Soitin vammaissosiaali työntekijälle kysyin voiko etsiä kehitysvamma puolella asuntolan paikan
Minulle sano vammaissosiaali työntekijä, että se ei suostu etsiä enää minun kohdalla kehitysvamma puolella asuntola paikkaa.
Vammaissosiaali työntekijä sano, jos myyn ohjaajien selän lääkkeitä minun kohdalla ei ole älyllisen kehitysvamman käytöshäiriö se, että yrittää myydä lääkkeitä.
Ja koko kehitysvamma puolella olevan asiakkuus ajan olen saanut kuulla, että kun en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa eli Itsellä on kaikki verkkopankin tunnukset, että silloin on saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman ja Adhd, jos osaa yksin maksaa kaikki laskut ja osaa yksin säästää rahaa.
Mitä tarkoittaa kun kehitysvamma alan opiskelijat ja työntekijät sanoo, ne joilla on koko testi heikkolahjaisuus ne ovat Lievän älyllisen kehitysvamman parempaan älykkyys tason olevia älyllisen kehitysvamman saaneena.
Kaveri Jean joka sai vuosi sitten Lievän älyllisen kehitysvamman se laitto välit poikki, kun ei saanut toisena Adhd diagnoosi juttua.
Voiko ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma huomaa jos minun kohdalla on vaikea Adhd selkeä.
Kun olen nähnyt niitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd ne sanoo minun käytös ei kuulu Lievään älylliseen kehitysvamma kun uhkaa.
Ne jotka ovat pelkän Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena sanoo olen hullu.
Tämä on totta
Anonyymi-ap
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446