Miksi homot ilmoittavat aina

Anonyymi-ap

...sen että ovat homoja oli puhe mistä asiasta hyvänsä? Se on erikoista että kerrotaan omasta seksuaalisuudestaan mieluusti jo itseään esitellessä, luulisi, että muut asiat kiinnostavat kuuliaa enemmän kuin se, kenen kanssa petisi jaat?
Pitääkö heteroidenkin alkaa kertoa aina keskustelun alussa itseään esitellessä että olen hetero?

12

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on huomionhakuisuutta. Tiedän yhden lesbon joka elää aivan normaalia elämää eikä tuo seksuaalisuuttaan esiin. Ei homoutta ole tarvetta julistaa. Yksi lesbo vastasi kysymykseen millaista on ollal esbo. "Ihan samanlaista kuin heterokin".

      • Anonyymi

        No tottakai normaalit ihmiset elävät normaalia elämää. Kuinkas muuten .
        Ei kai se että on erilainen seksuaalinen suuntaus muuta ihmistä joksikin joka ei eläisi normaalia elämää. He ovat siis ihan normaaleja ihmisiä. Seksualisuus ei lasketa miksikään asiaksi minkä perusteella muka katsottaisiin mikä on normaalia, se on ainoastaan yksi osa ihmistä , ja saakin olla


      • Anonyymi

        Homot on homoja.


    • Anonyymi

      Ehkä tekevät selväksi heti kättelyssä niin ei naiset voi syytellä heitä leuhkaksi kun ei flirtti yritykset antaneet tulosta.
      Sillä usein homot ovat todella hyvän näköisiä ja moni nainen on kimpussa kun ovat ravintolassa , vaikka he istuvat siellä miehen kanssa. Ovat oppineet , ehkä ovat huomanneet että paras sanoa asiat kuten ne ivat, muuten syytellään että miksei heti sanonut että on homo , se kun antaa toisen luulla että on hetero. Näinhän se usein on , tunne homomiehiä ja he ovat saaneet kuulla olevansa leuhkia kun ei tavallinen naisen lähestymisyritykset mene perille . Kyllä siinä varmaan oppii sanomaan jo mikä on niin välttyy turhalta jahtaamisesta .

      • Anonyymi

        Noh tuo on hyvin kapea-alainen teoria. Kaikki homot eivät ole hyvännäköisiä eivätkä kaikki heterotkaan innostu naisten lähentelyistä. Ettei kyse olisi itsensä korostamisesta enemmänkin.


      • Anonyymi

        En usko tuollaisiin selityksiin tippaakaan. Ei he mitenkään selittele että ovat homoja , se on taas jonkun kiihkoisen juttuja . Sillä heille se on luonnollinen asia, ihan kuten heteroillakin, eivät hekään esittele mitenkään heteroina.
        Onhan se niin että eräillä nämä asiaton menneet päähän jotenkin kun on joka päivä jauhettava samasta asiasta. Miten tyhmiä ihmiset oikein ovatkaan kun ainoana asiana on jaaritella toisten ihmisten seksuaalisuudesta Eiväthän homotkaan ole kiinnostuneita edes juttelemaan heterojen ns seksuaalisuudesta .
        Tyhmyys loistaa todella näissä jaarituksissa . Maailma on täynnä ongelmia ja suomipoika miettii jonkun seksuaalista suuntaa


    • Anonyymi

      Mä en samaistu noin vanhanaikaiseen muottiin.

    • Anonyymi

      Miksi tyhmät ihmiset korostavat tyhmyyttään, esittämällä tyhmiä kysymyksiä?
      Tietysti sen takia, kun ovat tyhmiä!

    • Anonyymi

      Joo voi sano ette olen sentään kunnon hetero

      • Anonyymi

        Onko se jokin mereiitti olevinaan jos on ”kunnon ” hetero. Ajatteleppas hieman sitä että miksi kunnon heterolla on niin kovasti aina mielessä vähemmistöryhmät ja heidän seksuaalisuutensa .minua ei heterona mitenkään kiinnosta jonkun toisen suuntaukset sillä kaikki ovat ainoastaan ihmisiä kukin omilla ominaisuuksillaan , ihmiset ovat ainoastaan ihmisiä


    • Anonyymi

      No en ole tavannut yhtäkään homoa jolla on tarve ilmoitella sellaista , mutta paljon ihmisiä joilla on pakkomielle joka päivä puhua homoista aina jollakin verukkeella . Lopeta jaarittelematta asiasta , mikään ei maailmassa muutu sinun mieliaiheesi kanssa.

      • Anonyymi

        Sama juttu, en ole törmännyt tällaiseen, vaikka osasta näkeekin vilkaisulla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe