Luontokato on mielestäni virheellinen termi. Ei luonto häviä, se muuttuu. Eikä metsätalous hävitä luontoa. Ihmisen toimista rakentaminen muuttaa luontoa eniten ja aiheuttaa pysyvimmät vaikutukset luontoon.
Tässä on viisaita ajatuksia tutkijalta:
https://www.sttinfo.fi/tiedote/69965913/tutkija-petri-heinonen-kaksi-kolmasosaa-luontokadosta-syntyy-muualla-kuin-metsissa---metsien-hiilinielut-eivat-ole-romahtaneet?publisherId=4627873
Luontokadosta
4
451
Vastaukset
- Anonyymi
*
MyrkynVihreä toteaa toiselle MyrkynVihreälle ;
- - - - Puukiuas On Vaarallinen - Se Palaa.
Heeeeeh heheheheh heeee
* - Anonyymi
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjLrtr4nMCBAxWYJxAIHXI5Ct4QjBB6BAgQEAE&url=https://www.syke.fi/fi-FI/Ajankohtaista&usg=AOvVaw3VwM3-wwubccbkkDPja2bc&opi=89978449
Käykääs ny tuola ihmettelemäs mihin kaikkeen meirän verorahoja haaskataan.
Toinen hyväkäs, WWF, pukkaa FB- sivuulle outua probagandaaa, vaikka mettän myynniillä neki rahotetaan, luulen.- Anonyymi
Aina kun kuulen WWF kiukku nousee. Tuntuu uskomattomalta, että olen joskus rahoittanutkin tuota puljua!
Kaksinaismoralismin huipentuma. Ajavat maahan tuulivoimaa, välittämättä tippaakaan sen haitoista.
WWF = vihreä puolue.
SAK = SDP.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289955- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477