Hei, kun CD-äänilevy naarmuuntuu niin levyn musiikki alkaa vähän hyppimään ja pätkimään. Jos DVD-videolevy naarmuuntuu niin rupeaako sekin pätkimään ja hyppimään? CD ja DVD-datalevyihin naarmut aiheuttavat vain lukuvaikeutta.
DVD-levyjen naarmujen vaikutukset?
8
389
Vastaukset
- Anonyymi
Rupeaa. Siksi niiden data kannattaa aina kopioida tietokoneen kovalevylle.
- Anonyymi
Totta kai, kun toiminta-/lukuperiaate on ihan sama. Kaikissa noissa väliä on tietysti hieman myös sillä miten päin ne naarmut sattuu olemaan - säteittäiset naarmut levyssä haittaa vähemmän.
- Anonyymi
Ei kun sillä vaan kysyin kun poltin Kouluni tämän vuoden kevätjuhla-videon DVD-videolevylle Burnova-ohjelmalla. Tein sen samalla tekniikalla kun kauppojen DVD-videolevyt.
- Anonyymi
Ei mitään järkeä moisessa touhussa
- Anonyymi
DVD/CD-soittimet joissa on tehokas laser-lukija ei edes tunnista kaikkia naarmuja...
- Anonyymi
Ei välttämättä monenkaan mielestä olekkaan järkeä enää polttaa DVD-levyjä mutta olen vuosia keräillyt jo vanhaa elektroniikkaa niin löytyy laitteita edelleenkin mistä katsoa DVD-levyjä
- Anonyymi
Vaan ei löydy jatkossa ja laatu huononee poltettaessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627