suojaosuus

Anonyymi-ap

onko totta,jos voitan jostakin sen verran että menee 2kertaa yli suojaosuuden ,hälytys menee suoraan ulosotolle.

11

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raja on puolitoista kertaa suojaosuuden suuruisuus.

      Suoraa hälytystä ei mene mutta Uljas pystyy koneellisesti tarkistamaan tilin saldon useita kertoja päivässä.

    • Anonyymi

      Mutta onko tarkistus jotenkin automaattinen vai tarvitaanko siihen ulosottohenkilön toimintaa?
      Eli joku ihminen käynnistää tarkistusohjelman niin halutessaan?

      • Anonyymi

        Pakoiletko ulosottoa? Nyt ei ole säästämisen aika, nyt velanmaksun aika.


      • Anonyymi

        Ei ole automaattinen, uo tarkistaa varoja ehkä kerran pari vuodessa tai aina kun on syytä epäillä velallisella tuloja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakoiletko ulosottoa? Nyt ei ole säästämisen aika, nyt velanmaksun aika.

        Ehei, nyt otamme hallituksesta mallia ja säästämme todella tarkoin kaikesta ja se tarkoittaa sitä että mitään velkoja ei nyt makseta puhumattakaan koroista ja/tai kuluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, nyt otamme hallituksesta mallia ja säästämme todella tarkoin kaikesta ja se tarkoittaa sitä että mitään velkoja ei nyt makseta puhumattakaan koroista ja/tai kuluista.

        Ulosotossa on 11 prosentin suuruinen velkojalle maksettava viivästyskorko.

        Jos haluat säästää ja sijoittaa, niin on varsin kannattavaa maksaa pois omia velkojaan korkoa kasvamasta. Saat sijoituksellesi periaatteessa 11 prosentin tuoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosotossa on 11 prosentin suuruinen velkojalle maksettava viivästyskorko.

        Jos haluat säästää ja sijoittaa, niin on varsin kannattavaa maksaa pois omia velkojaan korkoa kasvamasta. Saat sijoituksellesi periaatteessa 11 prosentin tuoton.

        Minä saan 100 % tuoton kun jätän kokonaan maksamatta. 15 vuoden kuluttua tuomiosta niitä velkoja ei enää ole olemassakaan. Olen ovela nääs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan 100 % tuoton kun jätän kokonaan maksamatta. 15 vuoden kuluttua tuomiosta niitä velkoja ei enää ole olemassakaan. Olen ovela nääs!

        Se onkin jo tiedossa että sinunlaisia on aika paljon työttömyyskortistossa. Korkeaa suojaosuutta tarvitaan, jotta voisitte tehdä aina silloin tällöin työttömyyskorvauksen ohella pientä keikkaa.


    • Anonyymi

      Ei ne mitään luottamusta hae kyseisen puljun tyypit.

    • Anonyymi

      höpö höpö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1620
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1361
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      40
      1084
    Aihe