Ei ole meidän Johtaja näitä miehiä toisin kuin monet muut Ruissalossa, Paradisessa ja Uittamolla vierailevat Xumiehet.
Olaan nyt saatu kerättyä hyvä kaveriryhmä Xumiehistä Etelä-Suomen alueelta ja tuntuu häiritsevän monia. Meillä on tarkoituksena jakaa kokemuksia ja suosituksia keskenämme ja ylläpitää miesten voimaa naisten feministisen aatteen vastapainona. Tarkoituksena ei ole häväistä, haukkua julkisesti tai julkaista mitään josta muut voisivat jotain tunnistaa. Tämä ei ole enää meidän keskustelukanavamme, vaikka toki täälläkin jotkut saattavat tuoda asioitaan esiin.
Kannatamme mietoa sovinistista aatetta, jossa mies päättää, on aina vahvin ja kuitenkin naisen oikeuksia kunnioittaen.
Toivon kaikille hyvää kevättä ja vieläkin odota innolla niitä ritareita jotka lupasivat ovelleni saapua.
Turku gay bears
Anonyymi-ap
0
267
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117