Keväällä olisi yhteishaku ja alan tässä pohtia, että mihin lukioon menisin. Onko teillä kokemuksia mikä Kuopion lukioista olisi paras? Millainen henki lukioissa on? Millaiset opettajat? Jne. Keskiarvo todennäköisesti riittää kaikkiin
Mikä on Kuopio paras lukio?
Anonyymi-ap
3
470
Vastaukset
- Anonyymi
Olin itse vuosi sitten samassa tilanteessa. Nyt opiskelen ekaa vuotta Klassikassa ja tähän mennessä erittäin positiivinen kokemus kyseisestä koulusta. Omalla mututuntumalla sanoisin Klassikan olevan selkeesti paras vaihtoehto Kuopiossa (jos ei erityisesti taidelukioon haluu). Suosittelen kyllä tänne hakemaan!
- Anonyymi
suomessa kaikilla lukioilla samanlainen opetustaso. valitse vaan se lukio joka parhaalla sijainnilla ja jolla on paras ja suurin sekä moderneimmat opiskelutilat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169