Voiko typerämpää nimeä enää keksiä urheiluseuralle?
UrhoHuima nimi
8
742
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja voiko typerämpää kannattajaporukkaa olla kuin tällä joukkueella. Mummo ja vaari vei lapsenlapset kesällä katsomaan peliä, piti lähteä kesken pois kun poikalauma huuteli niin rumasti kentän laidalla. Joukkueen tehtävä on pitää kannattajat kurissa tästä lähti ilmoitus palloliittoon. Emme halua pikkulasten oppivan kiusaamista ja huutelua ja pelkästään sitä oli noitten kannattajapoikien huutelu
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onhan se eri jos on sitymarkettista kun marketista tai kapale kuin kippale https://youtu.be/mIxlvVlOIS0?si=z5M751kW2LCikz43
- Anonyymi
Piikkiä takamukseen niin painot nousevat ja keihäs lentää.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät metan rännittäjä
- Anonyymi
Kyseessä kuitenkin perinteikäs urheiluseura tai seurat, jos pakko oli yhdistyä, niin edes jokun muu nimi seuralle, tuollehan nauraa jo aasitkin.
- Anonyymi
Vasta nimenvaihdon jälkeen käyn katsomassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458