Pohja on aivan umpiruosteessa 2019 corollassa katsastus mies suosittel ruostesuojausta ettei ruostu puhki.
toyota umpiruosteessa
51
693
Vastaukset
- Anonyymi
Ruosteisen pohjan suojaus on todella kallista, sillä ruoste pitää poistaa huolella ja maalata laadukkaasti ja vasta sitten vetää suoja-aineet.
- Anonyymi
Pohja pitäisi hiekkapuhaltaa mutta kestääkö ettei mene läpi ja tule hits hommia niin suuri töinen ja kallis ei kannata kiertoon koko kosla ei koskaan toytaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohja pitäisi hiekkapuhaltaa mutta kestääkö ettei mene läpi ja tule hits hommia niin suuri töinen ja kallis ei kannata kiertoon koko kosla ei koskaan toytaa.
Höpö,höpö.Eikö hävetä kirjoitella tuolaista fuulaa.
- Anonyymi
Varsinkin koteloiden sisäpuolinen maalaus on hankalaa kun ne pitää avata ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin koteloiden sisäpuolinen maalaus on hankalaa kun ne pitää avata ensin.
Ei ne taida katsastuksessa palkkien sisälle kurkkia?
- Anonyymi
Se on semmoiset pari tonnia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö,höpö.Eikö hävetä kirjoitella tuolaista fuulaa.
Ehottomasti hiekkapuhalletava ei kestä läpimenee PAALIIN KOKO PASKA.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tämä on trollaus.Näin ei ole oikeasti tapahtunut.Ei kannata uskoa kaikkia juttuja.
- Anonyymi
Toyotat eivät ruostu lainkaan. Ne on vielä 20 vuotiaina täysin ruosteettomia. Ranskalaiset autot ja Skoda voivat olla nelivuotiaina jo pahasti ruostuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat eivät ruostu lainkaan. Ne on vielä 20 vuotiaina täysin ruosteettomia. Ranskalaiset autot ja Skoda voivat olla nelivuotiaina jo pahasti ruostuneita.
Olen täysin toista mieltä ranskalaisista, eivät ruostu läheskään kuin Japanilaismerkit.
On meinaan vuosien kokemus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat eivät ruostu lainkaan. Ne on vielä 20 vuotiaina täysin ruosteettomia. Ranskalaiset autot ja Skoda voivat olla nelivuotiaina jo pahasti ruostuneita.
Toyotat on umpi ruosteessa jo vuoden jälkeen ainut automerkki joka ruostuu PILALLE ALLE VUODESSA TÄMÄ ON TOSI VAI MITÄ TOYOTAN omapoika
- Anonyymi
Alkaa olla jo myöhäistä tuossa vaiheessa, tai ainakin työlästä saada tehtyä niin että siitä olisi enemmän hyötyä kuin haittaa.
- Anonyymi
Jo ensimmäinen katsastusvoi olla itkun paikka Toyotan omistajalle kun tulee hylky.
Esim. jarrukilvet voi olla puhki ja katsuri voi suositella laittaa auto kiertoon ruosteen vuoksi.- Anonyymi
Turha pelko.Läpi katsastuksesta kehujen saattelemana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha pelko.Läpi katsastuksesta kehujen saattelemana.
Realismia peliin mukaan, olkaa hyvä!
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Realismia peliin mukaan, olkaa hyvä!
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013Finikor on ruosteenestokäsittely firma. Tietenkin se laittaa nettiin kuvia ruosteisista autoista. Toyotat ovat yleisiä autoja ja ne eivät juurikaan ruostu. Kun satutaan löytämään Toyota, jossa on ruostetta sitä hehkutetaan. He haluavat tehdä sen käsittelyn mahdollisimman moneen autoon. Mikäli kaikki ostaisi Toyota merkkisiä autoja voisi Finikor lopettaa toimintansa tarpeettomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha pelko.Läpi katsastuksesta kehujen saattelemana.
Että ensimmäisessä katsastuksessa saa kehut jos Toyota sen läpäisee. Ei mun autoja olla koskaan sen kummemmin kehuttu vaikka ei ole ollut mitään moittimista. Onkohan Toyota vaarit niin pelokkaan näköisiä ja hikoilevia kun ovat asemalla ja katsuri näkee parhaaksi kehua autoa ettei vaarit saa sydänhalvausta tai pyörry jännityksestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Finikor on ruosteenestokäsittely firma. Tietenkin se laittaa nettiin kuvia ruosteisista autoista. Toyotat ovat yleisiä autoja ja ne eivät juurikaan ruostu. Kun satutaan löytämään Toyota, jossa on ruostetta sitä hehkutetaan. He haluavat tehdä sen käsittelyn mahdollisimman moneen autoon. Mikäli kaikki ostaisi Toyota merkkisiä autoja voisi Finikor lopettaa toimintansa tarpeettomana.
Juurikin kuvat Toyotasta kertoo sen kurjuuden mikä siellä alustassa odottaa omistajaa.
Myös autolehtien kestotesteissä ollaan oltu järkyttyneitä Toyotan nopeasta ruostumisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin kuvat Toyotasta kertoo sen kurjuuden mikä siellä alustassa odottaa omistajaa.
Myös autolehtien kestotesteissä ollaan oltu järkyttyneitä Toyotan nopeasta ruostumisesta.Tuo finikorin kuva kertoo vain yhden yksilön ongelmasta ei yleisesti. Toyotat ovat vähiten ruostuvia autoja. Niitä ei tarvi paikkailla. Sen sijaan Ranskalaisia tarvii, sillä ne ruostuu jo pahoin ekaan katsastukseen mennessä.
- Anonyymi
Toyota 24 v. Pohja ruosteeton.
- Anonyymi
Varmasti on ruosteet hyvin "suojattu" piiloon..
- Anonyymi
Minulla on 2000 Corolla, ruostetta ei juurikaan ole, on tehty ruostesuojaus pari kertaa.
- Anonyymi
Hyvin hellityt, puunatut ja suojatut autot saattavat säilyä hyvinkin kohtuullisesti ruostetta vastaan, mutta ne ovat poikkeusyksilöitä. Ei niistä kannata mitään johtopäätelmiä vetää.
Yleisesti ottaen ja tietäen, niin Toyotat ruostuvat pahiten ja nopeasti ja mitä nuoremmista puhutaan, niin sitä pahempi tilanne on.
- Anonyymi
Toyotan ensimmäinen katsastus tulee olemaan vuosikymmenen suurin ongelma autojen historiassa kun katsuri laittaa hylsyn tai vähintään kertoo että kannattaa laittaa kiertoon tai viedä suojaukseen jossa pitää ensin poistaa kaikki alustan ruosteet ja pinnoittaa kauttaaltaan uudestaan ja sitten suojaus perään. Kustannus 3000-5000 euroa jos tehdään hyvin.
- Anonyymi
Ei mitään ongelmaa.Yleensä menevät kerralla läpi katsastuksesta katsastusmiehen kehujen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään ongelmaa.Yleensä menevät kerralla läpi katsastuksesta katsastusmiehen kehujen kanssa.
Juu, jos käyttää katsastushuollossa ja korjauksessa etukäteen, jota iso osa Toyotan omistajia käyttää. Myös pienet kilometrit auttaa tyypillisesti asiassa.
- Anonyymi
Ruostuneen auton korroosionesto tulee tosiaan kalliiksi. Tämän on kokenut ja tulee kokemaan moni Ranskalaisen auton omistaja. Toyotan omistajia tuo naurattaa, sillä Toyotat eivät ruostu.
- Anonyymi
Ruoste ja koit mainittiin Raamatussa jo kaksituhatta vuotta sitten.😅😂
- Anonyymi
2013 Yaris, ajettu 60tkm, pohja oli suojauksessa, puhki….!
- Anonyymi
Nyrkkisääntöhän on se, että kun henkilö ostaa liikkeestä uuden auton, niin melkeinpä ensimmäisenä asaina hänen täytyy teetättää siihen kunnollinen ruostesuojaus ja uusia se aina säännöllisin väliajoin suositusten mukaan.
Moni tekee sen virheen, että olettavat auton saavan tehtaalla jo perusteellisen ruostesuojauskäsittelyn, mikä on virheluulo.
Toinen virheluulo on se, että auton koritakuu raukeaa, jos asiakas teetättää siihen itse vielä erillisen ruostesuojauksen. Asia on päinvastoin, se ei vaikuta mitenkään koritakuun säilymiseen. Ainakaan negatiivisesti, se pysyy voimassa.- Anonyymi
Takuun kanssa on eri merkeillä eri käytännöt. Pohjasta alkanut ruostuminen on aina lähtenyt kiveniskemistä ja silloin ei takuu korvaa mitään.
Onhan se jalo teko jos uuden auton suojauttaa ja hyödyn siitä saa vasta tulevat omistajat. Tosin Toyota on niin paha ja nopea ruostumaan, että se pitää laittaa kiertoon 2-3 vuotiaana ja niin monet tekeekin, kiitos panttimaksun.
- Anonyymi
Kaikki autot ruostuu jos ei melkein heti uutena ruiskuta massat pohjaan ja koteloihin,noitten muovisuojien alta paljastuu yllätyksiä melko uudessakin autossa,kaikissa merkeissä. Audissa heömat melkein puhki kun poisti muovisuojat,hiekkapöly ja vesi tehnyt piilossa tehtävänsä. Pitäis olla muka galvani suojattu,ja paskat!
- Anonyymi
Ruosteet on ja kerrasta läpi.
Vahva pelti, del monte tehtaalta, kestää isältä pajalle. - Anonyymi
Ruostesuojaus pitää tehdä aina aivan uutena. Ei nykyautot kestä kolmea vuotta kauempaa. Ilman massausta menee palaukseen viimeistään viiden vuoden päästä.
- Anonyymi
No ei mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mene.
Toyota on jo pahasti ruostunut 5 vuotiaana ja sen elvyttäminen on iso työ.
- Anonyymi
Pintaruoste ei haittaa mitään. Pelkän pohjan massaaminen ei hirveesti maksa. Kurdien pesulaliikkeet tekevät niitä. Työnjälkikin ollut hyvää. Hinta 300-400 hunttia. Bitumimassa suojaa hyvin kiveniskemiltä.
- Anonyymi
Pintaruosteesta tulee nopeasti todellista ruostetta ja tekee reikiä Toyotan ohueen pelitiin. Massausta ei kannata tehdä ruosteen päälle ja kunnolla tehty asiallinen suojaus maksaa helposti 2000 euroa. Siinä puretaan kaikki muutamat kymmenet muoviläpyskät mitä toyotan pohjassa on ja kaivaa esiin paikkoja jotka tarvitsee suoja-aineet jne... Pesut ja kuivaukset jne....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pintaruosteesta tulee nopeasti todellista ruostetta ja tekee reikiä Toyotan ohueen pelitiin. Massausta ei kannata tehdä ruosteen päälle ja kunnolla tehty asiallinen suojaus maksaa helposti 2000 euroa. Siinä puretaan kaikki muutamat kymmenet muoviläpyskät mitä toyotan pohjassa on ja kaivaa esiin paikkoja jotka tarvitsee suoja-aineet jne... Pesut ja kuivaukset jne....
Pohja maksoi 350. Tojo ei tarvitse muuta.
- Anonyymi
Toyota ei suojaa tehtaalla autojaan ja jos asiakas ei teetä kunnollista suojausta omalla rahalla (2000-2500 euroa) niin jo ensimmäinen katsastus on jännä paikka.
- Anonyymi
Hirveän paha mieli monella väärän merkkisen auton ostettuaan. Kenties Audi merkkisen omistavia, jotka samalla ovat kaikkein huonoimpia kuljettajia BMW kuljettajien ohella.
Juuri katsoin ikkunasta erään Audi tumpelon pysäköintiä helppoon ruutuun pihamaalla. Osan autosta osuttua ruutuun, kenties Audi kuskien parhaimmasta päästä ajamana?- Anonyymi
Helpottiko aivopiereskely?
Ei Toyotan ruostuminen helpotu yhtään, vaikka kuinka keksit hauskoja juttuja ja yrität kääntää juttua parempiin merkkeihin joilla ei noita ongelmia ole.
Lainaus:
"Juuri katsoin ikkunasta erään Audi tumpelon pysäköintiä helppoon ruutuun pihamaalla. Osan autosta osuttua ruutuun, kenties Audi kuskien parhaimmasta päästä ajamana?"
Ja tuon näit välittömästi kun luit jutun Toyotan ruostumisen ongelmasta, hihii!
- Anonyymi
Kyllä se ruostuu Audinkin helmapellit muutamaan vuoteen jos ei uutena massaa,mukavasti muovisuojien alla ruoste muhii piilossa. Kaikissa autoissa sama vika,muovisuojat vain peittää ne ruosteet.
- Anonyymi
Hihii, älä jaksa valehdella.
Toisaalta ei tuo vähennä yhtään Toyotan ongelmaa ja perisyntiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, älä jaksa valehdella.
Toisaalta ei tuo vähennä yhtään Toyotan ongelmaa ja perisyntiä.Rinkelimossen ruostuvuus on paha ongelma samoin kuin muitten vag-autojen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, älä jaksa valehdella.
Toisaalta ei tuo vähennä yhtään Toyotan ongelmaa ja perisyntiä.Mikähän se Toyotan perisynti on. Toyotat ovat käytännössä ruostumattomia autoja. Vielä 20 vuotiaina ne on täysin ruosteettomia. Useimmat muun merkkiset on tuon ikäisinä jo paalattu, mutta Toyota ei. Toyotat on suunniteltu kestämään vähintään 30 vuotta ja miljoona kilometriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän se Toyotan perisynti on. Toyotat ovat käytännössä ruostumattomia autoja. Vielä 20 vuotiaina ne on täysin ruosteettomia. Useimmat muun merkkiset on tuon ikäisinä jo paalattu, mutta Toyota ei. Toyotat on suunniteltu kestämään vähintään 30 vuotta ja miljoona kilometriä.
Toyota on ruosteessa jo 2-3 vuotiaana ja siitä on näyttöä mm. Auto Bildin kestotestistä jossa Yaris ruostui todella kaameaan kuntoon 2 vuodessa ja 100tkm ajettuna. Jarrukilpi ruostunut puhki asti ja metallinen sähköliitin menettänyt kuorensa ruosteelle.
Myös Suomesta löytyy näyttöä kuinka Toyota ruostuu, 22tkm ja reilut 2 vuotta on liikaa Toyotan käsittelemättömälle ja kevyesti maalatulle pohjalle.
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013
Siinä sinulle Toyotan perisyntiä näytön kera. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän se Toyotan perisynti on. Toyotat ovat käytännössä ruostumattomia autoja. Vielä 20 vuotiaina ne on täysin ruosteettomia. Useimmat muun merkkiset on tuon ikäisinä jo paalattu, mutta Toyota ei. Toyotat on suunniteltu kestämään vähintään 30 vuotta ja miljoona kilometriä.
Onko toyotat corten pellistä niinkuin sinä väität hiekkapuhalletaan ja jätetään toyotat ruostumaan tehtaan pihalle ONKO NÄIN .
- Anonyymi
etkö sä sitten ole ruostesuojannut sun hyvää tojoo
luulitko sä vittu että suolavellissä rauta kestää kovinkaa kauaa
oletpa sä yksinkertainen hae nyt edes mosse iltelles älä tojoo pilaa enempää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086