Sun näkeminen on aina voimaannuttavaa. Vain läsnäolosi saa mut olemaan paras versio itsestäni. Aurinko paistaa sisäisesti monta päivää kun olemme nähneet. Tunsin todella vahvasti yhteyden heti ensi hetkestä kun kohtasimme.
En vain tiedä tunnetko samoin, annat todella ristiriitaisia signaaleja.
Saat mut olemaan paras versio itsestäni
34
1088
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniisti sanottu 🌷
Minne suunnin tämä menee?- Anonyymi
Pk-seudulle 🙂
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Aivan kuin minun ajatukseni hänestä, jota niin rakastan ❤️
- Anonyymi
Häntä ajatellen. Anna vuosi niin olen paras versio itsestäni. Hyvää yötä...
- Anonyymi
Oletko sinä aloittaja häntä reilusti vanhempi?
- Anonyymi
Valitettavasti ei osu, olen ehkä kymmenisen vuotta nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti ei osu, olen ehkä kymmenisen vuotta nuorempi.
Tottakai edistät hyvinvointiani
Tsemppaat minua monin tavoin
Erityisesti pyrin käyttämään päihteitä vähemmän
Ja vähemmän
Kun pyrit parempaan elämässäsi
Olen niiiin iloinen
Edistys parempaan kannattaa aina
Toistetaan hyviä tekoja
Itseä ja toisia kohtaan
Kunnes nisstä tulee tapa
- Anonyymi
Aloitus ei ole omani eikä vastausten perusteella hänen, jota ajattelen, mutta: Jokaiseen sanaan itsekin samaistuin ❤️ Toivottavasti tavoitat kohteesi.
- Anonyymi
Hän on harvoja naisia joita voisi jopa odottaa. Tuntuma että hän tuo suhteeseen henkisesti enemmän kuin ottaa. Kypsyys. Katsotaan. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Toivottavasti ajattelet myös minua.
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla lisää. Itsellä samankaltainen tilanne. Olen juuri lähtenyt pitkästä parisuhteesta exän narsismin vuoksi ja vaikka tuntuu nyt, että en kykene enää parisuhteeseen, eräs ihana nainen voisi olla sen arvoinen että uskaltaisin vielä kerran laittaa itseni alttiiksi sydänsuruille, toivottavasti myös onnelle.
- Anonyymi
Oliko entinen kumppanisi mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko entinen kumppanisi mies?
Ei, mikä tuskin yllättää tällä palstalla 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mikä tuskin yllättää tällä palstalla 😁
Oletko vähän voittanut itteesi
Ku. . .
- Anonyymi
Parhaat l-naiset ovat varattuja, jossain piilossa/ei-tinderissä, eivät hae mitään suhdetta, tai asuvat kaukana. Tai naimisissa. huoh.
- Anonyymi
Seura, joka antaa enemmän ku ottaa. Sellanen on hyväks ihmiselle. Useimmiten vaaditaan ja odotetaan liikoja. Se taas ei oo pidemmän päälle terveellistä seuraa. Nauti, oot löytäny jotain hyvää. Sulle hyvää.
- Anonyymi
Niin se onkin eri juttu saako haluamaansa naista, joka antaa enemmän kuin ottaa.😏 Itsekin oon valmis tukemaan tietysti kumppania ja erityistä naista elämässäni, mut suhteen täytys kuitenkin olla energiaa ja hyvää oloa antava, että siinä kannattais olla. Plussan puolella reilusti.
- Anonyymi
Samaa mieltä, että odotukset on naisilla jokseenkin kohtuuttomat. Itselle sopivaa kumppania toivon mäkin, mutta huhuh sitä noin oman ikä luokan naisten tyyli/ulkonäkö/habitusarsenaalia mitä kumppanilta odotetaan tai mihin ollaan totuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, että odotukset on naisilla jokseenkin kohtuuttomat. Itselle sopivaa kumppania toivon mäkin, mutta huhuh sitä noin oman ikä luokan naisten tyyli/ulkonäkö/habitusarsenaalia mitä kumppanilta odotetaan tai mihin ollaan totuttu.
