On hyvä olla suomalainen saitti navigaattorissa ..... niin sehän on ihan vakiona osamaksumersuissa, tiesitte kai köyhät.
https://ibb.co/hR5wSv9
2010
Vinkki autoiluun thaimaassa.
10
293
Vastaukset
- Anonyymi
Haaveilluusiomatkailua 🌏 sovelluksella.
- Anonyymi
Google Maps hyvä olla länsimaisella käyttöliittymällä, ei tarvii kaikenmaailman ölliäiskirjaimia etsiskellä.
- Anonyymi
Tuo oli kyllä vaan kuvakaappaus google mapsista läppäristä, torvelo. Näkeehän sen jo tiedostonimestä.
Saahan niitä kaikenkielisiä jos jaksaa viritellä. Autoissa on englanninkielisenä jossa lukee paikat lisäksi thaiksi.
Se on kova salaliittoteoreetikko tämä Hankasalmen hanuristin adjutantti.
2010- Anonyymi
Kooklemabsista voi tulostaa mitä reittejä tahansa ja tarinoida haaveilluusioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kooklemabsista voi tulostaa mitä reittejä tahansa ja tarinoida haaveilluusioita.
Irrotat kuvat ja tarinat asiayhteydestä ja sitten ihmettelet niitä itsesi kanssa tyhmyyksissäsi.
Jos tuota luulit navigaattoriksi niin huuda toiseen korvaasi letkulla huhuu ja kuuntele sitten toisesta korvasta mitä se vastaa.
Väitteesi kun oli että lähin puisto meiltä katsottuna on 400 km päässä. Ei ole, kuin on 60km päässä ja itse asiassa sen itäiseen osaan ei ole kuin 48km ja rajallekaan ei ole kuin 70km.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irrotat kuvat ja tarinat asiayhteydestä ja sitten ihmettelet niitä itsesi kanssa tyhmyyksissäsi.
Jos tuota luulit navigaattoriksi niin huuda toiseen korvaasi letkulla huhuu ja kuuntele sitten toisesta korvasta mitä se vastaa.
Väitteesi kun oli että lähin puisto meiltä katsottuna on 400 km päässä. Ei ole, kuin on 60km päässä ja itse asiassa sen itäiseen osaan ei ole kuin 48km ja rajallekaan ei ole kuin 70km.
2010MItä siis tämä 2010 yrittää selittää?
Jos joku ajaa autolla jostain jonnekin, niin miksi se nyt on ylipäätään thaimaasta toimitettuna suomen matkailupalstalle jokin uutisen arvoinen seikkailu.
Eikä tällä 2010 nimimerkillä todellakaan ole muuta elämää kuin ylistää omaa jotain ihmeellistä ylivertaisuuttaan ja naamailla toisille keksimillään heille tarinoillaan?
Täytyyhän tuon miehen olla vakavasti mielisairas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MItä siis tämä 2010 yrittää selittää?
Jos joku ajaa autolla jostain jonnekin, niin miksi se nyt on ylipäätään thaimaasta toimitettuna suomen matkailupalstalle jokin uutisen arvoinen seikkailu.
Eikä tällä 2010 nimimerkillä todellakaan ole muuta elämää kuin ylistää omaa jotain ihmeellistä ylivertaisuuttaan ja naamailla toisille keksimillään heille tarinoillaan?
Täytyyhän tuon miehen olla vakavasti mielisairas.Oletko tosissasi taas että joku uskoo sinun miettivän tuollaisia 02:11 yöllä?
Koeta nukkua, Paraisten parainva. Sinä väitit hömppää ja Kymppi todisti toisin ja sinä reppana luulit mapsikuvaa kotoisin autosta. Aivosi ei vaan toimi.
laiffila, töissä, Vantaa Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosissasi taas että joku uskoo sinun miettivän tuollaisia 02:11 yöllä?
Koeta nukkua, Paraisten parainva. Sinä väitit hömppää ja Kymppi todisti toisin ja sinä reppana luulit mapsikuvaa kotoisin autosta. Aivosi ei vaan toimi.
laiffila, töissä, VantaaHauskasti tämä Laiffi on yhtä rohkea puskista huutelija .... parainva .... jonka harrastuksena on valokuvarakentelu kuten havaittu, saas nähdä koska hänen saldonsa alkaa olla kolmannella millillä, kun hänen aivonsa toimii kuten on osoittanut.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hauskasti tämä Laiffi on yhtä rohkea puskista huutelija .... parainva .... jonka harrastuksena on valokuvarakentelu kuten havaittu, saas nähdä koska hänen saldonsa alkaa olla kolmannella millillä, kun hänen aivonsa toimii kuten on osoittanut.
Kyrvånsyylå suorittaa ympärivuorokautista päivystystä.
- Anonyymi
laiffila voisi katsoa Goggle Map'istä missä Hankasalmi on kun oli nukkunut koulussa....
Toisaalta, insseille pitää aina antaa siimaa :-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492