Riihimäen pyörä ja kumi Kontiontiellä 1970-luvulla tässä kaupungissa, mutta tietääkö kukaan omistajan nimeä?
Riihimäen pyörä ja kumi Kontiontiellä 1970-luvulla
9
511
Vastaukset
- Anonyymi
Muistaakseni Rahkola sukunimi, etunimeä en tiedä. Se oli muuten Kumi ja pyörä.
- Anonyymi
Sellaisen asian muistan, kun olin ostamassa polkupyörän sisärengasta, niin yläkerrassa oleva rouva huuteli alakertaan: "Reinhold, paljonko tämä sisärengas maksaa?"
- Anonyymi
Ei! mutta tekokermatehtaan johtaja oli pontinkara.
- Anonyymi
Olisko kuitenkin ollut Potinkara?
- Anonyymi
Oli komea jenkkifarkku omistajalla 70 luvulla, omistan nimeä en muista. Toisella puolella Kontiontietä oli muistaakseni Selman kioski, josta haettiin pennin nallekarkkeja
- Anonyymi
Kun talvella kävi siellä kioskilla ostoksilla, niin asiakaspalveluluukusta tuli tosi lämmintä ilmaa vasten kasvoja. Oli aika tehokas lämmitys siinä kioskissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun talvella kävi siellä kioskilla ostoksilla, niin asiakaspalveluluukusta tuli tosi lämmintä ilmaa vasten kasvoja. Oli aika tehokas lämmitys siinä kioskissa.
Se oli ihana kioski. Mahtaako kyseinen rouva olla vielä elossa? Kioski taidettiin purkaa 80-luvulla. Siellä oli hyvät valikoimat irtokarkkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ihana kioski. Mahtaako kyseinen rouva olla vielä elossa? Kioski taidettiin purkaa 80-luvulla. Siellä oli hyvät valikoimat irtokarkkeja.
Itse ostin koulumatkalla kioskista Cocktail nimisen lehden.
Kellarissa oli vertas jossa oli varmaankin sata mopoa, joita kävin ihailemassa, kun fyrkkaa ei ollut ostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211