Kesän lopulla mökillä

Anonyymi-ap

Istuin mökillä saunan portailla pelkkä pyyhe lanteillani ja huilasin hiukan. Viileä syksyinen iltatuuli kuivasi hien pinnasta auringon laskiessa. Mökki ei ollut kaukana korvessa vaan ihan sivilisaation lähettyvillä nelostien varressa. Parisataa metriä hiekkatietä ja hetki kinttupolulla ja perillä oltiin. Olin heitellyt löylyjä melko kauan ja kuulin saunarakennuksen oven aukeavan. Hätkähdin hiukan, sillä pitelin juuri kädessäni jäykkää kulliani runkaten sitä armotta. Ja olin jo lähellä, nyt tosin säikähdyksen ansiosta kliimaksi lipui käteni ulottumattomiin. Saunan oven takaa kuului äitipuolen yleispirteä ääni.

- Vielä hengissä?
- Hetkinen.

Vilkuilin huvittuneena itseäni ja kovaa kulliani. Nyökkäsin.

- Joo, hengissä ollaan.
- Meneekö kauan? Mun pitäis kans käydä vielä.
- Ei.
- No lähden odotteleen.
- Juu.

Kuulin kuinka askeleet kaikkosivat ja ulko-ovi kävi. Sauna alkoikin tuntua liian kuumalta paikalta intiimille harrastukselleni, joten painelin pukuhuoneeseen ja istahdin puiselle penkille. Nojauduin taakse. Kullini oli juhlakunnossa ja kaipasi lämmintä kättä. Otin sitä varresta hellästi ja vedin esinahan taakse. Hetken ihailin ylpeänä isohkoa melaani ja suljin silmäni. Haaveilin teinipillusta, piukoista pakaroista edessäni ja siitä kiimaisesta teinipillusta, joka ottaisi mielihyvin kaluni vastaan. Heräsin haaveistani. Äitipuoleni seisoi vierelläni hymyillen ja tuijotti kaluani.

- Vai tällainen harrastus...
Menin hiukan hämilleni. Tosin tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun jäin kiinni rysän päältä, joten osasin jo hiukan suhtautua asiaan.
- No tuntu siltä...
- Joo, siksihän sitä tehdään.

Äitipuoleni katsoi hiukan eri silmällä minua kuin ennen. Olin jäänyt hänelle kiinni viimeksi edellisellä viikolla tumputtaessani olohuoneessa luullessani hänen jo nukkuvan. Tosin silloin rakas äitipuoleni ei ollut vielä nähnyt kulliani. Nyt hän näki. Ja näytti varsin kiinnostuneelta. Vedin käden pois kulliltani ja annoin sen seisoa kaikessa komeudessaan äitipuoleni silmien edessä. Hän tuijotti sitä, ehkä ripaus kateutta silmissään. Ehkä isävainaallani ei ollut ollut yhtä komea. Äitipuoleni hätkähti ja siirsi katseensa pois kalustani.
- Anteeksi.
- Ei se mitään. Kyllä mä tiedän.
- Mitä?
- Tää on melko komea.
- Höh, no ihan tavallinen.
- Ei Satun, Sannan, Lauran eikä Paten mielestä.
- Mitä?
- En mä Paten kans ole ollu, mut se vaan saunassa aina tuijottaa ja kehuu, kun on komee.
- Sulla on sitten kokemusta jo kolmen tytön verran?
- Joo, ja yks, jonka nimeä en muista, kun olin niin kännissä.
- Höhhöh.

jatkuu...

6

3453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äitipuoleni pudisti päätään toruvana, mutta samalla hänen silmistään paistoi himo. Kullini ei halunnut laskeutua, sillä sitä tilanne kiihotti kovasti. Ojensin kulliani hiukan enemmän tarjolle lukiten äitipuoleni katseen jälleen. Hän tuijotti sitä, minä häntä. Otin kalustani kiinni ja vedin esinahan taakse. Kiimatippa pulpahti terskan kärkeen ja näin, kuinka äitipuoleni silmissä välähti.
      - Mun kulli ei oo tällä hetkellä varattu.
      - Mitä?
      - Niin että jos, niin siitä vaan. Se on jo saunassa pesty. Puhdas kulli.
      - Juu...

      Äitipuoleni himoitsi sitä, näin sen. Ei vain uskaltanut tarttua toimeen, joten päätin rohkaista häntä. Nousin puupenkiltä seisomaan ja suutelin äitipuoltani. Hän oli myyty. Hetkessä kullini tunsi vanhemman naisen pehmeiden huulien hellän kosketuksen enkä ollut uskoa itseäni. Kun teini jää vanhemmilleen kiinni runkkaamisesta, häntä hävettää ja kalu painuu piiloon loppuelämäksi, Minä jäin kiinni eikä hävettänyt pätkääkään ja kalukin painui äitipuolen huulien väliin. Hän oli komea pakkaus, hoikka, povekas ja nelivitonen. Eikä koskaan tuonut vieraita miehiä kotiin. Joskus harvoin kuului vaimea surina ja huokailu makuuhuoneesta, ei muuta. Ja nyt tämä seksipommi oli polvillaan edessäni ottamassa minulta poskeen.

      Tilanne eteni ja äitipuoleni nousi hymy korvissa lattialta. Hän pyyhkäisi huuliaan ja riisui paitansa, avasi rintsikat ja pudotti housut pois. Vartalo oli tiptop ja huippukunnossa. Hän otti minua kädestä ja vei minut ulos, nojautui terassin kaidetta vasten ja käski minun panna. Tarjolla oli nyt ehkä parasta persettä, mitä tiedän, joten sen enempää ajattelematta asetuin hänen taakseen ja sylkäisin sormilleni. Kostutin pillua ja huomasin, ettei se enää sylkeä tarvinnut liukasteeksi, kosteutta oli jo omastakin takaa.

      Kullini sujahti kevyesti tiukkaan tavaraan. Tartuin äitipuoleni lantioon kaksin käsin. Nainen voihki edessäni työntöjen tahtiin, ja kiimainen pillu tuntui tuhat kertaa paremmalta kuin lämmin käsi. Survoin kulliani pitkin työnnöin pohjaan asti ja hän voihkaisi joka kerta. Tunsin olevani lähellä. Nainen käski minun lopettaa ja auringon viimeisten säteiden vielä valaistessa maisemaa hän polvistui eteeni ottaen kaluni suuhunsa. Kun aurinko lopulta hiipui maiseman taakse, äitipuoleni herkutteli tuoreella nuoren miehen siemennesteellä. Hän nieli sen kaiken ja nuoli kaluni puhtaaksi. Ja kun hän nousi seisomaan, hän oli kuin uusi aurinko. Katselin häntä. Hiukset olivat menneet sekaisin ja naama punotti, hän hymyili. Nyt tiesin, miksi vanhemmat naiset olivat niin arvostettuja nuorten miesten keskuudessa.
      By Berze

      • Anonyymi

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Kysyttiinkö sinulta turhakkeelta jotakin? Ei kysytty. Et ole kukaan. Et edes omalle äidillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Sä Spede oot hönö niuvannimen hörhö 🤣🤣🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe