Saako kukaan ajokorttia, kun menee paikalliseen autokouluun?
Kysynpä vasn tätä
2
595
Vastaukset
- Anonyymi
Mun autokouluaikoina teoriatunneilla oli useampia ulkomaalaisia jotka eivät ilmeisesti juuri suomea osanneet.. Joka kerta, kun opettaja kysyi heiltä jonkin kysymyksen, vastauksena oli hiljaisuus tai jotain mongerrusta tyyliin en ummarra. Välillä olen miettinyt, mahtoivatko saada ajokortin ja jos saivat, niin miten?
Ei varmaan sama autokoulu josta kysellään, mutta aikoinaan toimi ainakin kokkola - kaustinen - veteli -akselilla - Anonyymi
Hai sie kaustinen. Mies ja Rainer ollaan muuttamassa Kaustisen. Onko kellään myydä talo tai mökki. Käsiraha Rolex kultakello ja joka kuukauden erä tulee varmasti. Pankki ei lainaa kun ovat rasistei. Töitä oon kova tekee ja Rainer kans. Ei mitään niin virallista mutta maksu tulee varmasti. Ristijärvelt ollaan muuttamas. Siellä meiltä kysytään pimeit pulloi koko ajan. Eihän me mitään rokarri olla. Kunniallisii kansalaisii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627