Astianpesukoneen kanssa ongelma

Anonyymi-ap

Meillä on n. vuoden vanha astianpesukone. Ei ole mitenkään halvimmasta päästä jos nyt ei kaikkein kalleinkaan. Alusta asti ongelmana on ollut, että jostain syystä astiat haisevat ikävälle pesun jälkeen. Hajua ei aina välttämättä huomaa heti, mutta kun juomalasia myöhemmin käyttää lasista nousee voimakas, todella epämiellyttävä haju. Vertaisin sitä lähinnä märkään koiraan 🤢
Kaikkea on koitettu. Kone on puunattu läpikotaisin, tiivisteet pyyhitty. On pesty kaikkein kuumimmilla ohjelmilla, käytetty kaupan koneenpuhdistusaineita, etikkaa, soodaa jne jne. On otettu heti koneesta pois sekä annettu jäähtyä koneessa. Mikään ei auta. Oletko törmännyt vastaavaan ongelmaan ja löytänyt siihen ratkaisua?

5

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samsung? Nehän kuulemma homehtuu sisältä, eli putket, letkut, pumput yms. Vaihtoon.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        Pöh. Mikään tiskikone tuskin homehtuu sisältä, jos sen pitää puhtaana, eli ajaa välillä koneenpuhdistusohjelman ja puhdistaa myös suodattimet ja suihkuvarret. Kannattaa käyttää niitä koneenpuhdistustabletteja myös. Muutenkin jos konetta käytetään on aika vaikea uskoa sen nyt sentään homehtuvan vaikka toki puhdistamaton konehajahtaa jos sinne on jäänyt seisomaan kaikenlaisia jämiä.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­­N­­y­­m­f­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18028874v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jos olet tosiaan putsannut konetta aina välillä niin kannattaa vaihtaa toiseen tiskikonetablettimerkkiin. Itselläni on tuota tapahtunut joskus, mutt vain tiettyjen tablettien kanssa. En nyt valitettavasti muista minkä tablettien kanssa tota on tapahtunut. En nyt tarkota mitään hajusteita vaan ennemminkin ongelmaa on ollut joidenkin hajustamattomien tablettien kanssa mutta niidenkin kohdalla vain joidenkin tiettyjen.

      Kaikki tärkeintä on kuitenkin muistaa puhdistaa kone aina välillä, vähintään sillon kun kone sitä pyytää mutta mielellään muullonkin toki. Kannattaa käyttää niitä koneenpuhdistustabletteja ja kannattaa myös muistaa putsata ensin koneen suodattimet ja suihkuvarret. Sitten vielä koneen puhdistus päälle.

      Ei myöskään kannata jättää pestyjä tiskejä lojumaan koneeseen päiväkausiksi.

      Mutta tosiaan kokeile vaihtaa pesutabletit toiseen, itselläniainakin se on auttanut tuohon sun ongelmaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe