Minulla on otsassa oikean kulmakarvan yläpuolella "tulehtunut" akupiste, lääkärin mukaan. Alue on herkkä koskettaessa, sitä tuskin voi koskea, jopa hipaisu koskee. Alue myös punoittaa usein. Otsasta otettiin röntgenkuva, mutta mitään kasvainta ei löytynyt, jota pelkäsin. Herkkyys on pysynyt alueella jo vuosia.
Tietääkö kukaan mihin elimistön osaan piste vaikuttaa? Lääkäri suositteli hoidoksi akupunktiota, mutta en ainakaan vielä ole hoittoon mennyt, vaan olen tottunut jo elämään moisen "herkkyyden" kanssa.
akupisteet
otsassa
2
2147
Vastaukset
- hops
shiatsu tai vyöhyketerapiakirja, niistä löytyy apu
- ...
ei kai röntgenkuvaamaalla voi poissulkea kasvaimia?
toisaalta kasvain ei ilmoittele itsestään
kevyen neutraalisti vuosikausia.
muutenkin oudon kuuloinen vaiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132