Algeria on turvallisempi

misukka

Maa on muuttunut eurooppalaisemmaksi.Samanlaista
kuin Marokossa.Sahara on ikuinen kysymysmerkki,
koska Algerialla ja Marokolla ollut riitaa tuosta
alueesta jo vuosia.Aion matkustaa Algeriin ennen
vuoden vaihdetta.

5

2741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus on

Marokon ja Algerian riita Saharasta johtuu siellä
      olevasta öljystä ja maakaasusta.Algeria on todella
      muuttunut länsimaisemmaksi.
      Siellä voi liikkua turvallisesti,kun muistaa vain
      huolehtia itsestään.

• huomioitava

Olen matkustellut Algeriassa useampaan kertaan kuten myös Libyassa, Tunisiassa ja Marokossa. Jos katsotaan turvallisuustekijöitä niin laittaisin maat ylläolevaan järjestykseen vaarallisimmasta vaarattomampaan. Totuus Algerian turvallisuuden kohdalla on se että suurkaupungeissa (Alger, Oran, Annaba jne) voi kulkea huoletta päiväsaikaan, poliiseita, sotilaita ja siviiliasuisia poliiseita on hyvin paljon. Illan tultua kuitenkin kannattaa tarkoin harkita minne menee. Suurkaupunkien ulkopuolelle voi tietty mennä mutta enpä omiin kokemuksiini vedoten voi kutsua maata "turvalliseksi". Eurooppalaisuus tulee paljolti esiin vaatetuksessa ja tendensseissä mutta turistimaaksi Algeriaa ei valitettavasti vielä hyvään aikaan tulla saamaan huolimatta upeista rannoistaan ja antiikin ajan raunioista.
      Rajakiistan syynä tosiaankin on öljy ja kaasu. Pitäkää järki kädessä mikäli Algeriaan lähdette älkääkä yksin liika liikkuko.

• Ria Bensalah

Algeriassa ei ole samanlaista kuin Marokossa. Algeriassa ilmapiiri on vapaampi ja iloisempi,koska ihmiset voivat vapaasti puhua asioista ja arvostella esim. hallitusta. Marokossa ihmiset vielä pelkäävät arvostella esim. kuningasta. Algerialaiset ovat jo vähän liiankin euroopalaisia esimerkkinä tyttöjen pukeutuminen, satelliittikanavien katselu. Algeriassa on kaikista eniten satelliittilautasia maailmassa.

• huyyee

Kaikki tietävät, että Marokko on turvalisempi maa kuin Algeria. Algeria on mielestäni aika vaarallinen maa.
        Heillä on sillä myös polisario, joka on todella veren himoinen järjestö.

• mee vaa
        huyyee kirjoitti:

Kaikki tietävät, että Marokko on turvalisempi maa kuin Algeria. Algeria on mielestäni aika vaarallinen maa.
        Heillä on sillä myös polisario, joka on todella veren himoinen järjestö.

marokkolainen (t mielinen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      42
      2719
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1523
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      41
      1026
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      839
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      60
      631
    Aihe