Mutterimulkku käy naimassa vaimoani

Anonyymi-ap

Olen alle viisikymppisen pariskunnan mies. Vaimoni on sellainen 155cm lyhyt pullukka, isot tissit ja perse, oikeastaan koko nainen on tavallaan pelkkää isoa tissiä, takapuolta ja paksua reittä. Eri vaiheiden jälkeen tilanne on nyt se, että eräs mies käy naimassa vaimoani tyyliin kerran kuukaudessa, olen itse mukana ja pääsen toki liukkaille. Se vaan että tämä kaveri on kymmenen vuotta vanhempi ja lähes parimetrinen. Ja se kalu on jotain 20cm ja paksu, mutta se terska on vielä paksumpi kuin varsi, tavallaan kuin iso mutteri tangon päässä. Olen joskus miettinyt siinä kun tämä on painanut pohjaan asti pumpatessaan lastejaan vaimoni, että jos ihmiset voivat jäädä nalkkiin, niin tässä se on lähellä.

30

13473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmaan näy vaimosta ton miehen alta mitään, kun pumppaa päällä

      • Anonyymi

        Kuuluu vaan kunnon mäiske, kun iso maha läiskähtelee miestä vaste


    • Anonyymi

      nyt oli vaimo sellanen et olis pakko tavata.

    • Anonyymi

      Upee vaimo!

    • Anonyymi

      Minä vien vaimoni usein viikonloppuisin viihteeseen ja sen jälkeen on upeaa päästä viihteelle, varsinkin kun vaimoni kertoo hyvin yksityiskohtaisesti mitä kaikkea hän on miesten kanssa tehnyt. Vieraan sperman haju ja maku pillua nuollessa kiihottaa enemmän ja enemmän. Josku olen saanut olla mukanakin ja silloin olen myös saanut miestä vaimon leikkiessä dildolla vieressä.

      • Anonyymi

        Vieraan sperman maku on aina mukava yllätys.

        Pillu tuoksuu sen verran voimakkaalle, että sperman tuoksun, jonka tuoksu on myöskin erittäin voimakas, saa vasta sitten nenäontelon täyteen kun sitä saa kielelle. Kavereiden spermat maistuvat kaikki hyvälle. Vaimo tosin ei ole nyt kuin yhden kaverin kanssa rakastellut useammin. Opiskeluaikoina silloinen tyttöystävä harrasti ryhmäseksiä kyseisen kaverin lisäksi myös kahden muun kaverini kanssa. Toinen heistä oli kolmantena mukana, mutta kolmas kaveri taas pääsi pukille kuin varkain. En tiennyt että hän oli vokotellut tyttöystävääni ja tyttöystäväni oli suostunut baari illan jälkeen harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Yllätyin kun tyttöystävä tuli kotiin ja pillua nuollessa huomasin välittömästi sperman maun, mutta tiesin ettei hän voinut harrastaa seksiä kavereitteni kanssa.

        Tyttöystävä paljasti kenen kanssa oli rakastellut ja vaikka olin mustasukkainen ja vähän epävarma, olin myös kiihottunut ja siitä tuli myöhemmin kiihottava lisäys seksiin vaikka kolmas kaveri ei pukille enää sen jälkeen päässytkään kun oli ollut petoksella liikkeellä.


    • Anonyymi

      Oma vaimoni on myös tuollainen lyhyt ja muodokas, sellainen herkkupala. Kokeilimme myös vieras mies vaimolle juttua ja kun vaimo muutaman kerran päästi miehen paljaalla naimaan niin pamahti sitten paksuksi.

      • Anonyymi

        Vaimoni myös pamahti kaverilleni paksuksi ja myös synnytti meille lapsen. Sitä ei suunniteltu niin, ainakaan tietääkseni, vaimoni aikeista en sitten tiedä. Mutta kun olimme perustamassa perhettä ja vaimo oli jättänyt ehkäisyn pois, vaimoni ei arkaillut harrastaa paljaalla seksiä myös kaverini kanssa ja vaimoni tunnusti myös kun vatsa alkoi jo näkymään että lapsi on kaveriltani ja tiesin sen itsekin laskea etten voinut olla isä ehdokkaana.


    • Anonyymi

      Vaimo on ihan kuumana,tytär oli kertonut että poikaystävällä on järjettömän kokoinen kyrpä. Aina kun on pikku huppelissa,juttelee siitä...

    • Anonyymi

      Pulleet vaimot tarvii Vierasta isoo kullii

    • Anonyymi

      Vaimolla on ns vakkari jolla on myös normi kalun päässä todella iso terska, ap:n sanoin iso mutteri. Sillä hän vaimoni pienehköä pillua pitää hyvänä.

      • Anonyymi

        Oletko ollut näkemässä kun naivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut näkemässä kun naivat?

        Ja millainen vaimo sitä mutteria saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millainen vaimo sitä mutteria saa

        En ole livenä nähnyt, joitain kuvia olen nähnyt.
        Vaimo on pieni 160, 55 just käteen sopivat kiinteät tissit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole livenä nähnyt, joitain kuvia olen nähnyt.
        Vaimo on pieni 160, 55 just käteen sopivat kiinteät tissit.

        Okei. Kuulostaa hyvältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole livenä nähnyt, joitain kuvia olen nähnyt.
        Vaimo on pieni 160, 55 just käteen sopivat kiinteät tissit.

        Millaisia kuvia olet nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia kuvia olet nähnyt?

        Alastonkuvia, panokuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alastonkuvia, panokuvia.

        Varmaan livenä kattelis mielellään tuota touhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan livenä kattelis mielellään tuota touhuu

        Todellakin. Kiihottais tosi paljon nähdä livenä kun vakkari työntää kaluaan vaimooni ja vaimo nauttii. Onneksi olen edes joitain kuvia saanut nähdä.


    • Anonyymi

      Mutteri on tulossa illalla naimaan vaimoani, ei ole kuulemma saanut pillua viikkoon. Siinä on kyllä taas sellaiset satsit vaimolle että jos ei olisi ehkäisyä niin varmasti tulisi raskaaksi. Eilen valmisteltiin , sheivasin saunan päälle vaimoni pillun sileäksi ja nuolin hänelle orkut, lopuksi laskin lastini parilla työnnöllä takaa päin. Parasta maailmassa on kiimainen BBW-vaimo.

      • Anonyymi

        Päivitä miten käy


      • Anonyymi

        Mutterimulkku on kyllä sellainen ilmaus ettei paremmasta väliä! Se on siittäjän mulkku.

        Kaverilla on samanlainen kulli ja olen ollut aina siitä kateellinen. Minulla on päinvastainen kulli. Pieni, kapeakärkinen terska, mutta varsi on ihan ok paksu. Kaverilla on varsikin paksu ja kulli oikein kunnon pillumäntä. Sen muutaman kerran kun kaveri on tullut jälkiliukkailleni, ei siellä pillussa muutaman työnnön jälkeen enää minun spermaa ole kun se pumppaa ja suorastaan imee kaiken ulos. Minun kullilla on ihan täysin päinvastainen reaktio, kun omalla kyrvällä pystyy vain pistelemään sinne kaverin spermojen sekaan, eikä sieltä tule mitään ulos vaikka kuinka koittaa puskea syvälle. Vaimo saa siitä vain orgasmeja, ja sitähän sanotaan että naisen orgasmit auttaa kaverin siittiöitä uimaan syvälle kohtuun ennenkuin minä ehdin laukeamaan. Ei kai ole mikään ihmekään että vaimo halusi kaverin kanssa lapsen.

        Pidä huoli siitä jos lasta aiotte alkaa joskus hankkimaan, että vaimo ei harrasta silloin seksiä mutterimulkun kanssa, koska vaimo tulee varmasti hankkiutumaan hänelle raskaaksi jos annat luvan harrastaa seksiä.


