Onkohan Minun Telia nurin, kun ei onnistu sisäänkirjautuminen?
Minun Telia nurin
12
889
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjautumiseen tuli muutos elokuussa ja pitää kirjautua pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
- Anonyymi
Sen huomasin, valitsin kirjautumisen sirullisella henkilökortilla, mutta se ei mennyt kirjautumiseen. Joku häiriö oli varmaan päällä...
Jospa ensiviikolla toimisi, että saisi laskun maksettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomasin, valitsin kirjautumisen sirullisella henkilökortilla, mutta se ei mennyt kirjautumiseen. Joku häiriö oli varmaan päällä...
Jospa ensiviikolla toimisi, että saisi laskun maksettua.Laskut kannattaa laittaa menemään automaattisesti tililtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskut kannattaa laittaa menemään automaattisesti tililtä.
Ei niitä laskuja tarkistamatta maksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maksetaan. Elämä helpottuu kummasti 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maksetaan. Elämä helpottuu kummasti 👍
Sitten kun heität veivisi, ja kukaan ei sitä tiedä, laskutus vaan jatkuu vuosikymmeniä vaikka madot ovat syöneet sinut jo aikoja sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E lasku, äkkiä sen tarkistaa,pankista pystyy säätää että ei mene esim enempää kuin 20,00.
Helppoa eli ilman hyväksyntää ei mene enempää kuin 20. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun heität veivisi, ja kukaan ei sitä tiedä, laskutus vaan jatkuu vuosikymmeniä vaikka madot ovat syöneet sinut jo aikoja sitten...
Siksi on läheiset olemassa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi on läheiset olemassa:)
Kuitenkin kerrostaloista löydetään ihmisiä jotka on kuolleet jo useita vuosia aiemmin.
Kukaan ei ole kaivannut kun laskut on maksettu ajallaan. 😖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kaikki laskut tulee suoraveloituksena pankkiin. Ei niitä silti automaattisesti veloiteta, vaan jokaisen laskun voi erikseen hyväksyä ja laittaa maksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin kerrostaloista löydetään ihmisiä jotka on kuolleet jo useita vuosia aiemmin.
Kukaan ei ole kaivannut kun laskut on maksettu ajallaan. 😖Se on heidän vikansa
- Anonyymi
Joillakin on tapana hoitaa asiat vaikeimman kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313666- 963313
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim943197- 773108
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683013Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862745- 352540
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se442338- 882080