Muita jotka hakeneet maisteri/YAMK-opintoihin nyt syksyllä?

Anonyymi-ap

Minne olette hakeneet?

Itse hain Vaasaan (Kokkolan piste) liiketoimminnan kehittämisen linjalle, Laureaantulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen liiketoiminta sekä Ouluun johtamisen ja työhyvinvoinnin linjalle.

Milloinkohan tuloksia on aikaisempina vuosina tullut? :)

22

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maisteri ja YAMK eivät ole sama tutkinto. Maisteri on akateeminen tutkinto ja YAMK on ammattikorkeatutkinto

      • Anonyymi

        Kuka sanoi näiden olevan tismalleen sama tutkinto?

        Molemmat ovat ylempiä korkeakoulututkintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi näiden olevan tismalleen sama tutkinto?

        Molemmat ovat ylempiä korkeakoulututkintoja.

        Tämä on maisteriohjelmien palsta. Aloittaja näyttää rinnastavan maisterin ja YAMK-tutkinnot.

        Eräissä yhteyksissä YAMK-tutkinto on teknisesti rinnastettavissa maisterin tutkintoon. Sama asia ne eivät silti tietenkään ole koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on maisteriohjelmien palsta. Aloittaja näyttää rinnastavan maisterin ja YAMK-tutkinnot.

        Eräissä yhteyksissä YAMK-tutkinto on teknisesti rinnastettavissa maisterin tutkintoon. Sama asia ne eivät silti tietenkään ole koskaan.

        No juu en tiennyt, että täällä ei saa samassa yhteydessä kertoa hakeneensa myös toisiin ylempiin korkeakouluihin. Kiitos oikaisusta, mutta tuskin kenellekään hakijalle varsinkaan on epäselvää, että kyseessä on kaksi erilaista tutkintoa.

        En tiennyt, että tämä on joillekin ihan näin herkkää! :D

        Mutta mennäänhän aiheeseen ja kuulisin mielelläni, jos tänne sattuu muita näihin ylempiin korkeakoulututkintoihin hakeneita! :)

        Ap


    • Anonyymi

      Ite hain kans tonne Kokkolaan Tradenomin papereilla. Mimmosel keskiarvolla ja opparilla aloittaja haki? Ittee vähä jännittää et meneeks omat aikasemmat opinnot noihi hyväksyttyihin opintoihin. :D

      • Anonyymi

        Molemmat 4, mitä sinulla? :)

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat 4, mitä sinulla? :)

        Ap

        Aika samat, ka. About 4.2 ja oppari 4 :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika samat, ka. About 4.2 ja oppari 4 :)

        Hyvät mahikset siis. :)
        Miksi mietit onko aikaisemmat opinnot Ok? Monta sivua sun motivaatiokirje oli? En yhtään tiennyt mikä olisi hyvä! :D

        Millonkohan tulokset mahtaa tulla? Eikös se ollut viimeistään vasta joku marraskuun pv? :D Äh malttamattomana täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät mahikset siis. :)
        Miksi mietit onko aikaisemmat opinnot Ok? Monta sivua sun motivaatiokirje oli? En yhtään tiennyt mikä olisi hyvä! :D

        Millonkohan tulokset mahtaa tulla? Eikös se ollut viimeistään vasta joku marraskuun pv? :D Äh malttamattomana täällä!

        Aikasemmat opinnot pääasiassa menee nimellä ”Digitaalinen Liiketoiminta” ja ”Digitaalinen markkinointi”, en tiiä kuinka tarkkoja mahtavat olla noitten kanssa :D. Motivaatiokirje oli joku vajaa pari sivua. En oikee osannu mitää erikoista siihen runoilla.

        Marraskuun loppupuolella tais olla viimeistään tulokset! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikasemmat opinnot pääasiassa menee nimellä ”Digitaalinen Liiketoiminta” ja ”Digitaalinen markkinointi”, en tiiä kuinka tarkkoja mahtavat olla noitten kanssa :D. Motivaatiokirje oli joku vajaa pari sivua. En oikee osannu mitää erikoista siihen runoilla.

        Marraskuun loppupuolella tais olla viimeistään tulokset! :)

        Joo mulla kans ihan vähän yli 2 sivua, mietin kauhuissani et riittääkö vai tekeekö muut jotain 10 sivun kirjeitä :D

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mulla kans ihan vähän yli 2 sivua, mietin kauhuissani et riittääkö vai tekeekö muut jotain 10 sivun kirjeitä :D

        Ap

        Motivaatiokirjeeseen riittää hyvin yksi sivu asiaa hyvällä suomen kielellä. Mitään turhaa diiba-daabaa ei pidä olla, pitkiä jorinoita ei kukaan jaksa lukea. Kaksi sivua tai enemmän osoittaa arvostelukyvyn puutetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motivaatiokirjeeseen riittää hyvin yksi sivu asiaa hyvällä suomen kielellä. Mitään turhaa diiba-daabaa ei pidä olla, pitkiä jorinoita ei kukaan jaksa lukea. Kaksi sivua tai enemmän osoittaa arvostelukyvyn puutetta.

        Niinkö, minä sain 2,5 sivun pituisesta täydet pisteet. :)


    • Anonyymi

      Tänään oli tullut Lisätietokenttä Kokkolan maisterihakuun. Varmaan parin päivän sisällä tulee tulokset. Oon kyl ihan varma etten pääse, mutta aina sitä vähän hullu toivoo..

      • Anonyymi

        Mistä koulusta valmistuu maistereita Kokkolassa?


    • Anonyymi

      Nyt minulla ei näy haetuissa mitään, herjaa ettei hakemuksia ole. Onko muilla sama??

    • Anonyymi

      Eilen huomasin sen lisätietokentän tulleen (en ole aiemmin kiinnittänyt ainakaan siihen huomiota). Tänään on opintopolku alkanut tökkimään ja herjaa "Tietojen lataus epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen. "
      Todennäköisesti liian kovalla käytöllä saitti :D

      Kyselijälle: Kokkolassa on Liiketoiminnan kehittämisen maisteriohjelma (Vaasan Ylipiston alaisuudessa).

    • Anonyymi

      Nyt tuli mailia, että tulokset tulleet. 25/27 pääsi sisään. Itel tosin opintopolku atm alhaalla niin ei näe tuloksia :D

    • Anonyymi

      Joo Opintopolussa taas häikkää. Olis ollut nyt kiva nähdä montako sataa on jonossa edellä 😅

    • Anonyymi

      Lukiko kellään tuossa Opintopolun viestissä hyväksymisestä/hylystä vai vain valinnan alarajan pisteet 25/27 ja käy kurkkaa Opintopolusta, et miten kävi.

    • Anonyymi

      Minulla luki tuo sama viestissä kuin edellisellä. Ja olen varasijalla 7.

      • Anonyymi

        Mikä keskiarvo, paljo noppii ja paljo opparista? Ite varasijalla 13, 5 opparilla. Näemmä omat kurssit ei sit ollu riittävän liiketaloudellisii :/


    • Anonyymi

      Näkeekö kukaan Kokkolaan hakenut omia pisteitään tai sisäänpääsyyn vaadittavia pisteitä opintopolusta? :o

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe