Kokemuksia Miniwinds?

Anonyymi-ap

Kasvattaa chihuja, shih-tzuja, apsoja ja papillon/phaleneja. Nyt yllättäen tarjolla japaninpystykorvan pentu. Kannattaako hankkia?

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmaankaan, sekarotuisia ovat, kun eivät kennelliiton koiranetissä näy ollenkaan. Ei siis edes tuo kasvattajakaan. Osta mieluummin puhdasrotuinen koira äläkä tue pentutehtailijaa.

    • Anonyymi

      Meillä on Miniwind's G-pentueesta lk chihuahua ❤️ Ihana koira ja kasvattaja.

      • Anonyymi

        Varmasti on tai ovat ihania, yleismaallisesti kaikki koirat ovat ja myyntitilanteessa kaikki "kasvattajat" ovat asiantuntevia, mutta ei tässä sitä kysytty. ellet oo just tuo kasvattaja. Ei kuitenkaan ole mikään oikea kasvattaja sellainen, joka "kasvattaa" muttei rekkaa niitä pentujaan viralliseen rotukoirarekisteriin, siitähän tässä oli kyse. Eivät siis ole missään virallisessa ROTUKOIRArekisterissä, eli sekarotuisia ovat virallisesti, eivät vain minun mielestäni. Jopa siis tuo chihuahuasi, joka mielestäsi näyttää puhdasrotuiselta chihuahualta, kuten moni rekisteröimätön, on seropi. En siis mollaa koirasi ulkonäköä vaan sitä, että kasvattajasi ei harrasta puhdasrotuisia koiria vaan vain fenotyypiltään sinne päin olevia.

        T. eri, ihan itekin seropien omistaja, mutta ostotilanteessa on nuo myytykin sellaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on tai ovat ihania, yleismaallisesti kaikki koirat ovat ja myyntitilanteessa kaikki "kasvattajat" ovat asiantuntevia, mutta ei tässä sitä kysytty. ellet oo just tuo kasvattaja. Ei kuitenkaan ole mikään oikea kasvattaja sellainen, joka "kasvattaa" muttei rekkaa niitä pentujaan viralliseen rotukoirarekisteriin, siitähän tässä oli kyse. Eivät siis ole missään virallisessa ROTUKOIRArekisterissä, eli sekarotuisia ovat virallisesti, eivät vain minun mielestäni. Jopa siis tuo chihuahuasi, joka mielestäsi näyttää puhdasrotuiselta chihuahualta, kuten moni rekisteröimätön, on seropi. En siis mollaa koirasi ulkonäköä vaan sitä, että kasvattajasi ei harrasta puhdasrotuisia koiria vaan vain fenotyypiltään sinne päin olevia.

        T. eri, ihan itekin seropien omistaja, mutta ostotilanteessa on nuo myytykin sellaisina.

        "Sekarotuinen" chihuni sai näyttelyssä sertin.


    • Anonyymi

      Kyseistä kennelnimeä ei löydy minkään mainitsemasi rodun kasvattajalistalta 20 vuoden ajalta.

      • Anonyymi

        Ehkä ei ole kennelnimi? Mulla on ollu koira jolla kaksiosainen nimi ja alku oli kuin kennelnimi vaikkei sitä ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe