Vaikea päättää, vähäinen käyttö, kotona wi-fissä, kaikissa jtn.. paremmin kuin muissa.
Dot vs Moi vs Dna Prepaid
16
512
Vastaukset
- Anonyymi
Moi rajaton 4 G Alk. 22€ onko noussut taas, näin mainos väittää
- Anonyymi
Saa kaksisatasen ja 4€ maksimi puhelut ja SMSät😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kaksisatasen ja 4€ maksimi puhelut ja SMSät😀
Hirmu kallis, dna super prepaid tai dot parempi vaihtoehto kohtuu käyttäjälle.
- Anonyymi
Rento 4G 15€ heheheheh 8Gt heheheheheheheh suuri jymäytys
- Anonyymi
Oli näköjään vaihtunut. Nykyisin 300 meganen 22 ja siihen päälle maksimissaan 4 € puhelut ja SMSät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli näköjään vaihtunut. Nykyisin 300 meganen 22 ja siihen päälle maksimissaan 4 € puhelut ja SMSät.
Selvisi miksi näin vanhat hinnastot🙁 Kun avasin Moin sivut kännyn selaimella niin näytti vanhan sivun jostain välimuistista,🙁
- Anonyymi
18 euroa/kk..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rento 4G 15€ heheheheh 8Gt heheheheheheheh suuri jymäytys
Tuo on ruhtinaallisesti dataa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirmu kallis, dna super prepaid tai dot parempi vaihtoehto kohtuu käyttäjälle.
Itselläni DNA Super Prepaid:) Moilla ei vieläkään kuulema toimi VoWiFi:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni DNA Super Prepaid:) Moilla ei vieläkään kuulema toimi VoWiFi:(
Täällä dna super prepaid ja telia prepaid, moi tuli ahneeksi kannattaa unohtaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä dna super prepaid ja telia prepaid, moi tuli ahneeksi kannattaa unohtaa..
Itselläni tällä hetkellä DNA Super Prepaid ja Saunalahden Prepaid. DNA Prepaidissä ladattuna 2 kertaa 90 vrk paketti (64,90€). Saunalahden Prepaidillä käytän välillä. Katsotaan mitä teen kun paketit käytty. Lataanko 5G paketin vai siirränkö laskutettavaksi 5G liittymäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni tällä hetkellä DNA Super Prepaid ja Saunalahden Prepaid. DNA Prepaidissä ladattuna 2 kertaa 90 vrk paketti (64,90€). Saunalahden Prepaidillä käytän välillä. Katsotaan mitä teen kun paketit käytty. Lataanko 5G paketin vai siirränkö laskutettavaksi 5G liittymäksi?
Otan 5G liittymän vain kun mikään muu ei toimi, ihan humpuukia puhelimessa ja toimivassa GG mokkulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan 5G liittymän vain kun mikään muu ei toimi, ihan humpuukia puhelimessa ja toimivassa GG mokkulassa.
Oon kuullut tuon jo useasti joko sulta tai joltain muulta :) Puhelin 5G (Xiaomi Mi 11i). Odotan että tulee vielä SA 5G verkot niin tulee viipalointi, puhe 5G yli (VoNR). Toivottavasti tulee joskun vähänajan päästä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kuullut tuon jo useasti joko sulta tai joltain muulta :) Puhelin 5G (Xiaomi Mi 11i). Odotan että tulee vielä SA 5G verkot niin tulee viipalointi, puhe 5G yli (VoNR). Toivottavasti tulee joskun vähänajan päästä :)
Vielä unohtui pienempi ping:)
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984