Neptun ja Cocor

tietoa??

Kertokaa Neptunista ylipäätänsä ja siisteydestä. Mitä siellä uskaltaa syödä? Cocorista jos joku on ollut niin voisi kertoa hieman :)

4

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • permanentti

      hei mitä haluaisit tietää? Otin muuten viime vuonna hotellissa spriraali-permanentin maksoi jotain 20 euroa pitkiin hiuksiin. Onnistui hyvin.

    • ulk0suomalainen

      Itse olen kyseissä hotellissa ollut kaksi kertaa, ennen restaurointia ja jälkeen sen. hotelli on hyvinkin korkea tasoinen, siisti, palvelu pelaa.ehdottomasti paras neptunin alueella. Itse en tiedä minkälainen ravintola hotellilla on. sijainti on mitä mahtavin ei sijaitse ihan "keskustassa", hotellin takaa löytyy minun mielestä paras rantaosuus... josta myös löytyy kaksi hyvää ravintolaa, siellä kannattaa maistaa keittoja, salaatteja, ihan mitä vain.. muutenkin ruoka on kohtalaisen hyvää muuallakin, ehdottomasti kannattaa kokeilla erikoisuuksiakin.palvelu ei ole aina ihan priimaluokkaa ravintoloissa, saattaa vielä löytyä paikkoja jossa englantia ei puhuta hyvin. valitettavasti neptuninkin ennen niin rauhaisa meno on vaihtumassa massaturismin hälyyn, ennen sai rannalla olla rauhassa, ainakin ennen paikallisten kesälomia...

      • Elokuussa mennään

        29.7 siis mennään.


      • june

        Cocorin kommenteista olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, mutta palvelun tasosta aika lailla toisella kannalla. Tulimme sunnuntaina viikon lomalta ja hotellimme oli Cocor. Saattaa toki johtua aikaisesta ajankohdasta, mutta meillä palvelu pelasi todella hyvin joka paikassa. Englanti saattoi hieman takellella, mutta aina tulimme ymmärretyksi eikä auttamisen halusta voi romanialaisia syyttää. Tekisi terää suomalaisille tarjoilijoille mennä tsekkaamaan miten hommia hoidetaan! Juokseva tarjoilija ei ollut mitenkään poikkeus ja hymyä riitti joka tilanteeseen.

        Pikku vinkkinä heitän (usean baarin) vessojen tason -tai tason puuttumisen tarkemmin ajatellen- johon kannattaa varautua pitämällä paperia taskussa eikä kosteuspyyhkeetkään haitaksi ole :) Siisteissäkään ravintoloissa ei välttämättä ole kuin yksi vessa ja harvemmin paperia. Voi vain kuvitella tilannetta varsinaisen sesongin aikaan, n.150 asiakaspaikkaa ja tasan yksi vessa... Äläkä ihmettele kun haeskelet vessaa ja baarimikko lähtee saattamaan sinua n.100m'n päässä olevaan yleiseen vessaan.

        Tuota wc-ongelmaa lukuunottamatta kaikki sujui loistavasti ja voin todella lämpimästi suositella Romaniaa matkailumaana. Kävimme omatoimimatkalla junalla Bukarestissa ja se toi mukavaa vaihtelua löhöilyyn.

        Olet valinnut tasokkaan hotellin jossa kaikki toimii ja voit huoletta viettää antoisan loman. Ei muuta kun hauskaa lomaa!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe