Päivässä menee yks 230g pussi ja viikon joka pnä
Hirvee himo noihi all sorts enklannin lakritseihin
20
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ettei iske diabetes. Niissä paljon sokeria.
- Anonyymi
No mää koitan panna vastaan. Oon ostanu ihan varmuueks verensokeria varten mittarin.
Oon nääs tämmönen hontelo 185-70, paino ei nouse ei millään, jihtuu refluksitaudista. Mut iteasiassa nyt kun oon pysyny hoikkana, niin ksikki arvotkin oysyny hyvinä
Riski on sukurasitteena diabetekselke ja mullahan oli 12v sitten kun psinoin 96kg verensokerit 9 ja tehtiin rasituskoe mut osoittautui normiksi. Nykyään ne on siinä 5-6
- Anonyymi
Ne on
- Anonyymi
Ei tarvi montaa vuotta syödä, sokeri ja suola tappaa. Hyvästi sitten!
- Anonyymi
Oon syöny noin ihan lapsuudesta asti.
Ja elämästä ei selviä yksikään hengissä.
- Anonyymi
Mitäpä sitä turhia vaihtamaan jos on mieleinen maku löytynyt.
Muakin ne houkuttavat ihan hirveesti Halpahallissa; iso pussi /edukas kilohinta =NAM...mutta yritän olla ostamatta kuin vasta joulun maissa....konvehdeista en niin piittaa..
- Anonyymi
Makeanhimo kertoo alhasista serotoniini tasoista. Onko sulla vaikeuksia nukkumisen ja motivaation kanssa? Saatko tarpeeksi tryptofaania ruoasta mitä syöt?
- Anonyymi
Serotoniinipuolta huoltaa nuo mieluakalääkkeet
- Anonyymi
En tiedä tryptofaanista, mutta lakupaketista saan sellofaania ja juomista sulfaatteja.
Eiköhän niillä jo johonkin hiippakuntaan lennetä? - Anonyymi
Täytyy olla todella heikko luonne, kun tuollaisella sokeripaskalla itseään myrkyttää, hampaatkin mätänee suuhun.
- Anonyymi
Ikää 46v ja kaikki legot tallella. Sehän riippuu ihan pesusta
Kitisetkö kun itselläs ei riitä raha, hah - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikää 46v ja kaikki legot tallella. Sehän riippuu ihan pesusta
Kitisetkö kun itselläs ei riitä raha, hahRiitä raha karkkiin!?
Olet uskomattoman lapsellinen ja typerä keski-iän ylittäneeksi mieheksi.
- Anonyymi
Toi oli minunkin herkku aikoinaan, laivalta sai niitä 1kg laatikoita. Sellainen tuli tuhottua monesti jo tunnissa :-) En ole enää vuosiin noita syönyt, nykyisin syön makeisia harvemmin, ehkä kerran kaks kuussa? Sekin tuntuu välillä liialta.
- Anonyymi
Onko kenties matala verenpaine? Silloin saattaa luontaisesti juurikin himottaa ne asiat, jotka saa sen nousemaan.
- Anonyymi
Sellaset pseudotieteet sieltä että.
- Anonyymi
Joo mulla on aina ollu paineet luokkaa 109/70
- Anonyymi
Ehkä olet raskautetussa tilassa. Sanotaan, että silloin naisella voi tulla outoja himoja.
- Anonyymi
Enpä ole, koska olen sitä psitsi mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750