Hirvee himo noihi all sorts enklannin lakritseihin

Anonyymi-ap

Päivässä menee yks 230g pussi ja viikon joka pnä

20

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ettei iske diabetes. Niissä paljon sokeria.

      • Anonyymi

        No mää koitan panna vastaan. Oon ostanu ihan varmuueks verensokeria varten mittarin.

        Oon nääs tämmönen hontelo 185-70, paino ei nouse ei millään, jihtuu refluksitaudista. Mut iteasiassa nyt kun oon pysyny hoikkana, niin ksikki arvotkin oysyny hyvinä
        Riski on sukurasitteena diabetekselke ja mullahan oli 12v sitten kun psinoin 96kg verensokerit 9 ja tehtiin rasituskoe mut osoittautui normiksi. Nykyään ne on siinä 5-6


    • Anonyymi

      Ne on

    • Anonyymi

      Ei tarvi montaa vuotta syödä, sokeri ja suola tappaa. Hyvästi sitten!

      • Anonyymi

        Oon syöny noin ihan lapsuudesta asti.
        Ja elämästä ei selviä yksikään hengissä.


    • Anonyymi

      Mitäpä sitä turhia vaihtamaan jos on mieleinen maku löytynyt.

    • Muakin ne houkuttavat ihan hirveesti Halpahallissa; iso pussi /edukas kilohinta =NAM...mutta yritän olla ostamatta kuin vasta joulun maissa....konvehdeista en niin piittaa..

    • Anonyymi

      Makeanhimo kertoo alhasista serotoniini tasoista. Onko sulla vaikeuksia nukkumisen ja motivaation kanssa? Saatko tarpeeksi tryptofaania ruoasta mitä syöt?

      • Anonyymi

        Serotoniinipuolta huoltaa nuo mieluakalääkkeet


    • Anonyymi

      En tiedä tryptofaanista, mutta lakupaketista saan sellofaania ja juomista sulfaatteja.
      Eiköhän niillä jo johonkin hiippakuntaan lennetä?

    • Anonyymi

      Täytyy olla todella heikko luonne, kun tuollaisella sokeripaskalla itseään myrkyttää, hampaatkin mätänee suuhun.

      • Anonyymi

        Ikää 46v ja kaikki legot tallella. Sehän riippuu ihan pesusta

        Kitisetkö kun itselläs ei riitä raha, hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikää 46v ja kaikki legot tallella. Sehän riippuu ihan pesusta

        Kitisetkö kun itselläs ei riitä raha, hah

        Riitä raha karkkiin!?

        Olet uskomattoman lapsellinen ja typerä keski-iän ylittäneeksi mieheksi.


    • Anonyymi

      Toi oli minunkin herkku aikoinaan, laivalta sai niitä 1kg laatikoita. Sellainen tuli tuhottua monesti jo tunnissa :-) En ole enää vuosiin noita syönyt, nykyisin syön makeisia harvemmin, ehkä kerran kaks kuussa? Sekin tuntuu välillä liialta.

    • Anonyymi

      Onko kenties matala verenpaine? Silloin saattaa luontaisesti juurikin himottaa ne asiat, jotka saa sen nousemaan.

      • Anonyymi

        Sellaset pseudotieteet sieltä että.


      • Anonyymi

        Joo mulla on aina ollu paineet luokkaa 109/70


    • Anonyymi

      Ehkä olet raskautetussa tilassa. Sanotaan, että silloin naisella voi tulla outoja himoja.

      • Anonyymi

        Enpä ole, koska olen sitä psitsi mies


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe