Onkohan Minun Telia nurin, kun ei onnistu sisäänkirjautuminen?
Minun Telia nurin
12
939
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjautumiseen tuli muutos elokuussa ja pitää kirjautua pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
- Anonyymi
Sen huomasin, valitsin kirjautumisen sirullisella henkilökortilla, mutta se ei mennyt kirjautumiseen. Joku häiriö oli varmaan päällä...
Jospa ensiviikolla toimisi, että saisi laskun maksettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomasin, valitsin kirjautumisen sirullisella henkilökortilla, mutta se ei mennyt kirjautumiseen. Joku häiriö oli varmaan päällä...
Jospa ensiviikolla toimisi, että saisi laskun maksettua.Laskut kannattaa laittaa menemään automaattisesti tililtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskut kannattaa laittaa menemään automaattisesti tililtä.
Ei niitä laskuja tarkistamatta maksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maksetaan. Elämä helpottuu kummasti 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maksetaan. Elämä helpottuu kummasti 👍
Sitten kun heität veivisi, ja kukaan ei sitä tiedä, laskutus vaan jatkuu vuosikymmeniä vaikka madot ovat syöneet sinut jo aikoja sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E lasku, äkkiä sen tarkistaa,pankista pystyy säätää että ei mene esim enempää kuin 20,00.
Helppoa eli ilman hyväksyntää ei mene enempää kuin 20. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun heität veivisi, ja kukaan ei sitä tiedä, laskutus vaan jatkuu vuosikymmeniä vaikka madot ovat syöneet sinut jo aikoja sitten...
Siksi on läheiset olemassa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi on läheiset olemassa:)
Kuitenkin kerrostaloista löydetään ihmisiä jotka on kuolleet jo useita vuosia aiemmin.
Kukaan ei ole kaivannut kun laskut on maksettu ajallaan. 😖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kaikki laskut tulee suoraveloituksena pankkiin. Ei niitä silti automaattisesti veloiteta, vaan jokaisen laskun voi erikseen hyväksyä ja laittaa maksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin kerrostaloista löydetään ihmisiä jotka on kuolleet jo useita vuosia aiemmin.
Kukaan ei ole kaivannut kun laskut on maksettu ajallaan. 😖Se on heidän vikansa
- Anonyymi
Joillakin on tapana hoitaa asiat vaikeimman kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1217515Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26604874Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243194Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381327- 501325
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e931214Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1591156Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55983- 17892
Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27873