Toyota on kaikkein kallein auto ajaa

Anonyymi-ap

TM vertaili autojen käyttökuluja viiden vuoden ajalle niin hybridiauto on kaikkein kallein. Toyotalla ei ole muuta tarjolla. Kalliita kiloetrejä vain. Miksi ostaa keskinkertainen auto jos riesaksi tulee kaupanpäälle kallis hybriditekniikka josta ei ole mitään hyötyä.
Se on vaan tyhmää maksaa liikaa.

45

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kallein huoltaa luokassaan ja ongelmallinen käynnistyminen kun Toyota on taas käyttänyt halvinta ja surkeinta akkua.

      • Anonyymi

        Ja näiden mainittujen "ongelmien" lisäksi se on kaupunkiajossa kaikkein mukavin ja erittäin taloudellinenkin. Tavalliset polttisautot jäävät kirkkaasti hopealle. Hybridi-Toyota on täyden kympin ajoneuvo.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näiden mainittujen "ongelmien" lisäksi se on kaupunkiajossa kaikkein mukavin ja erittäin taloudellinenkin. Tavalliset polttisautot jäävät kirkkaasti hopealle. Hybridi-Toyota on täyden kympin ajoneuvo.

        Ihan kuraa on. Harvassa autossa on enää nykyään niin kova meteli maantievauhdissa.


      • Anonyymi

        Vöäöein vika ei akussa vaan viallinen rele sokkeli joka väöntyi pakkasessa
        Se on baihdettu kaikissa takuuna.

        Kullä se aku hajoo muissakin autoissamjis ei ajeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näiden mainittujen "ongelmien" lisäksi se on kaupunkiajossa kaikkein mukavin ja erittäin taloudellinenkin. Tavalliset polttisautot jäävät kirkkaasti hopealle. Hybridi-Toyota on täyden kympin ajoneuvo.

        Rav 5 hybriid 5 l kaupunki
        222 hv ja neliveto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rav 5 hybriid 5 l kaupunki
        222 hv ja neliveto

        15litraa sadalle aivan järkyttävä kulutus.


    • Anonyymi

      Viiden vuoden ajalle on syytä laskea mukaan ikävät yllärit. DSG ja jakopääongelmat ikävästi muistissa kansanautolta. 40tkm kohdalla paukkunut jakoketju onkin normaalia kulumista sanoo kansanautotehdas.

      Mutta, jokainen ostaa minkä haluaa. Ihmettelen vaan että kaikki haluaa 2v ikäisistä Skodista eroon ja volkkari taitaa oll ainoa sähköauto jonka kennot hajoilee jo 4v iässä. Toki takuu hoitaa mutta kertoo jotain ongelman laajuudesta kun Suomenkin myyjät kertoo tälaisista pikkupaikkakunnillakin.

      • Anonyymi

        Kaivoit ikivanhoja ongelmia. Niin tyypillistä tojota uskiksen touhua. Ei kestä mitään kritiikkiä. Monissa eurooppalaisissa on viiden vuoden takuukin, huolettomus kilometrejä siis. Tojotassa on esimerkiksi hybridin lämmönvaihtimet poksahtanut juuri 3 vuoden takuun jälkeen ja omistaja maksaa itse vähintään 2500 e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivoit ikivanhoja ongelmia. Niin tyypillistä tojota uskiksen touhua. Ei kestä mitään kritiikkiä. Monissa eurooppalaisissa on viiden vuoden takuukin, huolettomus kilometrejä siis. Tojotassa on esimerkiksi hybridin lämmönvaihtimet poksahtanut juuri 3 vuoden takuun jälkeen ja omistaja maksaa itse vähintään 2500 e.

        No uusista ongelmist sitten. VW sähköautoissa on jo muutaman vuoden vanhoihin jouduttu vaihtamaan akkumoduleja viallisten kennojen vuoksi. Mitä se kertoo?

        Entä ID-mallien jatkuvat softaongelmat?

        Millainen takuu on Volkkarissa ja Skodassa?

        Toyotalla on
        3v perustakuu
        5v takuu suurjänniteosille (ajomoottori ja sen ohjaus)
        8v takuu suurjänniteakulle

        Lisäksi 10v Relax-turva mikä kattaa kaikki isot komponentit mutta ei kulutusosia kuten pakoputkistoa mihin tuo viittaamasi lämmönvaihdin lasketaan.

