Onko Olivian kiusaaja jo linnassa

Anonyymi-ap

Paikka johon kiusaaja kuuluu.

35

3294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Julkaista saisi kuvan ja nimen.

    • Anonyymi

      Ja vanhempien nimet kanssa jotka kasvattavat tälläisiä kiusaajia.

      • Anonyymi

        Sukulaiset julki 5:n sukupolven ajalta, kuolleet siirrettävä pois hautausmaalata.


      • Anonyymi

        Just näin, vanhemmat kun osoittavat sormella nuoria niin oman käden peukalo osoittaa ihteään


      • Anonyymi

        Uskonto esiin kiusaajien uskonto


    • Anonyymi

      Miten hautausmaalataan?

    • Anonyymi

      Telkkarissa eilen tuli Loikkasen ohjelmassa juttu tästä, kiusaajat ansaitsee kovan rangaistuksen, oikein vihaksi pisti.

    • Anonyymi

      Sillähän se on tälläistä kun ei enää saa lastansa kurittaa, niin kuin ennen vanhaan. Kyllä silloin oli penskat erilaisia. Kunnioitettiin aikuisia. Nyt joudut ongelmiin kun pikkasen tukistat penskaasi.
      Ja nyt on vielä, myös tullut someen. Kuinka kuvataan nuorten tekemiä pahoinpitelyjä. Eikö niitä kakaroita saada vastuuseen. On se maailma hullu paikka.

      • Anonyymi

        Ja arvatkaahan millaisia nämä vapaasti kasvaneet, curling-vanhempien lapset ovat työpaikoilla? Mitkään säännöt eivät heitä koske, änkytetään vastaan, ollaan laiskoja, kun työnantaja on se kaiken pahan alku ja juuri. Joku tolkun kansalainen olisi tyytyväinen, jos saa työn tällaisessa kylässä, joissa niitä ei edes ole liikoja.


      • Anonyymi

        Ne kuritetut lapset sitten lyö toisia lapsia siitä kurittamisesta


    • Anonyymi

      Nimiä vaan esille.

      • Anonyymi

        Uskonto esiin pojilta jotka oli kiusannut


    • Anonyymi

      Aiheuttaa vanhemmille ongelmia tämä tapaus.

      • Anonyymi

        Mikä tapaus?


      • Anonyymi

        Kyllä on häpeällistä vanhemmille.


      • Anonyymi

        KIUSAAJIEN VANHEMMILLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIUSAAJIEN VANHEMMILLE

        Ei sul taida elää enää vanhemmat!


    • Anonyymi

      Koulukiusaaminen on lisääntynyt todella runsaasti viimeisten vuosien aikana. Koulut voimattomia ratkaisemaan kasvavaa ongelmaa (=haluttomia ja munattomia) 1970-luvulla asiat hoidettiin toisin ja aivan heti.

      Kuria kouluihin jopa aivan lain harmaalle rajalle mennen. Kyllä keinoja on, kun löytyy tekijöitä.

    • Anonyymi

      Selvästi pääministeri ainesta

    • Anonyymi

      Olin koulukiusattu Ämmänsaaren ala sekä yläasteen kouluissa, aikaa on kulunut yli 50 vuotta. Sama kiusaaminen jatkuu edelleenkin. Loppuuko koskaan, eipä taida !

      • Anonyymi

        Kuka sinua nyt kiusaa? Laitetaan loppu sille.


      • Anonyymi

        Mikä uskonto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua nyt kiusaa? Laitetaan loppu sille.

        Verottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottaja

        Persut pelastaa ja verottaja lopettaa kiusaamisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä uskonto

        Kommunismi jonka sain äidin maidon mukana.


    • Anonyymi

      kaikki vastuuihmiset katsoo muualle kun lapsia kiusataan !

      MIKSI ?

      • Anonyymi

        Kyllä me katsotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me katsotaan.

        Kiusaajat on päästään vialla. Jonnekin hoitoon ne kuuluisi. Itse olin lievästi koulukiusattu. Syynä oli se että pyrin aina saamaan kaikista tenteistä parhaan arvosanan. Kotioloiltani olin keskitasoisen varakkaasta piiristä Luulen että kateus oli syynä siihen että pari kaveria kiusasi minua.
        En välittänyt mitään, kohtelin heitä kuin heitä ei olisi olemassakaan En edes tervehtinyt enkä puhunut heille mitään Kiusaaminen loppui sitten.
        Vuosia myöhemmin kuulin että he molemmat olivat joutuneet myöhemmin psykiatriseen sairaalaan. Syynä vaikea masennus. Olivat joutuneet lääkitykselle ja kuulemma kumpikaan ei ollut oikein toipunut enää masennuksestaan kunnolla.
        Mielessä kävi että ehkä se koulukiusaaminen oli molemmilta ensimmäinen oire tulevasta vakavasta sairaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaajat on päästään vialla. Jonnekin hoitoon ne kuuluisi. Itse olin lievästi koulukiusattu. Syynä oli se että pyrin aina saamaan kaikista tenteistä parhaan arvosanan. Kotioloiltani olin keskitasoisen varakkaasta piiristä Luulen että kateus oli syynä siihen että pari kaveria kiusasi minua.
        En välittänyt mitään, kohtelin heitä kuin heitä ei olisi olemassakaan En edes tervehtinyt enkä puhunut heille mitään Kiusaaminen loppui sitten.
        Vuosia myöhemmin kuulin että he molemmat olivat joutuneet myöhemmin psykiatriseen sairaalaan. Syynä vaikea masennus. Olivat joutuneet lääkitykselle ja kuulemma kumpikaan ei ollut oikein toipunut enää masennuksestaan kunnolla.
        Mielessä kävi että ehkä se koulukiusaaminen oli molemmilta ensimmäinen oire tulevasta vakavasta sairaudesta.