    • Anonyymi

      Onko kenenkään bbw vaimo saanu isoo viearasta kullii?

      • Anonyymi

        On ja aika paljon.Kimppaa harrastettu useamman kerran, kun on löytynyt sopivaa seuraa joka kelpaa hänelle.Eli isokullinen ja isokokoinen mies.Käynyt myös yksin naimassa isojen ja isokyrpäisten miesten kanssa, joita löytynyt eri sivustoilta. Viimeisin on noin 15 vuotta häntä vanhempi, 198 cm pitkä ja raamikas mies.Kulli yli 20 senttinen ja paksu.Pillu on läpimärkä ennen lähtöä illalla ja spermassa, kun tulee yöllä kotiin.Vaimo sanoo, että on kiihottavaa, kun pillu ja alavatsa on hieman hellänä, kun on saanut isoa kullia koko yön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja aika paljon.Kimppaa harrastettu useamman kerran, kun on löytynyt sopivaa seuraa joka kelpaa hänelle.Eli isokullinen ja isokokoinen mies.Käynyt myös yksin naimassa isojen ja isokyrpäisten miesten kanssa, joita löytynyt eri sivustoilta. Viimeisin on noin 15 vuotta häntä vanhempi, 198 cm pitkä ja raamikas mies.Kulli yli 20 senttinen ja paksu.Pillu on läpimärkä ennen lähtöä illalla ja spermassa, kun tulee yöllä kotiin.Vaimo sanoo, että on kiihottavaa, kun pillu ja alavatsa on hieman hellänä, kun on saanut isoa kullia koko yön.

        Kuulostaa hyvältä! Minkä ikäinen vaimo on kyseessä? 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä! Minkä ikäinen vaimo on kyseessä? 🤩

        40v. Mutta hän ei ole kylläkään bbw.160 cm ja pienikokoinen muutenkin.Ainoastaan rinnat on isot.Hän on itsekin sanonut, että häntä kiihottaa, kun mies on iso, koska itse on pienikokoinen.Voin sanoa, että näky kiihottaa minua myös, kun iso mies antaa isoa kullia kunnolla ja nainen voihkii nautinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40v. Mutta hän ei ole kylläkään bbw.160 cm ja pienikokoinen muutenkin.Ainoastaan rinnat on isot.Hän on itsekin sanonut, että häntä kiihottaa, kun mies on iso, koska itse on pienikokoinen.Voin sanoa, että näky kiihottaa minua myös, kun iso mies antaa isoa kullia kunnolla ja nainen voihkii nautinnosta.

        Kiihottavaa. Upee näytös varmasti tuollanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40v. Mutta hän ei ole kylläkään bbw.160 cm ja pienikokoinen muutenkin.Ainoastaan rinnat on isot.Hän on itsekin sanonut, että häntä kiihottaa, kun mies on iso, koska itse on pienikokoinen.Voin sanoa, että näky kiihottaa minua myös, kun iso mies antaa isoa kullia kunnolla ja nainen voihkii nautinnosta.

        Isokokoinen mies ja pienikokoinen nainen voi kuulostaa hyvältä, mutta todellisuus on toista.

        Minä olen isokokoinen mies 195cm pitkä 90kg painoa ja harteita löytyy. Moneen vuoteen en ole viitsinyt ottaa pienikokoisia naisia kuin suihinottajiksi. Esimerkiksi takaapäin asento tai ratsastusasento ei toimi ilman apuvälineitä. Nainen ei pysty ratsastamaan, koska jalat eivät riitä lantion yli sängylle tueksi ja asento jossa jalkapohjat ovat sängyllä ja polvet miehen vatsalla, on naiselle hyvin raskas koska tukea ei saa käsillä otettua.

        Jos sängyllä nainen ratsastaa sylissä ja itse pusken vastaan, nainen on samantien ilmassa. Sitten on ihan sama ottaa nainen syliin ja naida seinää vasten.

