Miljardöörejä nyt ei pidä tähän sekoittaa, heillä on myös miljardöörien vastuut, verot ja he elättävät tuhansia ihmisiä, eikä ne rahat lopulta minnekään tileille jää lojumaan vaan ne menee kulutukseen jossakin muodossa.
Omistamisesta verotetaan myös USA:ssa, jossa on eniten miljardöörejä. Miljardöörit on yleensä jonkun monikansallisen konsernin enemmistöosakkaita tms. Konserniin saattaa kuulua sata yhtiötä ja satoja arvokiinteistöjä jne.
Pelkästään niiden omistusten hallinnointikulut ovat valtaisia ja ne työllistää suoraan taasen tuhansia ihmisiä. Verot konsernilla ovat miljardiluokkaa.
Sinun ei siis kannata vertailla kolmen lapsen yksinhuoltajan kuluttamista ja hyötyä yhteiskunnalle miljardööreihin. He eivät ole vertailukelpoisia.
Minä olen tuonut suomalaista rahaa Thaimaahan vajaat puoli miljoonaa. Summaan sisältyy kellojen kilinät, tyttösten sponsoroinnit ja helsinkiläisen kaksion hintainen talo.
Eli en siis kovinkaan paljon, mutta kymmenen kertaa enemmän kuin sinä.
En luokittele itseäni miljonääriksi, vaan hyvävaraiseksi. Miljonääreillä on minun ajatuksen mukaan useampi miljoona vapaata jo verotettua valuuttaa vapaassa käytössä, eikä niitä tarvita investointeihin eikä puskuriksi, vaan ne ovat vapaata rahaa omaan käyttöön.
Jos sinulla on kahden miljoonan pelto tai metsä, et ole minun mielestä miljonääri ennenkuin olet ne laittanut lihoiksi.
Kuten sanoin, buddhalaisittain hyväntekeväisyys ei ole hyväntekeväisyyttä jos siitä pidetään messua ja haluat kuuluttaa kaikille olevasi suuri hyväntekijä. Se olisi vain oman hännän nostamista.
Sanon vaan sen verran, että minä nautin auttamisesta. Se on suurimpia ilojani jos voin auttaa. Saan siitä hyvän mielen että voin antaa toiselle hyvän mielen.
Tiedän monia suomalaisia, jotka eivät ota apua vastaan, koska eivät usko sen olevan vastikkeetonta, vaan epäilevät siihen liittyvän jotakin vilppiä. On ollut myös sellaisia joissa avun saanut haukkuu seläntakana että ei sitten enempää voinut antaa vaikka rahaa on.
Se on sama tilanne Suomen valtion tasolla. Suomi ei voi olla koko maailman sosiaalitoimisto, kun sen on elätettävä omatkin Tapsat ja Saariväkkärät.
2010
Kyrvånsyyläpersreijån påivän pakollinen vaihteen vuoksi24/7.
6
182
Vastaukset
- Anonyymi
Niin unohtui sanoa että minä olen jakanut ilmaisia roskapönttöjä ja vaimohutsuni on Uniceffillä ...... Kuten sanoin, buddhalaisittain hyväntekeväisyys ei ole hyväntekeväisyyttä jos siitä pidetään messua ja haluat kuuluttaa kaikille olevasi suuri hyväntekijä.
Se olisi vain oman hännän nostamista jos elvistelisi muuallakin kuin suomi 24 PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
2010- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18026052W
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ehdin jo luulla, että tuo kambodzealainen edustaa foorumin matalinta tyyli- ja asiatasoa.
- Anonyymi
Tasomies Pasanen, mies, myytti, legenda https://ibb.co/nfpqrzQ
Laatua, tasoa, tyyliä, mies omassa kastissaan jo vuodesta 1960 jälkeen Kristuksen. Myöhempien pyhien aikojen sanansaattaja, profeetta, guru ja velho, öinen kostaja ja aivopesun ammattilainen, mies joka ohjailee muita yliälyllään kikkaillen kuin Leo Messi nurmella konsanaan. Valittu kolme kertaa peräkkäin Hankasalmen grillillä vuoden Mr Makkaraperunaksi ja ylennetty majuriksi kakkakosken tikka kosken lento kentällä.
Runoilija, matemaatikko ja filosofi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasomies Pasanen, mies, myytti, legenda https://ibb.co/nfpqrzQ
Laatua, tasoa, tyyliä, mies omassa kastissaan jo vuodesta 1960 jälkeen Kristuksen. Myöhempien pyhien aikojen sanansaattaja, profeetta, guru ja velho, öinen kostaja ja aivopesun ammattilainen, mies joka ohjailee muita yliälyllään kikkaillen kuin Leo Messi nurmella konsanaan. Valittu kolme kertaa peräkkäin Hankasalmen grillillä vuoden Mr Makkaraperunaksi ja ylennetty majuriksi kakkakosken tikka kosken lento kentällä.
Runoilija, matemaatikko ja filosofi.Profeetta Pasasen paras profetia tapahtui 2021 lokakuussa, kun Thaimaan rajat aukesi testatuille: "Ketään ei ole Thaimaahan tulossa ennen vuotta 2025 tai 2026 ja se on aivan varmaa"
Toisiksi paras profetia oli että: "Phuketiin matkaavat turistit palaavat koteihinsa ruumislennoilla"
Kolmantena ehkä on se kun hän sanoi että "Thaimaa ei enää halua eurooppalaisia turisteja Thaimaahan, vaan panostavat kiinalaisiin ja venäläisiin laatuturisteihin"
Juuri sitä ennen hän naureskeli kuinka Pattaya on pilalla venäläisten ja kiinalaisten turistien vuoksi. Se vaihtui siihen että hän ilmoitti kuinka "on turha haaveilla massamatkailusta aikoihin"
Älyn jättiläinen.
- Anonyymi
Moi joonas onks ollu hauska reissu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1788073
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264388- 504018
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513285- 513086
- 482880
- 502770
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262486Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742096Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt612068