Mitä on mielestäsi kohtuutonta vaatia? Ajattelen, että kumppani voisi olla mielellään samantasoinen fyysisesti ja henkisesti, siis terveyden ja mielenkiinnon kohteiden suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on mielestäsi kohtuutonta vaatia? Ajattelen, että kumppani voisi olla mielellään samantasoinen fyysisesti ja henkisesti, siis terveyden ja mielenkiinnon kohteiden suhteen.
En itekään aio sitoutua vähempään kuin oman tasoiseen= fyysisesti minua miellyttävä, normaalipainossa, kemiat kohtaa/vetovoimaa + älykäs + kommunikointitaidot + huumorintajua joka kohtaa, lesboksi identifioituva.
Kohtuutonta on musta vaatia jotain tiettyä tyyliä ja ett toisen pitää toteuttaa jäykkää lesbostereotypiaa koska deitti on tottunut johonkin tyypittelyyn/lokeroihin/naisrooleihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se onkin eri juttu saako haluamaansa naista, joka antaa enemmän kuin ottaa.😏 Itsekin oon valmis tukemaan tietysti kumppania ja erityistä naista elämässäni, mut suhteen täytys kuitenkin olla energiaa ja hyvää oloa antava, että siinä kannattais olla. Plussan puolella reilusti.
Niinhän se menee. Eipä siinä oo hohtoa suhteilla, jos väkisellä pitää yhdessä olla. Turhaa energian tuhlaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee. Eipä siinä oo hohtoa suhteilla, jos väkisellä pitää yhdessä olla. Turhaa energian tuhlaamista.
Niin. Mieluummin harvakseltaan suhteessa kuin naisten kanssa jotka aiheuttaa 1) draamaa tai 2)eivät tiedä mitä haluavat/pitävät varalla/ vain osana naisrallia tai 3) "kämppisparisuhde" jossa vetovoima zero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Mieluummin harvakseltaan suhteessa kuin naisten kanssa jotka aiheuttaa 1) draamaa tai 2)eivät tiedä mitä haluavat/pitävät varalla/ vain osana naisrallia tai 3) "kämppisparisuhde" jossa vetovoima zero.
Samaa mieltä. Toisia kiehtoo draama ja muu sättääminen. Kaltaset toisensa löytää. Seesteinen elämä, eikä se tarkota tylsää.
- Anonyymi
Itse ainakin aion olla todella tarkka ja kriittinen kun nykyisestä, pitkästä suhteesta eroan. Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.
- Anonyymi
Kun eroat? Ei taida kovin hyvä olla tämä nykyinen pitkä suhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun eroat? Ei taida kovin hyvä olla tämä nykyinen pitkä suhde.
No ei tietenkään kun eroa suunnittelen. Vahvempana kohti uutta -juurikin ilman yllä mainittua draamaa yms yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään kun eroa suunnittelen. Vahvempana kohti uutta -juurikin ilman yllä mainittua draamaa yms yms.
Minkahanlainen perhonen minusta kuoriutuukaan
Olenkin aina halunnut lentää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkahanlainen perhonen minusta kuoriutuukaan
Olenkin aina halunnut lentääOnneen ei oo oikotietä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa loppuun asti harkitulta. Toivottavasti olet muistanut kommunikoida puolisollesi, mitä vaiheita olet jo käynyt läpi ennen lopullista eroa. Muuten draamalta ei oikein voi välttyä.
- Anonyymi
Sovitte selkeesti yhteen, tulispa munkin eteen vastaavaa. Ota siitä selvää, ettei jää jossittelemista kiikkustuoliin. Jossittelijoita tulee monestikin vastaan, ne on jääneet kiinni johonkin täyttymättömään toiveeseen. Ei niistä ole muille.
- Anonyymi
Yhdistävät
Ei erottavat tekijät
- Anonyymi
Sano toi eka kappale ääneen kun seuraavan kerran näette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812