        Yleisempää on persoonallisuushäiriöt, esim narsismi jolloin tekijät eivät kadu, saati mieti tai masennu.
        Pahuuden alkujuureksi mainitaan usein kateus. Kateus on kiusaajan ominaisuus. Mutta ne voi triggeröityä jos ne kuvittelee vaikka, että muilla on paremmin. Esim vaikka olisi iloinen, niille ei sitä tarvi näyttää vaan opetella nyrpeä ilme.
        Kiusaajat hakee aina reaktiota. Jos uhri näyttää pelokkaalta, se on kuin bensaa liekkeihin. Jo valmiiksi lannistuneen oloinen on helppo uhri. Haavoittunut on helpoin saalis.
        Kotona voi itkeä mutta jos menee johonkin, on oltava ryhdikäs. Kuljettava päättäväisesti. Googlatkaa jämäkkyys.
        Jos on terve itsetunto, pärjää paremmin. Jokaisella on paitsi oikeus myös velvollisuus huolehtia itsestä.
        Yläaste on rankkaa aikaa, mutta hyvät voi tähdätä lukioon, jonne useimmat kiusaajat ei pääse.
        Leijonaemo voisi ottaa lapsen vaikka kotikouluun tai muuttaa muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisempää on persoonallisuushäiriöt, esim narsismi jolloin tekijät eivät kadu, saati mieti tai masennu.
        Pahuuden alkujuureksi mainitaan usein kateus. Kateus on kiusaajan ominaisuus. Mutta ne voi triggeröityä jos ne kuvittelee vaikka, että muilla on paremmin. Esim vaikka olisi iloinen, niille ei sitä tarvi näyttää vaan opetella nyrpeä ilme.
        Kiusaajat hakee aina reaktiota. Jos uhri näyttää pelokkaalta, se on kuin bensaa liekkeihin. Jo valmiiksi lannistuneen oloinen on helppo uhri. Haavoittunut on helpoin saalis.
        Kotona voi itkeä mutta jos menee johonkin, on oltava ryhdikäs. Kuljettava päättäväisesti. Googlatkaa jämäkkyys.
        Jos on terve itsetunto, pärjää paremmin. Jokaisella on paitsi oikeus myös velvollisuus huolehtia itsestä.
        Yläaste on rankkaa aikaa, mutta hyvät voi tähdätä lukioon, jonne useimmat kiusaajat ei pääse.
        Leijonaemo voisi ottaa lapsen vaikka kotikouluun tai muuttaa muualle.

        Miten kiusaajat voi olla esim. Vanhusten "hoitajina" 😪 hoitoon he kuuluisivat!


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Kiusaajilla on päässä vikaa. Monilla sadistisia piirteitä. Saavat tyydytystä kun kiusaavat uhriaan systemaattisesti vuosikausia. Rehtori ja koulu ovat munattomia pellejä. Koulusta erottaminen määräajaksi kn yksi vaihtoehto jota kiusaajaa pelkäävät rehtorit eivät käytä. Suosittelen henkisen ja fyysisen väkivallan tapauksissa kuitenkin rikosilmoitusta. Se on aina tehtävä.

    • Anonyymi

      Kiusaajia suojellaan kouluissa. Kiusatun on vaihdettava koulua.

    • Anonyymi

      Tuomiot on liian lieviä eivätkä siksi toimi pelotteena.
      Seinäjoen murhaajatyttö ( murha, sillä teko oli suunniteltu) on jo tainnut vapautua. Samoin Koskelan kolme poikaa jotka tappoi Atson. Ovat vielä nuoria ja voi olla aivan hyvä elämä edessä.
      Jos kiusaajat ja ryöstelijät tietäisi että tuomiot voi olla pitkiä, voisi karsia edes jonkun. Suomi voisi ostaa vankipalvelut jostain toisesta maasta, jossa olisi astetta ankeampaa.
      Tehokkain rangaistus olisi että tekijät eristetään eikä niillä olisi lauman tukea enää.

      • Anonyymi

        Laittaa Siperiaan!


    • Anonyymi

      Kiusaajien ja heidän vanhempien sekä isovanhempien nimet ja kuvat vaan esille niin osaa edes varoa näitä yhteiskunnan syöpäläisiä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1383
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      887
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      803
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe