Joo,on vaihdettu bensat,uusittu bensahana,kaasuttaja sylinterisarja 72cc,staattori,cdi boxsi,puola vaihdettu ja annoin bansaa imukaulan imuputkesta eikä edes yritä lähteä käymään.Olisiko kellään lisäapua mitä vielä on koittamatta ,mulla on konstit loppu.
Kymco Super 8 4t ei käynnisty millään
8
993
Vastaukset
- Anonyymi
no kokeile vaikka uudella tulpalla,tuleeko siihen kipinä.
- Anonyymi
palamis kelpoinen ilma/polttoaine seos,riittävä puristus ja oikea aikainen sytytys.noilla moottori käy.joku noista puuttuu.
- Anonyymi
Jaa, että vaihdettu sylinterisarja ja staattorikin. Olisikohan siinä mennyt jakoketju väärään asentoon tai sytytys väärään tahtiin, eli ei puristustahtiin, vaan poistotahtiin.
Jos kaikki on kohdallaan, bensa, ilma ja kipinä, niin käyhän se kone.Senkin olen tarkistanut että kun mäntä on tulossa ylä kohtaan ja vauhtipyörän Tmerkki on kohdallaan on nokka akselin ketjurattaan iso reikä ylhäällä ja pikku reiät kannen tasalla. Täytyy vielä kerran tarkastaa sekin ja vaihdan vieä uudet bensat. Palataan sitten asiaan.
- Anonyymi
jarmo.ryotigmail.com kirjoitti:
Senkin olen tarkistanut että kun mäntä on tulossa ylä kohtaan ja vauhtipyörän Tmerkki on kohdallaan on nokka akselin ketjurattaan iso reikä ylhäällä ja pikku reiät kannen tasalla. Täytyy vielä kerran tarkastaa sekin ja vaihdan vieä uudet bensat. Palataan sitten asiaan.
moi, saitko koneen pyörimään? itsellä samanlainen ongelma!
- Anonyymi
Mikä Voii olla kun variaattorin hihna katkesi eikä enää käynistynyt sen jälkee Kymco super 8 2009
Mikä on Kymco super 8 4T vikana kun vaihdoin variaattorin hihnan eikä lähe käyntiin enää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589