Volkswahen keskeyttää sähköautojen tuotannom.
Volkswagen keskeyttää kahden sähköautomallin tuotannon – tässä syy https://www.is.fi/autot/art-2000009882870.html
Volkswagenin sähköautot eivät mene kaupaksi.
13
241
Vastaukset
- Anonyymi
Isommat mallit myy oikein hyvin ja niissä on tietenkin parempi kate.
- Anonyymi
Resuja Volkswageneita ostetaan vain Saksassa, eikä pian enää sielläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resuja Volkswageneita ostetaan vain Saksassa, eikä pian enää sielläkään.
Saksalaiset ostavat Tesloja, eivät Volkswageneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset ostavat Tesloja, eivät Volkswageneita.
Ostavat Volkkareita, mutta niitä isompia malleja, kuten ID 4 ja ID 5 ja jatkossa myös ID 7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostavat Volkkareita, mutta niitä isompia malleja, kuten ID 4 ja ID 5 ja jatkossa myös ID 7.
Eipä sitten näy Saksan tilastoissa, joissa Tesla vie ja muut vikisee.
- Anonyymi
On se hyvä että edes joku malli jotain myy ettei kaadu vielä eeuun syliin, konsernin historia kun on mitä on! Rohkeat vielä voi ostaa. Toivottavasti kiinalaiset ostaa koko ongelman.
- Anonyymi
Hihii, että sinä jaksat nolata Toyotan omistajia monta kertaa päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, että sinä jaksat nolata Toyotan omistajia monta kertaa päivässä.
Volsumyyjäkö siellä ongelmissa? Miten se Toyota nyt liittyy volsun ongelmiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volsumyyjäkö siellä ongelmissa? Miten se Toyota nyt liittyy volsun ongelmiin?
Voi se vähän liittyäkkin jos melkein 2,5 miljoonaa ostajaa on enemmän. Se piirtää, kellä on liitua!
- Anonyymi
Ostan kyllä saksalaisen auton, en ainakaan kiinalaista.
- Anonyymi
Eikös se ag valmista kiinassakin "saksalaisia"?
- Anonyymi
Sulkisivat vaan lopullisesti koko roskan, ala-arvoisia laitteitta.
- Anonyymi
Totuus tässä on se että VW valmistaa näitä malleja myös kiinan tehtaillaan, eivätkä ne mene siellä enää kaupaksi kun sikäläiset ostaa laadukkaampia kiinalaisia sähköautoja. Kiinassa valmistettu VW on halvempi, joten tuodaan ne eurooppaan myyntiin niin saadaan parempi kate.
Mikäshän gate tästä vielä tuleekaan? Ja just oli dieselgate...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro606700Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3573734Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1542013- 1331812
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu731743Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i1391361Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2901262Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata87936Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?111863Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis95852