        Sängyllä on parasta pitää ohutta patjaa, jolloin tukea saa enemmän. Pehmeä paksu patja voi olla nukkuessa mukavampi mutta seksissä siihen uppoaa kun 90 kiloa miestä ja muutama kymmenen kiloa naista tulee päälle.

        Takaapäin asentoon olen käyttänyt korkeaa pianon penkkiä jolla saa pienikokoisen naisen sopivalle korkeudelle ja pehmuste pitää naisen polvet ehjinä. Muualla tuo asento ei toimi ja kaikkein huonoiten se toimii sängyssä.

        Takaapäin asennossa nainen on liian matalalla, jolloin on parasta ottaa koko nainen kantoon ja puskea pilluun niin ettei jalat yllä maahan, ns. kottikärryasennossa. Mutta tuo asento on suurimmalle osalla naisista liian raskas ja vaivalloinen ja suurin osa naisista ei ole niin notkeita että saisivat jalkansa tarpeeksi leveälle.

        Lähetyssaarnaaja asennossakin nainen jää miehen alle ja suuteleminen tai rintojen imuttaminen ei onnistu. Nainen täytyy nostaa korkealla keittiötasolle tai vastaavalle että korkeus olisi hyvä ja voisi suudella ja hyväillä rintoja.

        Kaikkein parhaiten seksi toimii silloin kun osapuolet ovat saman kokoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isokokoinen mies ja pienikokoinen nainen voi kuulostaa hyvältä, mutta todellisuus on toista.

        Minä olen isokokoinen mies 195cm pitkä 90kg painoa ja harteita löytyy. Moneen vuoteen en ole viitsinyt ottaa pienikokoisia naisia kuin suihinottajiksi. Esimerkiksi takaapäin asento tai ratsastusasento ei toimi ilman apuvälineitä. Nainen ei pysty ratsastamaan, koska jalat eivät riitä lantion yli sängylle tueksi ja asento jossa jalkapohjat ovat sängyllä ja polvet miehen vatsalla, on naiselle hyvin raskas koska tukea ei saa käsillä otettua.

        Jos sängyllä nainen ratsastaa sylissä ja itse pusken vastaan, nainen on samantien ilmassa. Sitten on ihan sama ottaa nainen syliin ja naida seinää vasten.

        Sängyllä on parasta pitää ohutta patjaa, jolloin tukea saa enemmän. Pehmeä paksu patja voi olla nukkuessa mukavampi mutta seksissä siihen uppoaa kun 90 kiloa miestä ja muutama kymmenen kiloa naista tulee päälle.

        Takaapäin asentoon olen käyttänyt korkeaa pianon penkkiä jolla saa pienikokoisen naisen sopivalle korkeudelle ja pehmuste pitää naisen polvet ehjinä. Muualla tuo asento ei toimi ja kaikkein huonoiten se toimii sängyssä.

        Takaapäin asennossa nainen on liian matalalla, jolloin on parasta ottaa koko nainen kantoon ja puskea pilluun niin ettei jalat yllä maahan, ns. kottikärryasennossa. Mutta tuo asento on suurimmalle osalla naisista liian raskas ja vaivalloinen ja suurin osa naisista ei ole niin notkeita että saisivat jalkansa tarpeeksi leveälle.

        Lähetyssaarnaaja asennossakin nainen jää miehen alle ja suuteleminen tai rintojen imuttaminen ei onnistu. Nainen täytyy nostaa korkealla keittiötasolle tai vastaavalle että korkeus olisi hyvä ja voisi suudella ja hyväillä rintoja.

        Kaikkein parhaiten seksi toimii silloin kun osapuolet ovat saman kokoisia.

        Visuaalisesti vaan niin kiihottavaa tuollainen koko ero ja sama on kun isokokoinen bbw vaimo harrastaa ison miehen kanssa seksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Visuaalisesti vaan niin kiihottavaa tuollainen koko ero ja sama on kun isokokoinen bbw vaimo harrastaa ison miehen kanssa seksiä

        Ja kolmas olis ku tumma mies nussii bbw vaimoo🤩


    Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe