Haltijat ja keijut

Anonyymi-ap

Hei kaikki! En tiedä mistä on kyse, mutta luulen olevani haltija, keiju tai muu vaihdokas. Nämä luulot eivät ole perättömiä. Kun olin pieni, yritin parhaani mukaan pitää muita yöt hereillä, ja olin muutenkin hankala lapsi. Muita syitä miksi voisin olla vaihdokas:

1. Synnyin mustalla tukalla ja vihreillä silmillä, vaikka molemmat vanhempani ovat blondeja.

2. Taidan osata hallita jotain voimia. Kerran yläkouluiässä kun eräs luokkalainen haukkui minua oudoksi ja nauroi suutuin kovasti ja toivoin että hän kokisi syvää tuskaa. Yhtäkkiä tämä poika alkoi raapia itseään vimmatusti. Ilmeisesti raapiminen ei auttanut, ja lopulta hän juoksi vessaan.

3. Olen aina tykännyt jekuttaa ihmisiä, kerran vanhempani leipoivat kakkua. Kun äitini katsoi toisaalle, niin minä tyttö kaadoin etikkaa taikinaan. Ei ollut hyvää.

4. Koen syvää yhteyttä luontoon.

Niin että tiedättekö mistä voisi olla kyse? Vastatkaa pliis

6

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja unohdin mainita että kerran toivoin että tämän jo mainitun pojan talo palaisi. Seuraavana päivänä kuulin että hänen lähimetsässään oli ollut metsäpalo

• Anonyymi

Olet vilkkaalla mielikuvituksella varustettu, älä anna valtaa mielikuvituksille olet ihan tavallinen ihminen. Minäkin väitin äitini kanssa pienenä että muka muistin sen kun synnyin , siis asia joka oli kerrottu ja minä olin kuuntelemassa ja tein siitä mielikuvissa oman kokemukseni .

Olen nähnyt unia jotka ovat olleet ennalta tapahtuvia asioita, siltikin uskon että ne ovat ainoastaan sattumaa eikä mitenkään että omaisin mitään ylimaallisia taitoja.

Joten ei kannata keksiä juttuja omasta erikoisuudestaan sillä kukaan ihminen joka syntyy ei ole mitään muuta kun tavallinen ihminen , erilaisilla kyvyillä elämässään , joistakin tulee taiteilijoita, toisista matemaatikoita jne mutta silti ollaan vaan ihmisiä .

• Anonyymi

Vastatkaa jooko, tää on tätkeetä

• Anonyymi

Oot joko vaihdokas tai noita

• Anonyymi

Sellaisia ei ole olemassakaan. Noitia on vaan saduissa , ja mitä tulee erilaiseen ulkonäköön ja silmien väriin niin niitäkin voi periintyä edellisiltä sukupolvilta , ei mikään ihme sekään
        On sattunut että kaksi sinisilmä ovat saaneet ruskeasilmäisen lapsen, ja DNA testi tehty, joten ei vaaraa että olisi ollut joku toinen isä, vaan kun ovat ottaneet selville sukututkimuksesta niin suviåusta oli löytynyt montakin ruskeasilmäistä. Minun mummolla oli ruskeat silmät äidilläni siniset minulla kaksi eripari silmää toinen vihreä ja toisessa vihreässä paljon ruskeaa väriä .
        Niin että liiallinen mielenkiinto asioihin on joskus turhaa kaikella on selityksensä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      167
      4015
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      383
      2957
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2259
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      50
      2160
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      16
      1864
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1785
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      167
      1391
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1273
    9. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      2
      1256
    10. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      97
      1138
    Aihe