Vinkki autoiluun thaimaassa.

Anonyymi-ap

On hyvä olla suomalainen saitti navigaattorissa ..... niin sehän on ihan vakiona osamaksumersuissa, tiesitte kai köyhät.

https://ibb.co/hR5wSv9

2010

10

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haaveilluusiomatkailua 🌏 sovelluksella.

    • Anonyymi

      Google Maps hyvä olla länsimaisella käyttöliittymällä, ei tarvii kaikenmaailman ölliäiskirjaimia etsiskellä.

    • Anonyymi

      Tuo oli kyllä vaan kuvakaappaus google mapsista läppäristä, torvelo. Näkeehän sen jo tiedostonimestä.

      Saahan niitä kaikenkielisiä jos jaksaa viritellä. Autoissa on englanninkielisenä jossa lukee paikat lisäksi thaiksi.

      Se on kova salaliittoteoreetikko tämä Hankasalmen hanuristin adjutantti.

      2010

      • Anonyymi

        Kooklemabsista voi tulostaa mitä reittejä tahansa ja tarinoida haaveilluusioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kooklemabsista voi tulostaa mitä reittejä tahansa ja tarinoida haaveilluusioita.

        Irrotat kuvat ja tarinat asiayhteydestä ja sitten ihmettelet niitä itsesi kanssa tyhmyyksissäsi.

        Jos tuota luulit navigaattoriksi niin huuda toiseen korvaasi letkulla huhuu ja kuuntele sitten toisesta korvasta mitä se vastaa.

        Väitteesi kun oli että lähin puisto meiltä katsottuna on 400 km päässä. Ei ole, kuin on 60km päässä ja itse asiassa sen itäiseen osaan ei ole kuin 48km ja rajallekaan ei ole kuin 70km.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irrotat kuvat ja tarinat asiayhteydestä ja sitten ihmettelet niitä itsesi kanssa tyhmyyksissäsi.

        Jos tuota luulit navigaattoriksi niin huuda toiseen korvaasi letkulla huhuu ja kuuntele sitten toisesta korvasta mitä se vastaa.

        Väitteesi kun oli että lähin puisto meiltä katsottuna on 400 km päässä. Ei ole, kuin on 60km päässä ja itse asiassa sen itäiseen osaan ei ole kuin 48km ja rajallekaan ei ole kuin 70km.

        2010

        MItä siis tämä 2010 yrittää selittää?

        Jos joku ajaa autolla jostain jonnekin, niin miksi se nyt on ylipäätään thaimaasta toimitettuna suomen matkailupalstalle jokin uutisen arvoinen seikkailu.

        Eikä tällä 2010 nimimerkillä todellakaan ole muuta elämää kuin ylistää omaa jotain ihmeellistä ylivertaisuuttaan ja naamailla toisille keksimillään heille tarinoillaan?

        Täytyyhän tuon miehen olla vakavasti mielisairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MItä siis tämä 2010 yrittää selittää?

        Jos joku ajaa autolla jostain jonnekin, niin miksi se nyt on ylipäätään thaimaasta toimitettuna suomen matkailupalstalle jokin uutisen arvoinen seikkailu.

        Eikä tällä 2010 nimimerkillä todellakaan ole muuta elämää kuin ylistää omaa jotain ihmeellistä ylivertaisuuttaan ja naamailla toisille keksimillään heille tarinoillaan?

        Täytyyhän tuon miehen olla vakavasti mielisairas.

        Oletko tosissasi taas että joku uskoo sinun miettivän tuollaisia 02:11 yöllä?
        Koeta nukkua, Paraisten parainva. Sinä väitit hömppää ja Kymppi todisti toisin ja sinä reppana luulit mapsikuvaa kotoisin autosta. Aivosi ei vaan toimi.

        laiffila, töissä, Vantaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi taas että joku uskoo sinun miettivän tuollaisia 02:11 yöllä?
        Koeta nukkua, Paraisten parainva. Sinä väitit hömppää ja Kymppi todisti toisin ja sinä reppana luulit mapsikuvaa kotoisin autosta. Aivosi ei vaan toimi.

        laiffila, töissä, Vantaa

        Hauskasti tämä Laiffi on yhtä rohkea puskista huutelija .... parainva .... jonka harrastuksena on valokuvarakentelu kuten havaittu, saas nähdä koska hänen saldonsa alkaa olla kolmannella millillä, kun hänen aivonsa toimii kuten on osoittanut.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hauskasti tämä Laiffi on yhtä rohkea puskista huutelija .... parainva .... jonka harrastuksena on valokuvarakentelu kuten havaittu, saas nähdä koska hänen saldonsa alkaa olla kolmannella millillä, kun hänen aivonsa toimii kuten on osoittanut.

        Kyrvånsyylå suorittaa ympärivuorokautista päivystystä.


    • Anonyymi

      laiffila voisi katsoa Goggle Map'istä missä Hankasalmi on kun oli nukkunut koulussa....

      Toisaalta, insseille pitää aina antaa siimaa :-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe