"Paras Toyota ikinä" sanoo Harri Salo,
https://www.youtube.com/watch?v=RbUgS5PDin0
Toyota bZ4X , vihdoinkin kelvollinen sähköauto uudella softalla.
41
660
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on vielä kehitettävää useimpiin kilpaijoihin verrattuna latausnopeudessa, ifotainmentin käytettävyydessä ja huoltoväleissä. Olisi houkutteleva sähköauto 10000€ halvempana. 55000€:lla saa paljon paremman kun valitsee toisen merkkisen.
- Anonyymi
Infotainmentin!
- Anonyymi
Onneksi tuo Harri Salo on asiantuntija, mutta sinä et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tuo Harri Salo on asiantuntija, mutta sinä et.
Et sitten kuunnellut tarkalla korvalla mitä Harri Salo sanoi. Vai oliko niin vahvat tojosuodattimet päällä, että jäi suurin osa informaatiosta tavoittamatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten kuunnellut tarkalla korvalla mitä Harri Salo sanoi. Vai oliko niin vahvat tojosuodattimet päällä, että jäi suurin osa informaatiosta tavoittamatta?
Kyllä. Kehui tämän hetken parhaimmaksi sähköautoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kehui tämän hetken parhaimmaksi sähköautoksi.
Ja missähän kohtaa noin tapahtui ja miltä osin paras?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tuo Harri Salo on asiantuntija, mutta sinä et.
Elä lässytä harri salo ei ole mikään asiantuntija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kehui tämän hetken parhaimmaksi sähköautoksi.
Joo haukku auton aivan susi surkeaksi EI VIELÄKÄÄN AKUN LÄMMITYSTÄ KESÄLLÄ 290 KM TALVELLA 200KM SUSI PASKA KOKO AUTO EI SOFTAUKSELLA MITÄÄN MERKITYSTÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kehui tämän hetken parhaimmaksi sähköautoksi.
Ei kehunut parhaaksi sähköautoksi vaan parhaaksi Toyotaksi! Et siis kuunnellut kunnolla tai sinua häiritsee tojouskon vaikutuksesta kehittynyt selektiivinen kuulo tai et ymmärrä puhuttua kieltä.
- Anonyymi
Toyotaan voi aina luottaa !
- Anonyymi
Kehitys kehittyy, BZ4X seuraava versio on vielä nykyistäkin parempi. Onneksi autossa on kunnon ohjainlaitteet ja perinteiset nappulat eikä ole lähdetty VW käyttämien hiplailunäppylöiden tielle.
- Anonyymi
Hauska avaus. Subaru antoi Toyotalle osaamistaan ja Toyota pilasi sen surkealla sähköisellä tekniikallaan. Ei ole akkujen lämmitystä, pikalataus on edelleen huonolla tasolla ja range onneton tuon hintaiseen autoon. Olisiko seuraava versio jo kelvollinen ympärivuotiseen ajoon ja hieman pidemmällä rangella, sillä kuka tarvitsee noin isoa autoa kun kesälläkään ei pääse 300 km enempään.
- Anonyymi
Motarinopeuksilla kesälläkin max. 200. 130 km/h lasissa180 km. Sitten tunti latausta, kahvia ja burgereita. Sama taas 180 jälkeen. . Ei ihme, että sähköautoilijat ovat lihavia.
- Anonyymi
Olikos tässä se upea ominaisuus, että softan lataus kestää aina jokaisen käynnistyksen yhteydessä kuin Paluu Tulevaisuuteen tyyliin, eli minuutti tolkulla?
- Anonyymi
Testin mukaan Toyotalla 1000 km taittui nopeammin kuin Teslalla. On se jo aika hyvä vaikka eihän Tesla mikään maastoauto olekkaan.
- Anonyymi
Mistähän tuollaisen testin löytää? Toyota pitää ladata 3-4 kertaa ja Tesla kerran ja Teslan pikalataus on kovin paljon nopeampi.
- Anonyymi
Millä toyotalla missä milloin kerro nyt ihmeessä sähköautolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän tuollaisen testin löytää? Toyota pitää ladata 3-4 kertaa ja Tesla kerran ja Teslan pikalataus on kovin paljon nopeampi.
Mistä tuollaisen testin löytää että Teslan pikalaus on nopeampi kuin BZ4X:n ?
- Anonyymi
Paras sähkö Toyota, mutta vain siksi kun on ainoa.
- Anonyymi
Täydellä latauksella pääsee 300km ja sitten kolmella tai neljällä pikalautauksella matkan varrella, niin voit päästä Hangosta Nuorgamiin, eli taukoja saa pitää ihan kivasti. Toyotan on osannut tehdä siis marketti käynteihin sopivan ison nelivetoisen neljännesmaasturin jolla uskaltaa ajaa parkkihallin ramppiin ja vanhus pääsee nousemaan ylös ihan kivasti, tosin vaaleat istuimet ei anna anteeksi jos Tena valskaa.
- Anonyymi
Niin jos ajaa 130km todellista kuten tuossa Norja-jutussa.
Normaaleilla nopeuksilla pääsee vähemmällä lataamisella.
Akun koko on taktinen valinta, ei osaamisasia. Se että softat ei toimi kuten konsernituotteissa on osaamattomuutta. Akun koko valitaan mutta softan toimimattomuutta ei. - Anonyymi
Toyotaan ei saa edes reisituen jatkoja penkit tehty pers jalkasille japanilaisille ei ole ikinä saanu edes lisä varusteena toyota NYT ON VUOSI 2023.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos ajaa 130km todellista kuten tuossa Norja-jutussa.
Normaaleilla nopeuksilla pääsee vähemmällä lataamisella.
Akun koko on taktinen valinta, ei osaamisasia. Se että softat ei toimi kuten konsernituotteissa on osaamattomuutta. Akun koko valitaan mutta softan toimimattomuutta ei.Eikös tuossa ole ongelmaa softan latautumisessa joka kestää joka kerta järjettömän kauan kun autolla pitäisi lähteä liikkeelle. Taitaa vanha Pentium olla liian hidas?
Ajatella kuinka kallis tuo kökkö olisi jos siihen saisi auton tyyliin ja kokoon nähden järkevän kokoisen akun ja rangen. Nyt auto maksaa 55.000 euroa ja käytännön range on kesäolosuhteissa 300km ja talvella 200km.
Konserni on päivittänyt softansa aina ja aikaa sitten. Softassa on se hyvä puoli, että ne päivitetään usein jopa etänä tai huoltojen yhteydessä ja ongelmat poistuu ja usein on kuitenkin pieniä ja mitättömiä juttuja. Toista on Toyotan ongelmat, joita ei saa poistettua mitenkään tai helpot vaatii erillisiä korjaamokäyntejä yhtenään. Toyotaa kutsutaan autopiireissä "takaisinkutsujen prinsessaksi", aina jotain pientä sutinaa meneillään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaan ei saa edes reisituen jatkoja penkit tehty pers jalkasille japanilaisille ei ole ikinä saanu edes lisä varusteena toyota NYT ON VUOSI 2023.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
"maastoauto" ja vaaleat penkit, mahtava valinta.
- Anonyymi
Tässä huomaa toyota pellejen älykyyden tiedon mitä niillä on autoista harri salo ei ole mikään auto insinööri eikä autojen päivittäinen testaaja.Toyota pellet .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
” Tässä huomaa toyota pellejen älykyyden tiedon mitä niillä on autoista harri salo ei ole mikään auto insinööri eikä autojen päivittäinen testaaja.Toyota pellet .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa”
? Ei taida olla korvien välistä läheskään terve tämä tapaus. Varma olen kyllä ettei ole ajokorttia saati autoa. Kaikkea se leipä elättää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tässä huomaa toyota pellejen älykyyden tiedon mitä niillä on autoista harri salo ei ole mikään auto insinööri eikä autojen päivittäinen testaaja.Toyota pellet .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa”
? Ei taida olla korvien välistä läheskään terve tämä tapaus. Varma olen kyllä ettei ole ajokorttia saati autoa. Kaikkea se leipä elättää.Kerro miksi ei, kerro miksi ei ajokorttia, leipä on hyvää sitä syöt sinänäkin ja paskot ja hyvin elättää kun katsoo vuosi tuloja.haaaaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tässä huomaa toyota pellejen älykyyden tiedon mitä niillä on autoista harri salo ei ole mikään auto insinööri eikä autojen päivittäinen testaaja.Toyota pellet .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa”
? Ei taida olla korvien välistä läheskään terve tämä tapaus. Varma olen kyllä ettei ole ajokorttia saati autoa. Kaikkea se leipä elättää.Hihii !
- Anonyymi
Vain paras on kyllin hyvää, siksi Toyota BZ4X.
- Anonyymi
Solterra on 5000 EUR halvempi !
- Anonyymi
Jos tuo on paras Toyota ikinä, niin kuinka paskoja kaikki muut on?
Taisi tuo "paras Toyota ikinä" lausahdus on Toyotan omapojan omaa tulkintaa. - Anonyymi
Kaikki Toyotat aiheuttavat kauheaa kateutta nykyään, miksi on näin?
- Anonyymi
Tottahan tuo, paras Toyota ikinä. Ei hän kuitenkaan vertaa sitä muihin merkkeihin tai sähköautoihin.
- Anonyymi
Hihihiii ... kyllä vertas kaikkiin muihin ja kehui että BZ4X on hyvä ajettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihihiii ... kyllä vertas kaikkiin muihin ja kehui että BZ4X on hyvä ajettava.
Kyllä harri pisti toyotan sinne ei jatkoon EI EDES AKUN LÄMMITYSTÄ JOKA SUOMEN TALVESSA EHOTON EI SAA EDES SOFTAAMALLA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ON MINUN SÄHKÖ AUTOSSA.HI
- Anonyymi
Tällä Harri Salolla ei ole minkäänlaista autoalan koulutusta, on vain ryhtynyt "asiantuntijaksi" ja niitähän meillä riittää joka lähtöön, on pyyhkeiden vaihdon asiantuntijoitakin niin miksei siihen joukkoon Harri Salokin mahdu.
- Anonyymi
Tiedoksi vaan että Harri on auto-ja kuljetusalan diplomi-insinööri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi vaan että Harri on auto-ja kuljetusalan diplomi-insinööri.
Eipä vaikuta siltä.
Harri Salo itse sanoo osaamisalueekseen:
"Luova ja intohimoinen tekninen asiantuntija suunnittelun, mekaniikan, optiikan, elektroniikan ja ohjelmistojen yhdistämisessä vaativissa ympäristötuotteissa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä vaikuta siltä.
Harri Salo itse sanoo osaamisalueekseen:
"Luova ja intohimoinen tekninen asiantuntija suunnittelun, mekaniikan, optiikan, elektroniikan ja ohjelmistojen yhdistämisessä vaativissa ympäristötuotteissa."Minun osaamisalue on naiset, vaikka ole fysiikan tohtori, joten kyllä näitä osaamisalueita voi jokainen ilmoitella,
- Anonyymi
Toyota korjasi sähköautonsa mokat.
Lappiin sillä ei vieläkään pääse pysähdyksittä, mutta jaksaako sinne kukaan muukaan ajaa ilman taukoja?
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/e397c9e5-da21-499e-baf1-e183aa18c598 - Anonyymi
KonsonanttiToyotaa rekisteröitiin syyskuussa huikeat 23 kappaletta, ollen rekisteröintilastoissa 30:s.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859