Minne olette hakeneet?
Itse hain Vaasaan (Kokkolan piste) liiketoimminnan kehittämisen linjalle, Laureaantulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen liiketoiminta sekä Ouluun johtamisen ja työhyvinvoinnin linjalle.
Milloinkohan tuloksia on aikaisempina vuosina tullut? :)
Muita jotka hakeneet maisteri/YAMK-opintoihin nyt syksyllä?
23
1109
Vastaukset
- Anonyymi
Maisteri ja YAMK eivät ole sama tutkinto. Maisteri on akateeminen tutkinto ja YAMK on ammattikorkeatutkinto
- Anonyymi
Kuka sanoi näiden olevan tismalleen sama tutkinto?
Molemmat ovat ylempiä korkeakoulututkintoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sanoi näiden olevan tismalleen sama tutkinto?
Molemmat ovat ylempiä korkeakoulututkintoja.Tämä on maisteriohjelmien palsta. Aloittaja näyttää rinnastavan maisterin ja YAMK-tutkinnot.
Eräissä yhteyksissä YAMK-tutkinto on teknisesti rinnastettavissa maisterin tutkintoon. Sama asia ne eivät silti tietenkään ole koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on maisteriohjelmien palsta. Aloittaja näyttää rinnastavan maisterin ja YAMK-tutkinnot.
Eräissä yhteyksissä YAMK-tutkinto on teknisesti rinnastettavissa maisterin tutkintoon. Sama asia ne eivät silti tietenkään ole koskaan.No juu en tiennyt, että täällä ei saa samassa yhteydessä kertoa hakeneensa myös toisiin ylempiin korkeakouluihin. Kiitos oikaisusta, mutta tuskin kenellekään hakijalle varsinkaan on epäselvää, että kyseessä on kaksi erilaista tutkintoa.
En tiennyt, että tämä on joillekin ihan näin herkkää! :D
Mutta mennäänhän aiheeseen ja kuulisin mielelläni, jos tänne sattuu muita näihin ylempiin korkeakoulututkintoihin hakeneita! :)
Ap - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18031038l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ite hain kans tonne Kokkolaan Tradenomin papereilla. Mimmosel keskiarvolla ja opparilla aloittaja haki? Ittee vähä jännittää et meneeks omat aikasemmat opinnot noihi hyväksyttyihin opintoihin. :D
- Anonyymi
Molemmat 4, mitä sinulla? :)
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat 4, mitä sinulla? :)
ApAika samat, ka. About 4.2 ja oppari 4 :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika samat, ka. About 4.2 ja oppari 4 :)
Hyvät mahikset siis. :)
Miksi mietit onko aikaisemmat opinnot Ok? Monta sivua sun motivaatiokirje oli? En yhtään tiennyt mikä olisi hyvä! :D
Millonkohan tulokset mahtaa tulla? Eikös se ollut viimeistään vasta joku marraskuun pv? :D Äh malttamattomana täällä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät mahikset siis. :)
Miksi mietit onko aikaisemmat opinnot Ok? Monta sivua sun motivaatiokirje oli? En yhtään tiennyt mikä olisi hyvä! :D
Millonkohan tulokset mahtaa tulla? Eikös se ollut viimeistään vasta joku marraskuun pv? :D Äh malttamattomana täällä!Aikasemmat opinnot pääasiassa menee nimellä ”Digitaalinen Liiketoiminta” ja ”Digitaalinen markkinointi”, en tiiä kuinka tarkkoja mahtavat olla noitten kanssa :D. Motivaatiokirje oli joku vajaa pari sivua. En oikee osannu mitää erikoista siihen runoilla.
Marraskuun loppupuolella tais olla viimeistään tulokset! :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikasemmat opinnot pääasiassa menee nimellä ”Digitaalinen Liiketoiminta” ja ”Digitaalinen markkinointi”, en tiiä kuinka tarkkoja mahtavat olla noitten kanssa :D. Motivaatiokirje oli joku vajaa pari sivua. En oikee osannu mitää erikoista siihen runoilla.
Marraskuun loppupuolella tais olla viimeistään tulokset! :)Joo mulla kans ihan vähän yli 2 sivua, mietin kauhuissani et riittääkö vai tekeekö muut jotain 10 sivun kirjeitä :D
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mulla kans ihan vähän yli 2 sivua, mietin kauhuissani et riittääkö vai tekeekö muut jotain 10 sivun kirjeitä :D
ApMotivaatiokirjeeseen riittää hyvin yksi sivu asiaa hyvällä suomen kielellä. Mitään turhaa diiba-daabaa ei pidä olla, pitkiä jorinoita ei kukaan jaksa lukea. Kaksi sivua tai enemmän osoittaa arvostelukyvyn puutetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motivaatiokirjeeseen riittää hyvin yksi sivu asiaa hyvällä suomen kielellä. Mitään turhaa diiba-daabaa ei pidä olla, pitkiä jorinoita ei kukaan jaksa lukea. Kaksi sivua tai enemmän osoittaa arvostelukyvyn puutetta.
Niinkö, minä sain 2,5 sivun pituisesta täydet pisteet. :)
- Anonyymi
Tänään oli tullut Lisätietokenttä Kokkolan maisterihakuun. Varmaan parin päivän sisällä tulee tulokset. Oon kyl ihan varma etten pääse, mutta aina sitä vähän hullu toivoo..
- Anonyymi
Mistä koulusta valmistuu maistereita Kokkolassa?
- Anonyymi
Nyt minulla ei näy haetuissa mitään, herjaa ettei hakemuksia ole. Onko muilla sama??
- Anonyymi
Eilen huomasin sen lisätietokentän tulleen (en ole aiemmin kiinnittänyt ainakaan siihen huomiota). Tänään on opintopolku alkanut tökkimään ja herjaa "Tietojen lataus epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen. "
Todennäköisesti liian kovalla käytöllä saitti :D
Kyselijälle: Kokkolassa on Liiketoiminnan kehittämisen maisteriohjelma (Vaasan Ylipiston alaisuudessa). - Anonyymi
Nyt tuli mailia, että tulokset tulleet. 25/27 pääsi sisään. Itel tosin opintopolku atm alhaalla niin ei näe tuloksia :D
- Anonyymi
Joo Opintopolussa taas häikkää. Olis ollut nyt kiva nähdä montako sataa on jonossa edellä 😅
- Anonyymi
Lukiko kellään tuossa Opintopolun viestissä hyväksymisestä/hylystä vai vain valinnan alarajan pisteet 25/27 ja käy kurkkaa Opintopolusta, et miten kävi.
- Anonyymi
Minulla luki tuo sama viestissä kuin edellisellä. Ja olen varasijalla 7.
- Anonyymi
Mikä keskiarvo, paljo noppii ja paljo opparista? Ite varasijalla 13, 5 opparilla. Näemmä omat kurssit ei sit ollu riittävän liiketaloudellisii :/
- Anonyymi
Näkeekö kukaan Kokkolaan hakenut omia pisteitään tai sisäänpääsyyn vaadittavia pisteitä opintopolusta? :o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52108Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811093Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101058Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773