Riihimäen pyörä ja kumi Kontiontiellä 1970-luvulla tässä kaupungissa, mutta tietääkö kukaan omistajan nimeä?
Riihimäen pyörä ja kumi Kontiontiellä 1970-luvulla
9
486
Vastaukset
- Anonyymi
Muistaakseni Rahkola sukunimi, etunimeä en tiedä. Se oli muuten Kumi ja pyörä.
- Anonyymi
Sellaisen asian muistan, kun olin ostamassa polkupyörän sisärengasta, niin yläkerrassa oleva rouva huuteli alakertaan: "Reinhold, paljonko tämä sisärengas maksaa?"
- Anonyymi
Ei! mutta tekokermatehtaan johtaja oli pontinkara.
- Anonyymi
Olisko kuitenkin ollut Potinkara?
- Anonyymi
Oli komea jenkkifarkku omistajalla 70 luvulla, omistan nimeä en muista. Toisella puolella Kontiontietä oli muistaakseni Selman kioski, josta haettiin pennin nallekarkkeja
- Anonyymi
Kun talvella kävi siellä kioskilla ostoksilla, niin asiakaspalveluluukusta tuli tosi lämmintä ilmaa vasten kasvoja. Oli aika tehokas lämmitys siinä kioskissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun talvella kävi siellä kioskilla ostoksilla, niin asiakaspalveluluukusta tuli tosi lämmintä ilmaa vasten kasvoja. Oli aika tehokas lämmitys siinä kioskissa.
Se oli ihana kioski. Mahtaako kyseinen rouva olla vielä elossa? Kioski taidettiin purkaa 80-luvulla. Siellä oli hyvät valikoimat irtokarkkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ihana kioski. Mahtaako kyseinen rouva olla vielä elossa? Kioski taidettiin purkaa 80-luvulla. Siellä oli hyvät valikoimat irtokarkkeja.
Itse ostin koulumatkalla kioskista Cocktail nimisen lehden.
Kellarissa oli vertas jossa oli varmaankin sata mopoa, joita kävin ihailemassa, kun fyrkkaa ei ollut ostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2274841Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233550Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2692053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,101956Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31813
- 61767
- 176750