Mitä oljyä etuiskunvaimentimiin kandee ostaa/laittaa? Tartteis vaihtaa öljyt... hakkaa handuille ilkeesti. Honda vt 600 c.
Iskunvaimentimen öljy
9
5793
Vastaukset
- pitkänen
ihan paras öljy on iha vaa joku 10/30 tai 10/40 auton moottori öljyt..........kuulostaa iha vitun tyhmältä, eikö??????nii mäki eka kertaa ku kuulin nii en uskonu ennenku kokeilin...ja toimi....käyttäävät kisapyörissä kanns auton moottoriöljyjä. tai no ainaki mika kallion pyörässä. ktm:n tiimissä
- pasi
toi piti iha paikkaasa..mul on kaa 10/40 ja toimii tosi hyvin.......50% halvempaa ja 100% parempaa
- harre
Joo kuulostaa hurjalle, mutta kannattaako tosiaan kokeilla tai vaihtaa tollaset öljyt?
- petu
yx vaihtoehto on vaihtaa auton öljyt tilalle......tai laittaa "ohjausiskari lisäx" eli ohjausvaimennin
- moottoripyörään
tarkoitetut öljyt, joita myydään moottoripyöräliikkeissä. Iskunvaimentiin laitetaan iskunvaimenninöljyä, ei autoöljyä. Ruohonleikkuriin taas ruohonleikkuriöljyä ja moottorikelkkaan moottorikelkkaöljyä. Se on kuulkaa tarkkaa puuhaa tämä öljyjen kanssa tuhraaminen. Voit myös laittaa tavallista 10W-30:stä, mutta voitko olla sen jälkeen varma, että öljyssä olisi huomioitu vain ja ainoastaan moottoripyöräkäytössä tarvittava superhyperlisäaineistus.
- Jupe .
Mä tein joskus seoksen jossa on puolet moottoriöljyä ja puolet hydrauliikkaöljyä. Se tais olla sae 50 öljyä, hydr. öljystä en muista mitä se oli.
No se oli vaan sellainen kokeilu, mutta useamman vuoden olen ajanut ja hyvin on toiminut.
Nyt ajattelin vaihtaa ne. Ja jonkun tollaisen sotkun laitan sinne taas, ne on niin helppo vaihtaa jos ei sotku toimi halutulla tavalla. Vaan luulen että toimii. - ms6666
Hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paljonko yamaha 87vm 750cc iskareiden öljymäärä on kun ne vaihdetaan. en löydä mistään tietoa ja tarkkaa määrää kun koitan tätä nettiä selata.. APUA
- mp seniori
http://gamma.nic.fi/~aekola/tekniikka.htm#stefa
Tuolla on ohjeentynkää 80-luvun jammuille..
- laskutaitoinen
Vastasit yhdeksän (9) vuotta vanhaan viestiin.
Olisiko ollut fiksumpaa aloittaa uusi viesti?
Olisit todennäköisesti jo saanut vastauksen ongelmaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379