Hei, kun CD-äänilevy naarmuuntuu niin levyn musiikki alkaa vähän hyppimään ja pätkimään. Jos DVD-videolevy naarmuuntuu niin rupeaako sekin pätkimään ja hyppimään? CD ja DVD-datalevyihin naarmut aiheuttavat vain lukuvaikeutta.
DVD-levyjen naarmujen vaikutukset?
8
603
Vastaukset
- Anonyymi
Rupeaa. Siksi niiden data kannattaa aina kopioida tietokoneen kovalevylle.
- Anonyymi
Totta kai, kun toiminta-/lukuperiaate on ihan sama. Kaikissa noissa väliä on tietysti hieman myös sillä miten päin ne naarmut sattuu olemaan - säteittäiset naarmut levyssä haittaa vähemmän.
- Anonyymi
Ei kun sillä vaan kysyin kun poltin Kouluni tämän vuoden kevätjuhla-videon DVD-videolevylle Burnova-ohjelmalla. Tein sen samalla tekniikalla kun kauppojen DVD-videolevyt.
- Anonyymi
Ei mitään järkeä moisessa touhussa
- Anonyymi
DVD/CD-soittimet joissa on tehokas laser-lukija ei edes tunnista kaikkia naarmuja...
- Anonyymi
Ei välttämättä monenkaan mielestä olekkaan järkeä enää polttaa DVD-levyjä mutta olen vuosia keräillyt jo vanhaa elektroniikkaa niin löytyy laitteita edelleenkin mistä katsoa DVD-levyjä
- Anonyymi
Vaan ei löydy jatkossa ja laatu huononee poltettaessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744989Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242680Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251170Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra52897