Klamydiaa liikkeellä.

Anonyymi-ap

Kuulemma piiripienipyörissä levitelty vähän aikaa, kaikilla yhteisiä kumppaneita niin ei koskaan taltumut ja nyt on kuulemma sitten räjähtänyt tilanne käsiin.

Joko sait omasi?

22

1897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmi homma ei uskalla nyt käyttää irtosuhteita kyllä ottaa päähän ilmoittakaa kun tauti ohi

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­y­­m­­­f­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sitä se teettää tämä sotkamolaisten saman seuran jakaminen keskenään.

    • Anonyymi

      Visvasyylä tuli ja meni

    • Anonyymi

      No, visvasyylä ottaa aikansa, menee vuosia että parantuu ja itse syykär pitää usein. Poistaa erikseen.

      Klamydia onneksi lähtee lääkkeillä, mutta kiitti vaan eksälleja sen oanokavereille "frendejä ollaan" että kukaan ei viitsinyt mulle mainita ennenkuin itse otin asian puheeksi että kaikillahan se melkein oli kesällä.

    • Anonyymi

      Tähän pienois helvettiin mä löysin onnenhäivän...vaginaa tulee kyllä mutta minä määrään minä päätän päivän. t. vesku jokinen

    • Anonyymi

      Varovaisesti ja kysyy kumppanilta kun menee sänkyy että pitääkö käyttää kortsua

    • Anonyymi

      Onko vielä sitä pahanhajuista sukupuolitautia liikkeellä? Emättimestä tulee yhdynnän jälkeen pahanhajuista vuotoa ja se jatkuu kunnes ottaa jonkin kuurin

    • Anonyymi

      Onko klamydia tulossa taas keikalle Sotkamoon? :D

    • Anonyymi

      On tämä meininkiä ennen vanhaan ei ollut kuin tippuri ja senkin sai tosi harvoin

    • Anonyymi

      Parempi nussiskella omaa karvalakkia tai saapasta ja pyyhkäistä liikenneluvalla puhtaaksi

    • Anonyymi

      Aikoja sitten, tippurin myös.
      Sama akka tartuttaa kymmeniä miehiä ja ei vaan opi vaikka nimi annettu lääkärissä käynnin yhteydessä ja varmasti on ollut terveydenhuollon kuultavana.

      • Anonyymi

        Tiedän tapauksen, itsekin vuosia sitten sortunut pelehtimään tämän onnenpyörän kanssa.
        Vai vielä vaikuttaa kylillä tämä ihminen?


    • Anonyymi

      Sotkamon naiset ovat käyneet etelänlomilla.

      • Anonyymi

        Niin, Turkista tuliaiset.


    • Anonyymi

      Tamili tippurii kuulema joka repii sisukset verille

    • Anonyymi

      Onko koko sisäpiiri suanunna tartunnan.. Missä ikähaarukassa eniten liikkuu? vai käykö mikä haarukka tahansa..

      • Anonyymi

        Alle kolmekymppisiä.


    • Anonyymi

      Ryhmäseksi on vaarallista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6274
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      68
      4182
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2752
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      53
      1469
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1134
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      998
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe