Kapeenkoskella kävin retkeilemässä. Huomion kiinnitti äijä,joka lippalakki päässä hiiviskeli puitten takana ja istuskeli pari sekuntia penkeilleä. Naisena tämä oli erikoinen kokemus. Erityisesti vaikutti kyttäävän alueen vuokrattun kohdan rajaa. Aikaisempi vuokraaja oli aina ystävällinen. Omistaako vuokraaja siis koko alueen? Onko muilla samoja kokemuksia?
Kapeenkosken kyttääjä
Anonyymi-ap
5
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Äänekoskelta, täällähän niitä on
- Anonyymi
On kyllä!! Ihme kyylä tämä Jani Himanko, huuteli käskyjä kun kävelimme koskenvarrella polkua pitkin. Laittaisi selvät merkit vuokratonttinsa rajalle niin tietäisi missä saa liikkua ja missä ei. Toiminnallaan kyllä karkottaa retkeilijät potentiaalisista asiakkaista puhumattakaan. Vuoden kyylä sanoisin.
- Anonyymi
Vai niin. Eipä sitten mennä kievarille asiakkaaksi. Poltti Amin savusaunankin.
- Anonyymi
Kievarin sauna paloi, vieläkö saunaton kievari?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468