        VW sanoo että akkutakuu on 8v/160tkm ja sallii akun kapasiteetin laskun 70% tuolla rajalla.
        Tojolla on Relax turvassa sama 70% raja on 10v ja miljoona kiometriä.

        Mutta kuten aina ennenkin, osta auto mikä sopii sinulle ja lopeta itkeminen Tojotin palstalla jos et merkistä tykkää.

        Oletko koskaan miettinyt miksi ihmeessä tulet palstalle itkemään jos asia ei sinua kiinnosta ja jo tuote on mielestäsi huono?
        Onko sinulla tarve saarnata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No uusista ongelmist sitten. VW sähköautoissa on jo muutaman vuoden vanhoihin jouduttu vaihtamaan akkumoduleja viallisten kennojen vuoksi. Mitä se kertoo?

        Entä ID-mallien jatkuvat softaongelmat?

        Millainen takuu on Volkkarissa ja Skodassa?

        Toyotalla on
        3v perustakuu
        5v takuu suurjänniteosille (ajomoottori ja sen ohjaus)
        8v takuu suurjänniteakulle

        Lisäksi 10v Relax-turva mikä kattaa kaikki isot komponentit mutta ei kulutusosia kuten pakoputkistoa mihin tuo viittaamasi lämmönvaihdin lasketaan.

        VW sanoo että akkutakuu on 8v/160tkm ja sallii akun kapasiteetin laskun 70% tuolla rajalla.
        Tojolla on Relax turvassa sama 70% raja on 10v ja miljoona kiometriä.

        Mutta kuten aina ennenkin, osta auto mikä sopii sinulle ja lopeta itkeminen Tojotin palstalla jos et merkistä tykkää.

        Oletko koskaan miettinyt miksi ihmeessä tulet palstalle itkemään jos asia ei sinua kiinnosta ja jo tuote on mielestäsi huono?
        Onko sinulla tarve saarnata?

        Huollatatko itse 10v samaa autoasi merkkiliikkeessä? Täysin hyödyttömiä tuollaiset relax takuut, joiden ylläpitäminen maksaa 5000€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huollatatko itse 10v samaa autoasi merkkiliikkeessä? Täysin hyödyttömiä tuollaiset relax takuut, joiden ylläpitäminen maksaa 5000€.

        Olen huollattanut jo reilu 17 vuotta, kulut yht. 4165,78.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huollattanut jo reilu 17 vuotta, kulut yht. 4165,78.

        Tuosta em. autosta pitää mainita vielä se, ettei se koskaan ennättänyt relax-takuun piiriin koska oli liian vanha, mutta toisaalta ei siinä olisi ollut koskaan sellaista vikaakaan missä relaksista olisi ollut hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No uusista ongelmist sitten. VW sähköautoissa on jo muutaman vuoden vanhoihin jouduttu vaihtamaan akkumoduleja viallisten kennojen vuoksi. Mitä se kertoo?

        Entä ID-mallien jatkuvat softaongelmat?

        Millainen takuu on Volkkarissa ja Skodassa?

        Toyotalla on
        3v perustakuu
        5v takuu suurjänniteosille (ajomoottori ja sen ohjaus)
        8v takuu suurjänniteakulle

        Lisäksi 10v Relax-turva mikä kattaa kaikki isot komponentit mutta ei kulutusosia kuten pakoputkistoa mihin tuo viittaamasi lämmönvaihdin lasketaan.

        VW sanoo että akkutakuu on 8v/160tkm ja sallii akun kapasiteetin laskun 70% tuolla rajalla.
        Tojolla on Relax turvassa sama 70% raja on 10v ja miljoona kiometriä.

        Mutta kuten aina ennenkin, osta auto mikä sopii sinulle ja lopeta itkeminen Tojotin palstalla jos et merkistä tykkää.

        Oletko koskaan miettinyt miksi ihmeessä tulet palstalle itkemään jos asia ei sinua kiinnosta ja jo tuote on mielestäsi huono?
        Onko sinulla tarve saarnata?

        Tojota nillit on juuri tuollaisia, eivät kestä mitään poikkipuolista sanomaa automerkistään. Aina puhumassa jostakin katsatutilastoista sukujuhlissakin, enimmäkseen siis esson baarin syvän päädyn jorinoita. Ja kokonainen herneenpalko heti nenässä jos sitä Tojotaa vähänkin kritisoidaan.
        Kaverini on monimerkki korjaamolla töissä ja nauraa näille hölmöille. Tojota tuo hänelle leivän pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivoit ikivanhoja ongelmia. Niin tyypillistä tojota uskiksen touhua. Ei kestä mitään kritiikkiä. Monissa eurooppalaisissa on viiden vuoden takuukin, huolettomus kilometrejä siis. Tojotassa on esimerkiksi hybridin lämmönvaihtimet poksahtanut juuri 3 vuoden takuun jälkeen ja omistaja maksaa itse vähintään 2500 e.

        Muutamissa vw ssä kaikki huijattu arvot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojota nillit on juuri tuollaisia, eivät kestä mitään poikkipuolista sanomaa automerkistään. Aina puhumassa jostakin katsatutilastoista sukujuhlissakin, enimmäkseen siis esson baarin syvän päädyn jorinoita. Ja kokonainen herneenpalko heti nenässä jos sitä Tojotaa vähänkin kritisoidaan.
        Kaverini on monimerkki korjaamolla töissä ja nauraa näille hölmöille. Tojota tuo hänelle leivän pöytään.

        Top gear toyta maailman kestävin auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivoit ikivanhoja ongelmia. Niin tyypillistä tojota uskiksen touhua. Ei kestä mitään kritiikkiä. Monissa eurooppalaisissa on viiden vuoden takuukin, huolettomus kilometrejä siis. Tojotassa on esimerkiksi hybridin lämmönvaihtimet poksahtanut juuri 3 vuoden takuun jälkeen ja omistaja maksaa itse vähintään 2500 e.

        Toyotissa on ollut sangen vähän vikoja. Yksittäis tapaus saa suuren arvon, kun vikoja ei esiinny. Vokkelolla on ollut ja on edelleen paljon moottori, sekä vaihteisto vikoja. Toyotalla ei koskaan ole ollut moottorivikoja. Ne ovat tekniikaltaan lähes ikuisia ja ne eivät ruostu lainkaan. Ovat täten pitkäikäisiä tai okkeastaan lähes ikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huollattanut jo reilu 17 vuotta, kulut yht. 4165,78.

        Nä tämä ei pidä paikkaansa nykyhinnoilla. 3v ja 60 tkm Toyotalla 1400€. Että en minä ainakaan tuollaista maksa mistään relax turvasta 10-vuotta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juupa, upouutta kallista Toyotaa verrataan neljän tonnin hintaiseen käytettyyn bensa- ja dieselautoon ja ihmetellään että arvonalennus ja rahoituskulut tekevät sillä ajamisesta kalliinpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa, upouutta kallista Toyotaa verrataan neljän tonnin hintaiseen käytettyyn bensa- ja dieselautoon ja ihmetellään että arvonalennus ja rahoituskulut tekevät sillä ajamisesta kalliinpää.

        Uusia sähköautoja saa jo halvemmalla kuin jotain Corollaa. Toyotan mallit on vanhaa tekniikkaa vanhoille ihmisille jotka ei ymmärrä kehitystä vaan ovat valmiita maksamaan paljon että saavat vanhanaikaisen auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusia sähköautoja saa jo halvemmalla kuin jotain Corollaa. Toyotan mallit on vanhaa tekniikkaa vanhoille ihmisille jotka ei ymmärrä kehitystä vaan ovat valmiita maksamaan paljon että saavat vanhanaikaisen auton.

        Osta osta sellainen sähköauto. Jaa et osta vai. Miksi et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusia sähköautoja saa jo halvemmalla kuin jotain Corollaa. Toyotan mallit on vanhaa tekniikkaa vanhoille ihmisille jotka ei ymmärrä kehitystä vaan ovat valmiita maksamaan paljon että saavat vanhanaikaisen auton.

        Ei miissä jalbissa patteriautoisa ole kun 100 km rangea pakkasella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa, upouutta kallista Toyotaa verrataan neljän tonnin hintaiseen käytettyyn bensa- ja dieselautoon ja ihmetellään että arvonalennus ja rahoituskulut tekevät sillä ajamisesta kalliinpää.

        Ei Toyota ole kallis, se on vain kovin ylihintainen laatuunsa ja ominaisuuksiinsa nähden.


    • Anonyymi

      Toyota, tuo pelkkä nimi oksennuksen.

