Kävin, kysymässä viisumista. On kestänyt jo yli 2 viikkoa. Huomenna voi sitten makeasti lähteä, vaikka Pattayalle. Ei tarvitse paluilippua jos menee maitse.. laivalla saattavat kysyä.
Joko poijilla on meno ja paluulippu ? Minulla oli se menolippu, ihan kuten oliko se Virve joka niin lauloi… Otatteko viikon vai kahden matkan. Täytyyhän se vuokra toki Suomeen maksaa ja ilman palkkaa viikko saattaa jo tuntua kukkarossa. Minä lähdin aina sairaslomalla. Nyt säästätte taas tämän viikonlopun ja riisi on hyvää ja siitä aasialaisen elämän vaikutteita.
Huomenna joo tulee vuoden viisumi.
Mä, jään tänne aurinkoon ja teille jää muisto Thaimaasta. Kiva sanoa kavereille, että minä uskalsin mennä Pattayalle jopa ihan yksin suomi - baariin.
Huomenna saapuu Viisumi Kampotiin.
16
286
Vastaukset
- Anonyymi
Milläs rahalla sinä Pattayalle lähtisit kun juuri sanoit säästäneesi alkukuusta että raha riittää loppukuukauden ruokaan ja varmaankin viinaan, kun katkeruuttasi täällä purat tavallisiin suomalaisiin miehiin ja vittuilet heille ikäänkuin sinulla olisi varaa siihen.
Jos olisit siellä onnellinen, niin et sinä tuota päätäsi aukoisi lällätellen kuin pikkupenska. Alkkiksena olet yksin siellä kun ei naiseenkaan ole varaa. Tumputtaa voisit ihan yhtä hyvin vaikka Kouvolassa.
Tänä kesänä reissattiin ympäriinsä keski-Thaimaata autolla. Käytiin kymmenissä paikoissa ja nähtiin kaikenlaista. Enemmän kuin sinä olet koskaan nähnyt.
Mopolla ajat vuokrakämpästä sadanmetrin säteellä ympyrää ja leikit suurta maailmanmatkaajaa. Aivan kuten Pasanenkin.- Anonyymi
En minä niin ole sanonut vaan, että täällä Kambodzassa ja Kampotissa jää säästöön noin 500 dollaria aina eläkkeestä. Olen toki asunut Kambodzassa jo 5 vuotta. Vuokra oli Siem Reapissa 140 dollaria ja sähkö aikaisemmin.
Minä olen sanonut, että 1500 dollaria kuussa riittää nettona todella hyvin täällä.
Suomen hyvinvointi valtiossa se ei riitä. Esim Helsingissä. Täällä sillä rahalla on paljon parempi asua ja elää. Vaikka saisinkin hyvinvointi palvelut Hurstilta ja punaiselta ristiltä ja Herttoniemen kirkolta. Hiusten leikkuuta ei käsittääkseni tielläkään sisälly hyvinvointi palveluun. Mutta pitämällä eläkkeeni voi hyvin täällä hoitaa saman maksupalveluna.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä niin ole sanonut vaan, että täällä Kambodzassa ja Kampotissa jää säästöön noin 500 dollaria aina eläkkeestä. Olen toki asunut Kambodzassa jo 5 vuotta. Vuokra oli Siem Reapissa 140 dollaria ja sähkö aikaisemmin.
Minä olen sanonut, että 1500 dollaria kuussa riittää nettona todella hyvin täällä.
Suomen hyvinvointi valtiossa se ei riitä. Esim Helsingissä. Täällä sillä rahalla on paljon parempi asua ja elää. Vaikka saisinkin hyvinvointi palvelut Hurstilta ja punaiselta ristiltä ja Herttoniemen kirkolta. Hiusten leikkuuta ei käsittääkseni tielläkään sisälly hyvinvointi palveluun. Mutta pitämällä eläkkeeni voi hyvin täällä hoitaa saman maksupalveluna..Varmasti sinullakin kamera huollossa kuten eräällä palstapäivystäjällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen hyvinvointi valtiossa se ei riitä. Esim Helsingissä. Täällä sillä rahalla on paljon parempi asua ja elää. Vaikka saisinkin hyvinvointi palvelut Hurstilta ja punaiselta ristiltä ja Herttoniemen kirkolta. Hiusten leikkuuta ei käsittääkseni tielläkään sisälly hyvinvointi palveluun. Mutta pitämällä eläkkeeni voi hyvin täällä hoitaa saman maksupalveluna..Kun siirryit lapsilisiltä "eläkkeelle", niin nousiko se nettosi? Ethän vain ole sekoittanut nimiä Saimaa, Loimaa ja Thaimaa? Jos tosiaan Thaimaa, niin millaisia ne satiaiset sielläpäin ovat? Onko totta, että syövät yhdessä yössä metrin rautaista hetekanputkea?
- Anonyymi
"Ei tarvitse paluilippua jos menee maitse.. laivalla saattavat kysyä."
Mistä laiva lähtee? Ja minne Pattayalle saapuu?
555555 - Anonyymi
Kaiketi Virve lauloi menolipusta, mutta käännöspiisi one way ticket, ja suomeksi ekaksi Satu Pentikäinen levytti sen muistaakseni ollessaan 15 vuotias.
NumBall- Anonyymi
Miksi vastailet itse itsellesi?
- Anonyymi
Viisi vuotta 500 kuussa, sulla siis taskussa kolkytä donaa niin kuin Andy McCoylla konsanaan. Vaan kuinkahan on?
- Anonyymi
Jos Englanti sujuu tulosta voi katsoa mitä 175 dollaria saa. Halvemmalla saa myös ja voi olla parempi...
https://youtu.be/rMrYmahZ4sI?si=l8MnBx_udgwI0ct_- Anonyymi
Sullako sujuu? Liikeidea kuitenkin oli palveluja suomeksi, sinäkö et tarvii?
- Anonyymi
Vetäkää tuosta paremmaksi... jos Englanti taittuu..
https://youtu.be/0Foe5Akau-8?si=PBf5_D5xLJdOhw_7 - Anonyymi
Kaikki Tapsan jutut ja kirjoitustapa viittaa Pasasen mielikuvitukseen. Puhuu siitä mitä voisi olla ja mitä voisi tehdä, mutta ei ole eikä tee kun ei sitten voikaan kun ei ole sitä rahanpaskaa valtiolta tarpeeksi.
"Huomenna voi sitten makeasti lähteä, vaikka Pattayalle. Ei tarvitse paluilippua jos menee maitse.. laivalla saattavat kysyä" sanoi hän.
Niin, voisihan sitä mutta vain teoriassa. Minäkin voisin olla Norjan kuningas mutta en ole.
Joku tuolla kysyikin että mikäs laiva menee Kambodzasta Pattayalle? Koronan aikaan kun loppui katamaraanien lauttaliikenne. En ole asiantuntija mutta onko maiden välillä koskaan liikennöinyt matkustajalauttoja? Maantieteellisesti kun matkaa on autollakin 600km Kampotista Pattayalla.
Tapsa on koko ajan pölissyt että Pattayalle pääsee Kampotista bussilla neljässä tunnissa. Mikäs bussi ajelee 150kmh keskinopeudella Kampotista Pattayalle pysähtymättä kertaakaan? Tapsalla on siis myös Pasasen maantieto juttujen lisäksi.
Se on vähintään 8-9 tuntia bussissa taukoineen. Todennäköisesti 10 tuntia.- Anonyymi
On sinulla surut, pattayan savossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla surut, pattayan savossa.
Vahvistit juuri että Tapsaa ei ole olemassakaan Kampotissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistit juuri että Tapsaa ei ole olemassakaan Kampotissa.
Sinä vahvistit vain tarpeesi parempaa mielenterveyden hoitoon, laiffila palstan heikoin lenkki nyt ja aina.
- Anonyymi
"Ei tarvitse paluilippua jos menee maitse.. laivalla saattavat kysyä"
öö...? Millä laivalla ja miksi? Ei Kampotista ole laivareittiä Pattayalle. Ainoa järkevä siirtyminen on maanteitse. https://aijaa.com/4AXnt4
Missähän tämä "Tapsa" oikeasti on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1592850Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1441587Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91272Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i3191186- 1021167
- 561152
Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali1421078Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku731002Martinan ulosanti haastatteluissa.
Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h170975- 46916