pettymys on suuri

Anonyymi-ap

Minä, matalapalkkaisena ihmisenä vaalien alla laitoin toiveeni perussuomalaisiin ja äänestin heitä, että saisi arkeen hieman kohennusta muuhunkin kuin että juuri ja juuri selviää laskuista, pitäisihän muutenkin elää.
Sitten tapahtui se suuri läpimurto ja PS pääsi hallitukseen, ja toivo alkoi elää.
Mutta itku meinasi tulla kun kuulin erään kansanedustajan ulostulo että kaikkien pitää osallistua velka talkoisiin, jopa minäkin!
Toinen kyynel tuli kun Purra ilmoitti että heikoimpien kohdalla toteutuu isoimmat leikaukset.

38

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen surullinen puolestasi, äänestäthän Keskustaa jatkossa?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­­N­­y­m­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18031244Z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kai ihmiset jotka ajattelee järjellä,ties että persut ovat oikeisto puolue,tyhmät kuuntelee kun soittavat suuta ja vielä vihtivät äänestää,kyllä on vuosikymmeniin tehty oikea idioottien äänestämä hallitus.

• Anonyymi

Äänestä jatkossakin persuja ja vievät tuhkatkin pesästä

• Anonyymi

Pensan alennusta myös odottelin, kun töihin on matkaa. Töissä joukolla intoiltiin Persujen puolesta, kerättiin jäsenhakemukset, kuunneltiin aamunavauksena Maurin puheet, laitettiin Suomileijonakorut esiin työpukuun näkyville, käytiin torilla tervehtimässä suurta johtajaa ja nyt tämä pettymys. Ei ole aluevaltuustossakaan yhtään aloitetta tehty hoitajien palkkojen nostamiseksi, ei ole tullut tasaisesti palkallisia panovapaita ja työaikaa omien vapaa-ajan asioiden hoitamiseen, vaikka persuilla nämä juoksee. Hmyh hmyh.

• Anonyymi

Sama täällä. Olen kovasti odotellut pensan hinnan puolittamista ja palkallisia panovapaita. Aivan turhaan. Nyt vaikuttaa siltä kuin joku olisi kuseskellut mun vihtaan.

• Anonyymi

Bensa maksoi noin 2,57 kun edellinen hallitus rähjäsi. Nyt se huitelee 1,69-1,98 välillä. Noita euron hintoja ei tässä maassa enää tule, mutta onhan polttoaine laskenut. Minä ainakin osaan numeroita laskea.

• Anonyymi

Keskusta vaalivoittoon!

• Anonyymi

No Sipilän kiky vielä tuoreessa muistissa, joten ei jatkoon. Mutta ei myöskään persut.

• Anonyymi

Minä pärjään hyvin, mutta ihmettelen kyllä persujen kylmää politiikkaa työttömiä ja pienituloisia kohtaan. Tämä politiikka ei tuo yhtään työpaikkaa lisää, eikä hallitus ota yhtään velkaa vähemmän. Miksi hyvätuloisille mljardi velkarahoista? Minä antaisn mielelläni 2-3% enemmän veroina, mutta ne pitäisi ohjata velan pientämiseen tai tukeen pienituloisille lapsiperheille.

• Anonyymi

Joo persut ratsastaa maahanmuutolla..kansa menee retkuun.

• Anonyymi

157 miljardia velkaa. Pitäisikö ottaa lisää vai

• Anonyymi

Keskusta! Keskusta! Keskusta! Keskusta!

• Anonyymi

Tällämenolla äänestän kyllä keskustaa

• Anonyymi

tuolleeen olen nähnyt himolessujen reagoivan !

- se on joku sisäänrakennettu reaktio !??

• Anonyymi

No ei ainakaan edellistä hallitusta enään sama laskeeko vai nouseeko pensan hinta. Oli tuo karri ja suomela ja muut kiihkot melkoista katsottavaa ei suomesta paljoo välitetty kun aatteen kiihkossa olivat ja kas kummatkin häipyivät!poliitiikasta onneksi .

• Anonyymi

Vieläkö kun PS ottaa hesan takas niin alkaa arki sielläkin näistä lumikin vuosista.Saadaan sinne maalaisjärki takaisin näistä hulluista vihreiden vuosista.

• Anonyymi

Kyllä kaikkien pitää kortensa kantaa.Enään ei persujen takia elintasopakolaisia tulla hyysämään ja se on oikein suomen veromaksajille.Rajat ilmeisesti saadaan kiinni jos tarvetta suomelahan jotain aikoinaan puhu ettei saada siis edellisen hallituksen aikana.Kyllä ps ja nykyinenhallitus enemmän turvaa suomalaisille tuo kuin edellinenhallitus sama miten bensan hinnan käy.

• Anonyymi

Tehkää töitä älkää jatkuvasti valittako.

• Anonyymi

Kyllä persut näytti köyhille varsinainen minä kasvonsa, sääliksi käy matalapalkkaisia.
      Ymmärrän että heitä äänestäneitä ovat pettyneitä.
      Ja lisäksi haluavat romuttaa AY liike ja sitämyötä tes sopimukset, eikä siinä vielä kaikki, näyttää siltä että eläkeläiset ovat myös tähtäimessä.
      YMMÄRRÄN JOS OLET PERSUIHIIN PETTYNYT,

• Anonyymi

Kerro nyt sinä jos tienaat 1500e paljonko sinulta viedään? Kerro nyt sinä joka tienaat 2500e paljonko sinulta viedään. Kerro nyt sinä joka tienaat 5000e paljonko sinä tehtaan työntekijä joka menet lakkoon sinulta viedään. Jne. Ja kerro sinä AY pomo Aalto joka tienaa 20,000 e paljonko sinulta viedään, joka maksatuttaa köyhiltä ihmisiltä oman palkkansa.

Pitää vaan jättää ne kaljapullot nuuskat viinat siiderit tupakat sinne kaupan hyllylle niin rahat riittää mukavasti. Ryppäät 50vuotta tai säästät ne rahat olet varakas ja ei huolta huomisesta.

• Anonyymi

Kokoomus siellä on kukkona tunkiolla.

• Anonyymi

Ottiko väite kipeätä

• Anonyymi

Persut on se joka joutui imeä orpon porukan munaa läpäistäkseen hallitusneuvottelut vain hallitukseen päästäkseen.

• Anonyymi

Minä köyhänä eläkeläisenä olen erittäin tyytyväinen Perussuomalaisten tavoitteisiin, ja etenkin Purran taitoon ja johtamiskykyyn.
      Tyytymätön olen vieläkin Ahon hallitukseen, joka kaiken hölmöilyn (EU, markka euroksi) lisäksi leikkasi eläkeindeksin...

• Anonyymi

Meillä olisi nyt heikko valuutta ja kaikki paljon kalliimpaa ilman euroa. Nähtiin kuinka helposti ja nopeasti suli Ruotsin ja Norjankin pikkuvaluutat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä olisi nyt heikko valuutta ja kaikki paljon kalliimpaa ilman euroa. Nähtiin kuinka helposti ja nopeasti suli Ruotsin ja Norjankin pikkuvaluutat.

Ruotsin vienti vetää ja pelaavat taktisesti oikein. Miten meidän vienti. Käyrä on mennyt tasaisesti alas kiitos meidän naurettavat politikot jotka myivät maamme EUlle.

• Anonyymi

Joo..joskus kuntavaaleissa äänestin ei tule koskaan toistumaan..takki kääntyy..aina kusetetaan pienituloisia..

• Anonyymi

Persujen kohdalla hyvinkin on käynyt ilmi että enimpiä lupauksia ei ole mitään aikomustakaan lähteä toteuttamaan. Soini näytti tämän katteettoman populismin mallin ja selitti sen olevan täysin moraalisesti kestävää käyttää kampanjoinnissa. Puolueen tärkein ja kantavin voima kuitenkin on se mamu-vastaisuus, millä viimeistään porskuttaa. Itärajan tilanne taisi tuoda Jussille ehkäpä suurenkin potin pressavaaleissa.

• Anonyymi

Vaikuttaa koko aloitus trollilta!

• Anonyymi

Ymmärrän katkeruutesi, mutta tuo kun on provo.

• Anonyymi

Varmasti monen kohdalla toteutunut tarina vaikka olisikin tekaistu. "Vähävaraisilta ei tulla leikkaamaan", kuulostaa erittäin turvalliselta vaihtoehdolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti monen kohdalla toteutunut tarina vaikka olisikin tekaistu. "Vähävaraisilta ei tulla leikkaamaan", kuulostaa erittäin turvalliselta vaihtoehdolta.

Turvallinen vaihtoehto tarkoittaa nykysin myös sitä vähemmän ongelmallista parisuhteen korvaajaa, mikäli viitsit päivittäin käyttää sitä lenkillä ja pissillä sekä keräät kakat pussiin minkä hävität asianmukaisesti.

• Anonyymi

Velan ottaa valtio ja valtio on me. Olisihan se oikein että S. Marinin kopla nuo velat alkaisi hoitaa, mutta tuo typykkä karkasi ja jätti velat sinun hoidettavaksi. Ymmärrän täysin sinua. Nyt me joudumme hoitamaan ne tai käy hullusti

• Anonyymi

Meidät vähävaraiset on asiasta syyllistetty ja laitettu hoitaan velat. Myös tavalliset palkansaajat ja etenkin matalapalkka-alalla työskentelevät osallistuvat palkkojen alennuksen muodossa velanlyhennystalkoisiin.

• Anonyymi

Purra purisee mielihyväänsä nyt. On se niin velmu juksauttaja sekin.

Koittakaapa nyt nauraa itsellenne vaan hassut äänestäjät.

• Anonyymi

Suomi on oikeastaan aika yrittäjävihamielinen paikka.

• Anonyymi

Vornanenkin yritti eikä saanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8652
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2328
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1371
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe