Osa Las Palmasin Las Canterasin rantaa on suljettu E.coli ulostebakteerin takia

Anonyymi-ap

El Diario kirjoittaa kuinka Reina Isabelin osa Las Palmasin Las Canterasin rannasta on suljettu ulosteissa esiintyvän E. coli bakteerin vedessä esiintymisen takia.

https://www.eldiario.es/canariasahora/ciencia_y_medio_ambiente/cerrada-bano-parte-playa-canteras-bacterias-fecales_1_10555375.html

36

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ellei siellä ole joku pääviemäri haljennut rannalla, niin coli-bakteerista ei taida olla haittaa kuin mittauspäivänä ja sekin sen takia, että näyte otettiin ihan paskakikkareen vierestä. Valtameren suola ja Kanarian saarten leveysasteen UV-desinfiointi on sen verran tehokasta pitämään colit kurissa, että seuraavan päivän tarkistusmittaus taitaa näyttää taas nollaa. Paitsi tietysti jos se pääviemäri on todella puhjennut rannalla eikä meren syvänteessä jossa paskasta ei ole kuin mukavasti ravinteita merielämälle antava buusti.

      • Anonyymi

        Meren suolalla ei ole mitään vaikutusta e.coli bakteeriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meren suolalla ei ole mitään vaikutusta e.coli bakteeriin.

        Suolapitoisuudella on suuri vaikutus bakteerien hengissä pysymiseen ja lisääntymiseen. Atlantin suolapitoisuus on 3,2% joka riittää jo tekemään colibakteerit huonovointisiksi ja UV-säteily viimeistelee nopean joukkokuoleman.
        Itämeren suolapitoisuus on vain noin 1/5 Atlantin suolapitoisuudesta ja täällä colibakteerit saavat mellastaa pahemmin.


    • Anonyymi

      Otan syyn niskoilleni. Olin uimassa siinä rantavedessä. Vinkkailin silmää parille komealle kanarialaiselle miehelle. He eivät noteeranneet minua mitenkään.
      Päätin protestina vääntää tortut siihen rantaveteen. Siitä kai niitä uloste bakteereja on päässyt veteen.

      T: eläkepappa

      • Anonyymi

        Minkälaista tavaraa tuli veteen? Oliko pökäleet kiinteitä vai tuliko lierua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista tavaraa tuli veteen? Oliko pökäleet kiinteitä vai tuliko lierua?

        Oli aika löysää. Olin käynyt syömässä aikaisemmin Kuparipannun makkaraperunat.
        Ne laittoi vatsan sekaisin.

        T. eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika löysää. Olin käynyt syömässä aikaisemmin Kuparipannun makkaraperunat.
        Ne laittoi vatsan sekaisin.

        T. eläkepappa

        Omituinen juttu. Kuparipannun makkaraperunoissa ei ole nykyisin enää edes lihaa. Ne on jostain uusista lihattomista makkaroista tehty. Tilasitko potut sinappihunnulla? Olisiko sinapissa ollut jotain laittamaan maaru sekaisin.
        Ei kun nyt tuli mieleen? Tilasitko lonkeroa makkaraperunoiden kyytipojaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituinen juttu. Kuparipannun makkaraperunoissa ei ole nykyisin enää edes lihaa. Ne on jostain uusista lihattomista makkaroista tehty. Tilasitko potut sinappihunnulla? Olisiko sinapissa ollut jotain laittamaan maaru sekaisin.
        Ei kun nyt tuli mieleen? Tilasitko lonkeroa makkaraperunoiden kyytipojaksi?

        Otin lonkeroa. Pannussa oli tarjous. Tölkki lonkeroa 3€ tai kympillä kolme tölkkiä. Tartuin tarjoukseen ja nautin kolme tölkillistä makkaraperunoiden kanssa.

        T. eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin lonkeroa. Pannussa oli tarjous. Tölkki lonkeroa 3€ tai kympillä kolme tölkkiä. Tartuin tarjoukseen ja nautin kolme tölkillistä makkaraperunoiden kanssa.

