50 + kiinnostus

Anonyymi-ap

Kiinnostukseni muita naisia kohtaan on lisääntynyt, pitääkö olla huolissaan vai hyvillään?
Olen yli 50v nainen ja aviossa miehen kanssa.

12

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmaan erityisesti kumpaakaan. Pitkissä suhteissa tulee väistämättä ihastuksia muihin ihmisiin, riippumatta ihastuksen kohteen sukupuolesta oleellista on kuinka niihin suhtautuu ja miten toimii.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18029029v

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ikä tuo viisautta kuunnella itseään ja olla rehellinen itselleen

    • Anonyymi

      Kohta viisikymppisen näkökulmasta. En tekisi muutoksia, jollei nykyinen suhde mättäisi. Kiinnostuksia voi mennä ja tulla ja turha tarttua, jollei ole sen suurempaa tunteen paloa. Eri asia taas, jos ymmärtää olevansa mh lesbo. Sulla on ilmeisesti yleistä kiinnostusta, eikä tunnetta määrättyä naista kohtaan. Mh lesbot usein rakastuu palavasti naiseen ja siitä lähtee elämänmuutos pakon sanelemana, kun ymmärtää vasta mitä rakkaus on. Vaikeita tilanteita jos on lapsia ja vaikkei olisikaan, puoliso kuitenkin huomioitava. Toiset jää elämään kämppiksen elämää, itse punnittava tilanteen mukaan.

    • Anonyymi

      Tuo on sellainen asia, josta keskustellaan puolison kanssa. Sä voit siirtyä vaikka tuonne biseksuaalien puolelle, sovit ehkä paremmin sinne.

    • Anonyymi

      Vähän samoilla linjoilla kolmannen kirjoittajan kanssa. Ehkä tilanne olisi pohtimisen arvoinen, jos tosissasi olisit ihastunut tai rakastunut naiseen. Silloin varmasti pitäisi miettiä mitä tulevaisuudessa haluat ja tehdä nopeampia päätöksiä. Yleinen kiinnostuksen herääminen on tervettä minäkuvan laajenemista ja kykyä tunnistaa itsessään ja elämässä uusia puolia. Nauti tunteesta. Olet löytänyt jotain minkä moni itseltään kieltää tai sivuuttaa. Katsoisin rauhassa mitä aika tuo eteen.

    • Anonyymi

      "Jos siihen kannattaa ryhtyä, siihen kannattaa panostaa". Olen sillä kannalla, ettei rajallista aikaansa ja energiaansa kannata hajottaa joka suuntaan. Pitkä liitto on arvokas ja haluttu päämäärä, eikä sitä ole syytä rikkoa heppoisin perustein. Joskus niin kuitenkin käy ja silloin on pohdinnan paikka, mitä seuraavaksi. Jos rakkaus iskee kuin metrinen halko ja näkee eläneensä valheessa, on syytä vähintään vakavaan keskusteluun aviosiipan kanssa. Mielijohteiden perässä en lähtisi juoksemaan, eikä sitä varmasti arvosta myöskään mielijohteen kohde.

    • No, tuo on ehkä pikkusen hankala kysymys, mutta näemmä oot saanut jo monta hyvää vastausta/pohdintaa tähän.
      Mitä sitä nyt sitten pitäisi olla. Etköhän tuon parhaiten ite tiiä, jotta mimmosia tunteita ja fiiliksiä se lisääntynyt naisten ihastelu sulle tuottaa 😉
      Et kertonut missä jamassa suhteesi mieheen on, etkä sitä, onko tämä kiinnostus naisiin kuitenkin sulle suhteellisen uusi juttu vai onko se jo kauan sitten alkanut ja koko ajan vahvistunut...
      Mulla on ollut tiedossa jo aikasessa vaiheessa, että voin ihastua/tykästyä myös naisiin. Mun nuoruudessa ei puhuttu kuitenkaan semmosista kun biit, joten "päädyin" heteroksi.
      Nyt vanhemmalla iällä naisiin ihastumiset on kuitenkin iskeneet semmosella voimakkuudella ettei niitä tunteita oo voinut enää lakasta maton alle. Kaikenlaisia tunteita ja fiiliksiä on kyllä läpi käyty. Nyt teen eroa avoliitosta ja se tuottaa tuskaa, vaikka se on ainut oikea ratkaisu tässä omassa tilanteessa, jossa rakkaus, romantiikka, erotiikka ja kaikki muukin on aikaa sitten suhteesta kuollut. Sinnitelty on vääristä syistä.

      • Anonyymi

        Oletko eroamassa? Mä asun vielä saman katon alla lasten vuoksi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko eroamassa? Mä asun vielä saman katon alla lasten vuoksi...

        Olen, itseni ja muidenkin vuoksi. Tilanteet menivät aina vain vaikeammiksi saman katon alla, eikä kellään taatusti ole ollut hyvä olla. Moni kai asuu lasten vuoksi. Niin mäkin pitkään, mutta uskoisin, että tämä oli nyt oikea vaikkakin kipeä ratkaisu.


    • Anonyymi

      Ap, miten tämä kiinnostus ilmenee? Yleisellä tasolla? Vaiko tiettyä kohdetta kohtaan? Voisiko olla kyse vain jonkinlaisesta ihailusta toisia kohtaan vai aidosti ihastumisen tai seksuaalisen viehättymisen tunteita? Tulee mieleen, että etsitkö jännitystä suhteeseen vai oletko kokenut syvempää yhteyttä tai miettinyt millaista olisi oikeasti olla suhteessa naisen kanssa? Aloitus on vähän ympäripyöreä ja ulkopuolisten tai lesbon on vaikea siihen sanoa juuta tai jaata. Sinä itse tiedät paremmin.

    • Anonyymi

      Komppaan edellisiä. Odota ja tunnustele rauhassa. Pitkää liittoa ei kannata rikkoa hetken mielijohteesta. Katso miltä vaikka parin vuoden päästä tuntuu. Ehkä naiset on unohtuneet tai huomaat kiinnostuksesi olevan omien kehityskohteiden käsittelyä. Tai sitten tulee yksi nainen ja kääntää maailmasi ylösalaisin, toteat olevasi myöhäänherännyt ja se on menoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe