällä palstalla 😁

        Oletko vähän voittanut itteesi

        Ku. . .


    • Anonyymi

      Parhaat l-naiset ovat varattuja, jossain piilossa/ei-tinderissä, eivät hae mitään suhdetta, tai asuvat kaukana. Tai naimisissa. huoh.

      • Olen sinun kanssasi ihan samaa mieltä.
        Timantit 💎 ovat kotona 💖


    • Anonyymi

      Seura, joka antaa enemmän ku ottaa. Sellanen on hyväks ihmiselle. Useimmiten vaaditaan ja odotetaan liikoja. Se taas ei oo pidemmän päälle terveellistä seuraa. Nauti, oot löytäny jotain hyvää. Sulle hyvää.

      • Anonyymi

        Niin se onkin eri juttu saako haluamaansa naista, joka antaa enemmän kuin ottaa.😏 Itsekin oon valmis tukemaan tietysti kumppania ja erityistä naista elämässäni, mut suhteen täytys kuitenkin olla energiaa ja hyvää oloa antava, että siinä kannattais olla. Plussan puolella reilusti.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, että odotukset on naisilla jokseenkin kohtuuttomat. Itselle sopivaa kumppania toivon mäkin, mutta huhuh sitä noin oman ikä luokan naisten tyyli/ulkonäkö/habitusarsenaalia mitä kumppanilta odotetaan tai mihin ollaan totuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, että odotukset on naisilla jokseenkin kohtuuttomat. Itselle sopivaa kumppania toivon mäkin, mutta huhuh sitä noin oman ikä luokan naisten tyyli/ulkonäkö/habitusarsenaalia mitä kumppanilta odotetaan tai mihin ollaan totuttu.

        Mitä on mielestäsi kohtuutonta vaatia? Ajattelen, että kumppani voisi olla mielellään samantasoinen fyysisesti ja henkisesti, siis terveyden ja mielenkiinnon kohteiden suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on mielestäsi kohtuutonta vaatia? Ajattelen, että kumppani voisi olla mielellään samantasoinen fyysisesti ja henkisesti, siis terveyden ja mielenkiinnon kohteiden suhteen.

        En itekään aio sitoutua vähempään kuin oman tasoiseen= fyysisesti minua miellyttävä, normaalipainossa, kemiat kohtaa/vetovoimaa + älykäs + kommunikointitaidot + huumorintajua joka kohtaa, lesboksi identifioituva.

        Kohtuutonta on musta vaatia jotain tiettyä tyyliä ja ett toisen pitää toteuttaa jäykkää lesbostereotypiaa koska deitti on tottunut johonkin tyypittelyyn/lokeroihin/naisrooleihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se onkin eri juttu saako haluamaansa naista, joka antaa enemmän kuin ottaa.😏 Itsekin oon valmis tukemaan tietysti kumppania ja erityistä naista elämässäni, mut suhteen täytys kuitenkin olla energiaa ja hyvää oloa antava, että siinä kannattais olla. Plussan puolella reilusti.

        Niinhän se menee. Eipä siinä oo hohtoa suhteilla, jos väkisellä pitää yhdessä olla. Turhaa energian tuhlaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se menee. Eipä siinä oo hohtoa suhteilla, jos väkisellä pitää yhdessä olla. Turhaa energian tuhlaamista.

        Niin. Mieluummin harvakseltaan suhteessa kuin naisten kanssa jotka aiheuttaa 1) draamaa tai 2)eivät tiedä mitä haluavat/pitävät varalla/ vain osana naisrallia tai 3) "kämppisparisuhde" jossa vetovoima zero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Mieluummin harvakseltaan suhteessa kuin naisten kanssa jotka aiheuttaa 1) draamaa tai 2)eivät tiedä mitä haluavat/pitävät varalla/ vain osana naisrallia tai 3) "kämppisparisuhde" jossa vetovoima zero.

        Samaa mieltä. Toisia kiehtoo draama ja muu sättääminen. Kaltaset toisensa löytää. Seesteinen elämä, eikä se tarkota tylsää.


    • Anonyymi

      Itse ainakin aion olla todella tarkka ja kriittinen kun nykyisestä, pitkästä suhteesta eroan. Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.

      • Anonyymi

        Kun eroat? Ei taida kovin hyvä olla tämä nykyinen pitkä suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun eroat? Ei taida kovin hyvä olla tämä nykyinen pitkä suhde.

        No ei tietenkään kun eroa suunnittelen. Vahvempana kohti uutta -juurikin ilman yllä mainittua draamaa yms yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään kun eroa suunnittelen. Vahvempana kohti uutta -juurikin ilman yllä mainittua draamaa yms yms.

        Minkahanlainen perhonen minusta kuoriutuukaan

        Olenkin aina halunnut lentää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkahanlainen perhonen minusta kuoriutuukaan

        Olenkin aina halunnut lentää

        Onneen ei oo oikotietä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään kun eroa suunnittelen. Vahvempana kohti uutta -juurikin ilman yllä mainittua draamaa yms yms.

        Kuulostaa loppuun asti harkitulta. Toivottavasti olet muistanut kommunikoida puolisollesi, mitä vaiheita olet jo käynyt läpi ennen lopullista eroa. Muuten draamalta ei oikein voi välttyä.


    • Anonyymi

      Sovitte selkeesti yhteen, tulispa munkin eteen vastaavaa. Ota siitä selvää, ettei jää jossittelemista kiikkustuoliin. Jossittelijoita tulee monestikin vastaan, ne on jääneet kiinni johonkin täyttymättömään toiveeseen. Ei niistä ole muille.

      • Anonyymi

        Yhdistävät

        Ei erottavat tekijät


    • Anonyymi

      Sano toi eka kappale ääneen kun seuraavan kerran näette.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe