Vähäsen faktaa pohjalle.
- Askolan koulu, Askola 27 (9,6 %) vieraskielistä oppilasta, 281 oppilasta yhteensä
Tiedot viime vuodelta.
Askolassa vieraskielisten osuus on maltillinen verrattuna esim. Porvooseen.
Askolan koulun etninen tasapaino
7
1119
Vastaukset 7
- Anonyymi
Mistä ne väkivaltaisuudet johtuvat? Vahempien pitäisi sopia, että eivät laske lapsiaan kouluun ennen kuin väkivaltainen aines on poistettu sieltä pysyvästi. Peruskouluun ei ole mitään asiaa tuollaisilla rikollisilla, jotka hakkaavat toisia oppilaita.
Jos ovat kantasuomalaisia, suorittakoot oppivelvollisuuden jossain laitoskoulussa lukkojen takana. Jos ovat ulkomaalaisia, poistettava Suomesta vanhempineen sinne, mistä ovat tänne alkujaan tulleetkin.- Anonyymi
Olet oikeassa.
Kantasuomalaisista tytöistä taisi tässä tapauksessa olla kyse , ettei vaan olisi kyse erään viinavarkaan poliisi komissarion tyttäristä. Eihän se mielenvikaisuuteen yltävä varastamisen halu ja väkivaltaisuus voi olla jälkikasvulle periytymättä. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18031207R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa.
Kantasuomalaisista tytöistä taisi tässä tapauksessa olla kyse , ettei vaan olisi kyse erään viinavarkaan poliisi komissarion tyttäristä. Eihän se mielenvikaisuuteen yltävä varastamisen halu ja väkivaltaisuus voi olla jälkikasvulle periytymättä.Onko näin
- Anonyymi
Silti tuo vieraskielisten osuus on hälyttävän suuri. Osuushan pitäisi niin Askolassa kuin koko maassa olla nolla prosenttia.
- Anonyymi
Yksi kurdityttö tahrasi koulun tällä kertaa.
- Anonyymi
???????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520