Kasvattaa chihuja, shih-tzuja, apsoja ja papillon/phaleneja. Nyt yllättäen tarjolla japaninpystykorvan pentu. Kannattaako hankkia?
Kokemuksia Miniwinds?
6
344
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmaankaan, sekarotuisia ovat, kun eivät kennelliiton koiranetissä näy ollenkaan. Ei siis edes tuo kasvattajakaan. Osta mieluummin puhdasrotuinen koira äläkä tue pentutehtailijaa.
- Anonyymi
Meillä on Miniwind's G-pentueesta lk chihuahua ❤️ Ihana koira ja kasvattaja.
- Anonyymi
Varmasti on tai ovat ihania, yleismaallisesti kaikki koirat ovat ja myyntitilanteessa kaikki "kasvattajat" ovat asiantuntevia, mutta ei tässä sitä kysytty. ellet oo just tuo kasvattaja. Ei kuitenkaan ole mikään oikea kasvattaja sellainen, joka "kasvattaa" muttei rekkaa niitä pentujaan viralliseen rotukoirarekisteriin, siitähän tässä oli kyse. Eivät siis ole missään virallisessa ROTUKOIRArekisterissä, eli sekarotuisia ovat virallisesti, eivät vain minun mielestäni. Jopa siis tuo chihuahuasi, joka mielestäsi näyttää puhdasrotuiselta chihuahualta, kuten moni rekisteröimätön, on seropi. En siis mollaa koirasi ulkonäköä vaan sitä, että kasvattajasi ei harrasta puhdasrotuisia koiria vaan vain fenotyypiltään sinne päin olevia.
T. eri, ihan itekin seropien omistaja, mutta ostotilanteessa on nuo myytykin sellaisina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on tai ovat ihania, yleismaallisesti kaikki koirat ovat ja myyntitilanteessa kaikki "kasvattajat" ovat asiantuntevia, mutta ei tässä sitä kysytty. ellet oo just tuo kasvattaja. Ei kuitenkaan ole mikään oikea kasvattaja sellainen, joka "kasvattaa" muttei rekkaa niitä pentujaan viralliseen rotukoirarekisteriin, siitähän tässä oli kyse. Eivät siis ole missään virallisessa ROTUKOIRArekisterissä, eli sekarotuisia ovat virallisesti, eivät vain minun mielestäni. Jopa siis tuo chihuahuasi, joka mielestäsi näyttää puhdasrotuiselta chihuahualta, kuten moni rekisteröimätön, on seropi. En siis mollaa koirasi ulkonäköä vaan sitä, että kasvattajasi ei harrasta puhdasrotuisia koiria vaan vain fenotyypiltään sinne päin olevia.
T. eri, ihan itekin seropien omistaja, mutta ostotilanteessa on nuo myytykin sellaisina."Sekarotuinen" chihuni sai näyttelyssä sertin.
- Anonyymi
Kyseistä kennelnimeä ei löydy minkään mainitsemasi rodun kasvattajalistalta 20 vuoden ajalta.
- Anonyymi
Ehkä ei ole kennelnimi? Mulla on ollu koira jolla kaksiosainen nimi ja alku oli kuin kennelnimi vaikkei sitä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599