Kuka aito ja kuka ei m2f ?

Anonyymi-ap

Ikuinen kysymys ja ajattelutapa ja toisten arvostelu! Se ei aito pystyy elämään ilmankin, mahdollinen hintti kun vain haluaa salassa leikkiä ja vetää kakkoseen, luultavasti brittioppinen toimitusjohtaja. Aito? Hankalaa olla ilman, hyvinvointi ja terveys kolottaa, ei pääse edes kokeilemaan kunnes jo joku kiinni. Miksi ei suoraan lopputulokseen? Onko määränpää tärkeämpi kuin matka vai toisin päin? Pitäisikö majavan opetella pelaamaan koripalloa vai voisiko majava olla majava ja tehdä sitä mitä majavat yleisesti tekevät?

3

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei aitoja ovat nämä, joille naiseus on täysin pelkkää pintaa, meikkejä, koruja ja avokkaita, ja joiden tunnuslause on "naisella voi olla penis" (tosin heidän miehellään on ehdottomasti oltava penis eikä mies ole heille mies ilman sitä) eikä peniksestä edes haluaisi luopua. Tai ehkä he ovat aitoja transnaisia, sitä he voivat olla, mutta eivät aitoja naisia.

• Anonyymi

Ylemäisessä epätodellisessa suomikuvassa tv-kamera kävelee yksilön takapuolessa kiinni, yksilöä kannustetaan ja iloinen kiva asia. Todellisuudessa hyvin harva haluaa sitä julkisuutta ainakaan suomen kaltaisessa paikassa jossa todellakin vaanitaan yksilöä ja puhutaan ihmisestä. Edes transasiassa ei juuri koskaan puhuta asiasta vaan ihmisestä / yksilöstä. Tämän johdosta herääkin kysymys siitä, että kannsutavatko he ihan oikeasti vai onko kyseessä b-luokan juorujulkisuus jossa käytännössä torpataan yksilön tarpeet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      176
      3407
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2171
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2117
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1998
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      409
      1114
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      47
      903
    Aihe