        T. eläkepappa

        Kuulemieni huhujen mukaan pannussa kannattaa aina tarkastaa tölkistä päiväys.
        Itse en käy noissa karaokebaareissa. Käyn pihviravintola Karhun pihvien äärellä. Jätät nuo pannun makkaraperunat teille muille.


    • Anonyymi

      On ollu mahotonta menoa taas eläkepapalla. Ihan mahotonta

    • Anonyymi

      Kiva uida muiden ulostebakteereissa.

      • Anonyymi

        Se on ollut lehtitietojen mukaan Kanarialaisten tapa jo vuosikymmeniä kun lukee lehdistä mitä Las Canterasin rannalle päästetään putkia pitkin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Eläke pappa sontii ihan mihin sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka ei haluaisi viettää rantalomaansa ulosteiden seassa, kysyn vain!

        Juuri tämän takia matkustan aina taimaahan takuu aurinkoon ja tuhansien lady boiden sekaan. Jhuh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämän takia matkustan aina taimaahan takuu aurinkoon ja tuhansien lady boiden sekaan. Jhuh huh.

        Juu vaikee valinta leidipoi vai komean raamikas karju. Huh huh


    • Anonyymi

      Kanarian Suomalaiset on näköjään tottuneet kaikkeen ja joutuneet tottumaan kaikkeen.

      • Anonyymi

        Suomalaisten sekoilua Espanjassa ei hyväksytä enää muualla kuin Kanarian saarilla. Heijastuu tällä foorumilla.

        Hyvä aloitus sotkettiin taas perusteellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten sekoilua Espanjassa ei hyväksytä enää muualla kuin Kanarian saarilla. Heijastuu tällä foorumilla.

        Hyvä aloitus sotkettiin taas perusteellisesti.

        Niin sotkettiin. Varokaa ettei sotkijat loukkaannu aloituksesta.


      • Anonyymi

        Kun luet näitä kommentteja ymmärrät miksi.


    • Anonyymi

      Kuten huomaamme yksikään asiallinen aloitus ei pääse 'suomisensuurin' sekoilun läpi. Säälittävää.

      • Anonyymi

        Kaiken naurunalaiseksi tekeminen on osa 'suomisensuuria' jota Suomalaiset soveltaa toisiinsa säälimättömästi päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken naurunalaiseksi tekeminen on osa 'suomisensuuria' jota Suomalaiset soveltaa toisiinsa säälimättömästi päivästä toiseen.

        Espanjassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espanjassa?

        Kyllä ja erityisesti Kanarian saarten sisäsiittolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja erityisesti Kanarian saarten sisäsiittolassa.

        Mahtava.


    • Anonyymi

      Pelkkää asiaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viime vuoden syyskuussa oli sama tilanne. Las Canterasin ranta pistettiin boseen e.colin takia. Kannattaisi kaikkien lukea paikallislehtiä. Ei pitäisi haitata ketään.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Älä eläke pappa höpötä. Kokeile kirjoittaa joskus asiaa vai eikö
        sinusta ole asia kirjoittajaksi ja sisällön tuottajaksi?


    • Anonyymi

      Ilomielin kirjoittaisin asiaa. Minusta ei vaan ole asiakirjoittajaksi ja sisällöntuottajaksi.
      Olen kysynyt monta kertaa neuvoja teiltä, että miten minusta voisi tulla asiakirjoittaja.
      Harjoituksista huolimatta en ole edistynyt.
      Olen kirjoittanut tuhansia juttuja pihviravintola Karhusta. Te sanotte niiden juttujen olevan roskaa. Minä olen kuitenkin parhaani yrittänyt.

      T: eläkepappa

    • Anonyymi

      Kanarian rannat tuhoutuu uima kelvottomiksi kun vanhukset vaipoissasi kahlailee ranta vedessä ja heittää likaiset vaippansa ranta veteen. Onneksi tuo köyhä kansan osa poistuu täältä pian kun valtio vie heiltä kansan eläkkeet pois ja porsastelemimen kanarialla meidän nuorten rahoilla loppuu.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe