Hei kaikki! En tiedä mistä on kyse, mutta luulen olevani haltija, keiju tai muu vaihdokas. Nämä luulot eivät ole perättömiä. Kun olin pieni, yritin parhaani mukaan pitää muita yöt hereillä, ja olin muutenkin hankala lapsi. Muita syitä miksi voisin olla vaihdokas:
1. Synnyin mustalla tukalla ja vihreillä silmillä, vaikka molemmat vanhempani ovat blondeja.
2. Taidan osata hallita jotain voimia. Kerran yläkouluiässä kun eräs luokkalainen haukkui minua oudoksi ja nauroi suutuin kovasti ja toivoin että hän kokisi syvää tuskaa. Yhtäkkiä tämä poika alkoi raapia itseään vimmatusti. Ilmeisesti raapiminen ei auttanut, ja lopulta hän juoksi vessaan.
3. Olen aina tykännyt jekuttaa ihmisiä, kerran vanhempani leipoivat kakkua. Kun äitini katsoi toisaalle, niin minä tyttö kaadoin etikkaa taikinaan. Ei ollut hyvää.
4. Koen syvää yhteyttä luontoon.
Niin että tiedättekö mistä voisi olla kyse? Vastatkaa pliis
Haltijat ja keijut
6
470
Vastaukset
- Anonyymi
Ja unohdin mainita että kerran toivoin että tämän jo mainitun pojan talo palaisi. Seuraavana päivänä kuulin että hänen lähimetsässään oli ollut metsäpalo
- Anonyymi
Olet vilkkaalla mielikuvituksella varustettu, älä anna valtaa mielikuvituksille olet ihan tavallinen ihminen. Minäkin väitin äitini kanssa pienenä että muka muistin sen kun synnyin , siis asia joka oli kerrottu ja minä olin kuuntelemassa ja tein siitä mielikuvissa oman kokemukseni .
Olen nähnyt unia jotka ovat olleet ennalta tapahtuvia asioita, siltikin uskon että ne ovat ainoastaan sattumaa eikä mitenkään että omaisin mitään ylimaallisia taitoja.
Joten ei kannata keksiä juttuja omasta erikoisuudestaan sillä kukaan ihminen joka syntyy ei ole mitään muuta kun tavallinen ihminen , erilaisilla kyvyillä elämässään , joistakin tulee taiteilijoita, toisista matemaatikoita jne mutta silti ollaan vaan ihmisiä .
- Anonyymi
Vastatkaa jooko, tää on tätkeetä
- Anonyymi
Oot joko vaihdokas tai noita
- Anonyymi
Sellaisia ei ole olemassakaan. Noitia on vaan saduissa , ja mitä tulee erilaiseen ulkonäköön ja silmien väriin niin niitäkin voi periintyä edellisiltä sukupolvilta , ei mikään ihme sekään
On sattunut että kaksi sinisilmä ovat saaneet ruskeasilmäisen lapsen, ja DNA testi tehty, joten ei vaaraa että olisi ollut joku toinen isä, vaan kun ovat ottaneet selville sukututkimuksesta niin suviåusta oli löytynyt montakin ruskeasilmäistä. Minun mummolla oli ruskeat silmät äidilläni siniset minulla kaksi eripari silmää toinen vihreä ja toisessa vihreässä paljon ruskeaa väriä .
Niin että liiallinen mielenkiinto asioihin on joskus turhaa kaikella on selityksensä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831334- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64866
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826