Onko mahdollista SAADA ylipäätäänsä Squalin parasta asetta ilman ase lehteä? Kun kun.. Kun kun.. Mulle eräs henkilö sanoi että olisi mahdollista saada silloin, kun on Irvine mukana. Kun tohon Squalin parhaaseen aseeseen tarvitaan Pulse Ammoja.. Ja niitä kun en saa mistään. Olen kyllä kerran, jos toisenkin saannut LionHeartsin itselleni. But How?????? Can you tell me??
Kiitos!
Kysyisin yhtä asiaa Final Fantasy 8:sista..
4
286
Vastaukset
- se muksu
pulse ammoja saa kun tapat estharissa elnoyleja ja niiltä saa tavaran nimeltä energy crystal ja muutat ne jollain ammo abilitylla pulseammoiksi sitä ei voi saada ilman aselehteä.aselehti löytyy lunatic pandoran laboratoriosta lagunan kanssa.lionhartiin tarvitset nämä tavarat Adamantine, 4× Dragon Fang, 12× Pulse Ammo. toivottavasti on apua...
Kunhan vain on vaadittavat romppeet aseen kustomisointiin, niin ase ilmestyy ase kauppaan oli aselehti tai ei.
ja olikos ne näin:
12 pulse ammo
4 dragon fang
adamantine- oreqano_qirl
Kiitos kiitos! Oikein paljon kiitoksia! Nyt ei tarvitse enää murehtia, mistä saisin pulse ammoja! Kiitos!!!
- se muksu
oreqano_qirl kirjoitti:
Kiitos kiitos! Oikein paljon kiitoksia! Nyt ei tarvitse enää murehtia, mistä saisin pulse ammoja! Kiitos!!!
pulse ammoja saat kun muutat tavaran nimeltä energy crystal jollain ammo abilityllä pulse ammoiksi.energy crystalleja taas saa elnoyleilta joita estharissa tulee jossain tai joskus ruby dragoneilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18717566Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903795Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu321884Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2801530Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?591488Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1601417Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151324Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141294- 811111
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091043