    • Anonyymi

      Millä itse ajat
      Vai onko se taas korjaamolla

      • Anonyymi

        Joo, Toyotani on taas korjaamolla ja ottaa päähän


    • Anonyymi

      15 tkm huoltoväli lisää kustanuksia. Rekoilla voi ajella jopa 100 tkm samoilla öljyillä kun on oikein suunniteltu. Toyota on säästänyt kaikessa niin ei kestä pidempää huoltoväliä.

    • Anonyymi

      Kuun vaihde tuo tuttua ruikutusta eetteriin kun se perhanan Trafi julkistaa halutuimman automerkin, eli Toyotan.

      • Anonyymi

        Katsotaanpa ne EU rekisteröintitilastot, siellähän Daciakin on ylivoimainen verrattuna Toyotaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaanpa ne EU rekisteröintitilastot, siellähän Daciakin on ylivoimainen verrattuna Toyotaan

        Katsotaanpa maailman tilastot samalla, Toyota on kaikkein halutuin automerkki, haittaakse?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hihii, Usalainen hutkimus vuodelta 2016, aika kaukaa Tero yrittää saada helpotusta tuskaansa.
        Meillä Toyotassa on huolto-ohjelman mukaan huolto 15tkm/1 v. oli auto millainen tahansa, jopa sähköauto pitää huoltaa noin tiheään ja kalliisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Usalainen hutkimus vuodelta 2016, aika kaukaa Tero yrittää saada helpotusta tuskaansa.
        Meillä Toyotassa on huolto-ohjelman mukaan huolto 15tkm/1 v. oli auto millainen tahansa, jopa sähköauto pitää huoltaa noin tiheään ja kalliisti.

        Kallein seon ajaa. Bensaauto mikä rahaa mukana lähes hyödytöntä tekniikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Usalainen hutkimus vuodelta 2016, aika kaukaa Tero yrittää saada helpotusta tuskaansa.
        Meillä Toyotassa on huolto-ohjelman mukaan huolto 15tkm/1 v. oli auto millainen tahansa, jopa sähköauto pitää huoltaa noin tiheään ja kalliisti.

        Toyotan sähköautossa joutuu varmaan kiristään renkaiden pultit 15 km välein vähintään


    • Anonyymi

      EU alueella eniten myyvä polttomoottoriauto on Dacia. Jos haluaa ajaa halvalla niin sillä ajaminen tulee paljon halvemnaksi ja ihan yhtä hyvä ajaa kuin Toyota.

      • Anonyymi

        Ja paljon parempi kuin vaggineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paljon parempi kuin vaggineet.

        Voi sinua Toyotan omapoika, luuletko että joku sinun juttuihisi uskoo?


    • Anonyymi

      Moottori lehdessä oli Cross öljynvaihto huollon hinta 300 e. Kyllä on kallista huoltaa kun 1 tkm huoltoväli ja joka toinen huolto sitten paljon kalliimpi.

    • Anonyymi

      Mikai Toyota on merkki joka kestää eniten kovaa käyttöä?

      • Anonyymi

        Ja kuitenkin Toyotat paalataan pienimmillä kilometreillä, huomaatko ristiriidan usko ja faktan välillä?


      • Anonyymi

        Papat ajelee pääasissa terveyskeskuksee, esson baariin, bingoon tai viinakauppaan. Ei noihin ikäihmisten autoihin paljon kilometrejä kerry. Mersulla saatetaan ajaa ekana vuonna yhtä paljon kuin Tojotalla koko käyttöaikana. Ei ne Tojotat mitään paljon ajavien autoja ole. Eihän valmistaja luota itsekkään sen kestävyyteen kun on kaikkein lyhin huoltoväli vai kuppaako vain rahat pois tyhmiltä.


    • Anonyymi

      Kukkopilli tonnikuutioisella on edullisin, siinä kustannukset alle puolet Nissan Leafistä. Ajetaan 15 tkm/v, tätä harhaiset poliitikkomme eivät ikinä tule käsittämään, kustannustekijät kussakin maassa vaihtelevat, esimerkiksi verot, maksut, polttoaineiden hinnat ja sähköenergiakustannukset.

    • Anonyymi

      Sähköautoja saa jo yhtä halvalla kuin bensaautoja, kulutus vain viidesosa euroissa. Tyhmää kehua enää jotakin hybridin kulutusta. Paljon se vie kuten TM totesi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      Vedonlyönti ja rahapelit
      6
      2473
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe